Beginners advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginners advies

Ik zou graag willen weten of ik er verstandig aan doe om aan Anabolen te beginnen (voor zover dit mogelijk is...).

Ik ben 18 jaar, 1.90 meter en weeg 80 kilo. Ben sinds 2 jaar aan het trainen, maar eerlijk gezegd pas sinds een paar maanden serieus. Heb de afgelopen 6 maand gemiddeld 4 a 5 keer per week getraind.

Dit afgelopen half jaar ben ik door goed op mijn voeding te letten en hard te werken 10 kilo aangekomen.

Mijn doel is vooral om zoveel mogelijk spiermassa op te bouwen.

Ik denk erover om eenmalig een lichte kuur te nemen, waarbij ik denk aan 4 tot 6 weken.

Mijn vragen zijn:

-Is het verstandig om nu te beginnen, of zou ik beter eerst nog een tijd clean kunnen doortrainen?
    -Wat zou ik met deze kuur kunnen winnen, en wat zou daar over bijvoorbeeld een jaar nog van over zijn?
    -Wat voor kuur raden jullie me aan?

Ik ben op de hoogte van de mogelijke gevaren maar verder weet ik bijna niets over het gebruik van Anabolen af.

"Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-

Je kan beter 2 jaar keihard gewoon trainen alvorens te kuren.
    Zo hebben je spieren, je pezen en je gewrichten al een basis.
    Als je ineens gaat kuren kan je last krijgen van je pezen omdat je zoveel extra gewicht niet gewoon bent. Je spieren kunnen dat wel aan die extra power maar je pezen niet altijd.
    Maar als je het toch doet, doe het dan met begeleiding.

Greetz slider,
    you're big? I wanna be enormous!!  

Comment

n_kleijn

Tien kg winst in 6 maanden is uitstekend!!!!
      Train gewoon enkele jaren goed door en let op je voeding dan ben je over 12 maanden weer 10 kg zwaarder!!!

Je moet het natuurlijk zelf weten maar naar mijn mening moet je gewoon flink door trainen en goed eten. Wat is nu een paar maanden serieus trainen? [is niet lullig bedoeld hoor] EN je bent pas 18 jaar!!!!!!!!
      Je kan naturel nog zoveel groeien en bollen zijn niet zaligmakend en verdiep je eens in de materie zodat je een hele bewuste keuze ZELF kan maken. Er zijn veel goede informatiefe sites te vinden.
      Lijk ***** wel een dominee!!!

Wat je zou kunnen winnen met een kuur is volgens mij bijna onmogelijk om van te voren te kunnen inschatten, dat hang van zoveel [persoonlijke]factoren af.  

Train ze en grtzzz Ax.
      DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Niet aan beginnen!
        Als ik zie wat je in 6 maanden serieus trainen aan resultaat hebt...NIET DOEN!
        Train maximaal door, let op voeding en rust en kijk als je een jar of 23 bent eens verder.
        Tot die tijd zoveel mogelijk te weten zien te komen over de diverse soorten AS, de werkingen e.d.
        Slechts mijn advies maar ik hoop dat je hem aanneemt

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bedankt voor de adviezen.

Ik heb besloten om met anabolen zeker nog een tijd te wachten.

Toch zou ik wel iets willen hebben waardoor ik wat sneller resultaat kan zien. Ik was toen ik begon met trainen echt heel dun. De weegschaal vertelt mij wel dat ik ben aangekomen, maar eigenlijk zie ik er nog veel te weinig van.

Nu hoor ik heel veel mensen over Animal Pack. Graag zou ik willen weten of jullie hier iets van weten of misschien ervaring mee hebben. Ik woon niet in Nederland en weet dus ook niet zeker of dit product bij jullie wel te koop is.

Zo niet zit ik aan Creatine en/of shakes te denken.

Ik hoop op een reactie van jullie, aangezien de mensen in de sportschool allemaal met een ander verhaal aankomen zetten.

Ik zal deze vraag ook nog even onder supplementen zetten.
          "Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-

Comment

Zulk soort paketten bestaan zeker in Nederland maar ik heb er zelf geen ervaring mee

Greets...

Comment

Je bent nog te jong om te kuuren en kan zeker nog genoeg uit je voeding halen.Als je eerdags toch een kuur wil nemen,begin dan met een licht kuurtje zoals deca.Maar beter is om nog een jaar of 2 natuurel te trainen.
              oldpride.nl

Comment

Zeker niet kuren onder de 21 jaar, je bent nog steeds in de groei, en die groei zal zeker stoppen met AAS.
                Er bestaat in mijn ogen geen één supplement die in een paar weken sq maanden een berg massa aanzet, die animal packs e.d. zijn allemaal geldverslinders, en mocht je aan prohormonen denken, daar zou ik op jou leeftijd ook niet aan beginnen, zijn immers OOK hormonen.
                Mijn ervaring heeft geleerd dat er maar één relatief goedkoop en goed supplement bestaat en dat is creatine.
                Groeten Jan

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (jan @ Mrt. 30 2003,07:48)]Zeker niet kuren onder de 21 jaar, je bent nog steeds in de groei, en die groei zal zeker stoppen met AAS.
                  Er bestaat in mijn ogen geen één supplement die in een paar weken sq maanden een berg massa aanzet, die animal packs e.d. zijn allemaal geldverslinders, en mocht je aan prohormonen denken, daar zou ik op jou leeftijd ook niet aan beginnen, zijn immers OOK hormonen.
                  Mijn ervaring heeft geleerd dat er maar één relatief goedkoop en goed supplement bestaat en dat is creatine.
                  Groeten Jan
                  Maak er gerust niet onder de 23 jaar van hoor Jan

Greets...

Comment

Ja oke, maar de praktijk leert ons dat er al veel eerder naar aas wordt gegrepen en je moet ergens een grens stellen, de meeste van mannen zijn met de 21-22 jaar wel uitgegroeid.
                    groeten Jan

Comment

Klopt helemaal Jan maar je eigen test produktie gaat pas afnemen vanaf 23 jaar dus is het eigenlijk zonde om voor die tijd AS te gebruiken.

Greets...

Comment

ik denk dat dat laatste antwoord toch wel een grapje moet voorstellen he, de hoeveelheden testo die je op syntetische manier toedient door het gebruik van AAS staat natuurlijk niet tot verhouding met de hoeveelheid test. die je zelf aanmaakt, ongeacht welke leeftijd.
                        Dus zul je met je eigen productie ook nooit zulke extreme spiermassa op kunnen bouwen

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (jan @ Apr. 01 2003,19:02)]ik denk dat dat laatste antwoord toch wel een grapje moet voorstellen he, de hoeveelheden testo die je op syntetische manier toedient door het gebruik van AAS staat natuurlijk niet tot verhouding met de hoeveelheid test. die je zelf aanmaakt, ongeacht welke leeftijd.
                          Dus zul je met je eigen productie ook nooit zulke extreme spiermassa op kunnen bouwen
                          Was alles behalve een grapje Jan
                          Ik begrijp wat je bedoeld maar het is en blijft zonde om voor je 23e aan AS te beginnen als je nog niet alles er op de natuurlijke manier er hebt uitgehaald.
                          Juist omdat je eigen test tot die tijd maximaal is kun je met goede training, voeding en rust betere en vooral meer blijvende resultaten houden dan met welke AS ook.

Greets...

Comment

Blijvende resultaten zeker!![B]

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (jan @ Apr. 04 2003,02:09)]Blijvende resultaten zeker!![B]
                              Dat was inderdaad de essentie, blijvende

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X