mijn 2e kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn 2e kuurtje

heb 5 maanden terug mijn eerste kuurtje met metmethandrostenolone gedaan wil nu nandrolone decanoate en testosterone aan toevoegen zijn aangeraden door een vriend die veel langer sport en er goede ervaring mee heeft

is dit goede combinatie?

ik heb 1e keer last gehad van groeiende schijven in mijn borst kan er toch geen tieten van krijgen he graag reactie

Originally posted by schedel
    heb 5 maanden terug mijn eerste kuurtje met metmethandrostenolone gedaan wil nu nandrolone decanoate en testosterone aan toevoegen zijn aangeraden door een vriend die veel langer sport en er goede ervaring mee heeft

is dit goede combinatie?

ik heb 1e keer last gehad van groeiende schijven in mijn borst kan er toch geen tieten van krijgen he graag reactie

Durf je een beetje te verdiepen in de site. De antwoorden die je hier stelt zijn zo te vinden, als je maar een beetje leest. En vwb die schijven, tis idd een manier van groeien, maar of dat is wat je wil? Zoekfunctie....gyno intoetsen...lezen...voila!

Succes
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Combinatie kan goed en verder inderdaad ff lezen

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

gyno

heb filpje gekeken en is niet zo erg maar ben een snel aankomer en ben beetje dik geweest misschien overtollig vet kun je dat ook weg trainen want is cardio en kuur niet slecht voor hartspier teveel meegroeien
        wordt nakuur bij deze middellen aanbevolen en welke lees zoveel verschillende
        gr nick
        Last edited by schedel; 01-03-2006, 20:02.

Comment

Gewoon ff uit nieuwsgierigheid; Waarom ben je zo vroeg begonnen met kuren???
          Je zegt bij de voorstelling van jezelf dat je nog maar anderhalf jaar traint en je begint met je tweede kuur.

Succes anyway

Comment

Nakuur is nolvadex of clomid.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

waarom

Originally posted by Bocca
              Gewoon ff uit nieuwsgierigheid; Waarom ben je zo vroeg begonnen met kuren???
              Je zegt bij de voorstelling van jezelf dat je nog maar anderhalf jaar traint en je begint met je tweede kuur.

Succes anyway

ben door zwaar werk altijd sterk geweest en werd snel sterker maar blijf
              op 18% vet en wilde droger worden

Comment

misschien eerst afvallen

misschien moet ik eerst afvallen en dan kuur erachteraan maar heb al een laag callorie dieet met veel eiwit en fiets half uur intensief + half uur minder intensief lopen en s''middags/sávonds uur/anderhalf rpm en val nog bijna niks af

Comment

als je een massa kuur gaat doen moet je er ook veel bij eten anders heb je weinig gains
                  dus zou als je een massa kuur wil doen eerst gaan kutten als je niet tevrede ben met 18%

en ik vind ook dat je erg snel ben begonnen met een kuur
                  eerst een jaar of 4 -5 naturel trainen is nix mis mee
                  Who's the Chef

Comment

als ik het zo lees wiltie geen massakuur, maar afvallen. dan gwoon goed hard trainen ouwe. en de vragen die je stelt, zijn al 1000keer beantwoord op dit board. je moet ff zoeken met de zoekfunctie.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

post anders ff je eet schema
                      Who's the Chef

Comment

Beste is hard trainen eventueel met cardio.Wil het vet rondom je tepel niet wegtrekken ,dan zal het waarschijnlijk toch operatief moeten.Met kuuren gaat dit niet weg,maar word het juist versterkt doordat je toch al gevoelig bent voor gyno.
                        oldpride.nl

Comment

flinke pic als avatar kerel
                          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X