D-bol lichtjes overgedoseerd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D-bol lichtjes overgedoseerd

Ik heb hier vroeger weleens de opmerking gemaakt dat er bij mij op de sportschool kerels zitten die echt niet weten waar ze mee bezig zijn.
    Vandaag toch echt wel het toppunt gehoord.

Eentje gaat met d-bol kuren tot 23 pilletjes per dag. Bij mijn weten d-bols altijd 5 of 10mg per pilletje. De meeste 5mg. Dat wil dus zeggen dat die op 130mg per dag gaat zitten???

Ik heb ooit nog weleens gelezen dat er vroeger tot 120mg werd gegaan. Maar nu lees ik toch altijd dat 50mg zowat de max is...

Ben benieuwd of die jongen zijn lever het gaat houden

The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Ik niet het is zn eigen schuld.
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik heb in Rotterdam getraind op een sportschool daar werkte een ex bodybuilder die met Arthur Buurman trainde ( Olmypia gestaan ) Voor de veteranen hier op bodynet.

En die zei als Buurman gaat kuren eerst frontload dboll op de 80 ofzo.. niet normaal veel, maar dit KAN TOCH NIET

grtz Philip..........

Comment

Heb zelf ook wel eens op 100 mg gezeten... kan je vertellen dat er meer nadelen als voordelen aan zaten knallende pijn in je kop en het bloed spoot nog wel eens uit mn neus.... beetje verhoogde bloeddruk dus
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Klinkt flink gezond
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

vraag eens aan die gast waarom hij zo hoog gaat zitten dan??
            Who's the Chef

Comment

Ben persoonlijk van mening dat het meer nadelen dan voordelen gaat geven.
              Weet wel dat het gebeurt, ook bij amateur bb-ertjes

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

500 mg per dag is ook voorgekomen bij worstelaard denk dat je dan een aardige agressie kick krijgt

de pro's hangen trouwen tussen de 60 en de 100mg
                "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (philip @ Dec. 12 2005,21:53)]Ik heb in Rotterdam getraind op een sportschool daar werkte een ex bodybuilder die met Arthur Buurman trainde ( Olmypia gestaan ) Voor de veteranen hier op bodynet.

En die zei als Buurman gaat kuren eerst frontload dboll op de 80 ofzo.. niet normaal veel, maar dit KAN TOCH NIET

grtz Philip..........
                  Ik ben een veteraan en heb met ooit Arnold getraind helaas is hij inmiddels overleden.

Groet

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (smalluser @ Jan. 22 2006,04:30)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (philip @ Dec. 12 2005,21:53)]Ik heb in Rotterdam getraind op een sportschool daar werkte een ex bodybuilder die met Arthur Buurman trainde ( Olmypia gestaan ) Voor de veteranen hier op bodynet.

grtz Philip..........
                    Ik ben een veteraan en heb met ooit Arnold getraind helaas is hij inmiddels overleden.

Groet
                    Welke Arnold heb je het over smalluser?

Comment

Buurman.... die is een paar maanden geleden overleden...
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik dacht al. Dan heeft onze beste topicstarter het verkeerd genoteerd dan.

Comment

ik wil nogsteeds de reden weten waarom die gas er zo veel naar binnen wil slaan per dag
                          Who's the Chef

Comment

Reden zit gok ik zomaar...

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (dirkster @ Dec. 13 2005,15:12)]500 mg per dag is ook voorgekomen bij worstelaard denk dat je dan een aardige agressie kick krijgt

de pro's hangen trouwen tussen de 60 en de 100mg
                              ik denk dat pro's toch wel iets meer vreten dan dat, van 60 a 100 mg wordt je niet ronnie coleman breed
                              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X