Hulp bij injecteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het lijkt mij alleen maar meer pijn te doen hoor Sliderke
    Heb er geen ervaring mee dus kan er verder niks over zeggen.
    Volgens Bruce en jou voel je er niks van dus dat neem ik dan ook aan

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (sliderke @ Mrt. 16 2003,15:16)]Hé curioso. Het zal dan aan mij liggen, maar ik voel in mijn schouders daadwerkelijk minder dan in mijn kont! En diet, daar waar jij beschrijft om nog iets hoger dan de helft te spuiten, is wel heel dun vlees hoor! Als da ni pijn doet??
      Dat dacht ik dus ook, maar uh.. injectie is totaal pijnloos. De aller eerste keer durfde ik niet zelf te prikken, dus vroeg ik een maatje mij te helpen. Ik dus heel schijterig de andere kant op kijken.  Ik had niet eens gemerkt dat de naald er al in zat.

Betr. de exacte plek: met iets boven het midden bedoel ik ook echt maar een paar centimeter.

Ik zou willen dat ik in m'n kont kon injecteren, om af en toe m'n benen wat rust te geven, kan er helaas niet bij. Heb op dit moment ook niet iemand anders die het voor mij kan doen. Heb geprobeerd m'n vrouw zo gek te krijgen, maar die durft niet

bruce: waar injecteer jij in je kuit? hoeveel en met wat voor naald? En waarom niet zo hoog injecteren in je dijbeen. Bij mij is net boven het midden het dikste deel van m'n been.

What's the difference between your wife and your gear?
      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Mischien stomme vraag maar gebruik je ook andere naalden,
        Als je in andere plaatsen dan je billen spuit.
        De afmetingen zijn normaal toch (4 - 0.8)lijkt mij nogal diep in je schouder.
        Greets mike

Comment

Michael, in de schouder gebruik ik (0.6 - 2.5 cm).
          Die gaan er probleemloos in.
          Je moet wel iets harder duwen om de vloeistof er uit te persen.
          you're big? I wanna be enormous!!  

Comment

wat een onbegrip hier allemaal. lees es ff goed.
            ik vind het spuiten in mn schouders niet zeer doen, maar twee dagen erna doet het wel zeer.
            huh? waar heb ik gezegd dat ik in mn kuiten spuit? ik zeg: kluit spier. dus: normaal prik ik em er gewoon in, maar als m'n been zeg maar vol is, dus het gaat zeer doen pak ik een dikke klont en knijp erin. dan staat het vel ook strak en ploptie er zo in.
            @ michael: je hoeft de naald er toch niet helemaal in te duwen. je kan ook voor de helft ofzo. ik gebruik voor schouders 0,4x25 . spuit nl. alleen op waterbasis in schouder. dan is 0,4 dik zat en die voel je lekker niet.

greetzzzz
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 17 2003,18:24)]huh? waar heb ik gezegd dat ik in mn kuiten spuit? ik zeg: kluit spier.
              Sorry, lezen is niet een van mijn beste eigenschappen
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.

Comment

Hebben meer van die overdreven gespierde gasten last van

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 17 2003,20:08)]Hebben meer van die overdreven gespierde gasten last van

Greets...
                  Dank je, het kan natuurlijk ook een vorm van ouderdom zijn. Zo lang ik maar geen dikke leesbril nodig heb bij het lezen van mijn deca + sust ampullen

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (diet4ever @ Mrt. 18 2003,14:21)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 17 2003,20:08)]Hebben meer van die overdreven gespierde gasten last van

Greets...
                    Dank je, het kan natuurlijk ook een vorm van ouderdom zijn. Zo lang ik maar geen dikke leesbril nodig heb bij het lezen van mijn deca + sust ampullen
                    Zeg dat nou niet te hard met al die jonkies op dit board

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (diet4ever @ Mrt. 18 2003,14:21)]
                      Originally posted by [b

Greets...
                      ik kan jullie een ding zeggen: het is een feit dat je vergeetachtig wordt van as. soms voel ik mezelf een debiel. vrienden van me hebben het ook.
                      op ander board begon er iemand over. kreeg hij stapels reakties zo van: verrek, nu je het zegt....
                      nee, je wordt er niet slimmer op.

curioso: hoeveel kuren hebbie al gehad?
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Oke meneer Bruce ( of was het mevrouw  ) ik heb 5 kuren gedaan. Ben 33 jaar oud en absoluut niet vergeetachtig kan ik je zeggen

Heb het ook wel eens gehoord maar kan niet zeggen dat ik er zelf ooit last van heb gehad, tenzij ik het vergeten ben natuurlijk...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 19 2003,12:47)]ik kan jullie een ding zeggen: het is een feit dat je vergeetachtig wordt van as. soms voel ik mezelf een debiel. vrienden van me hebben het ook.
                          op ander board begon er iemand over. kreeg hij stapels reakties zo van: verrek, nu je het zegt....
                          nee, je wordt er niet slimmer op.
                          Nou begrijp ik het Elke keer als ik aan de sustanon was kreeg klachten van mijn vrouw dat ik te hitsig was en te vaak sex wilde hebben. Door die rotzooi ben ik gewoon steeds vergeten dat ik al een stevige wip met haar heb gemaakt als ik weer bij haar kom slijmen.

Ik maar denken dat ik hitsig werd van sust, ik word dus gewoon dement

Comment

Als je het zo stelt ben ik ook vergeetachtig

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X