wie willen mij van anabolen afpraten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wie willen mij van anabolen afpraten?

Het is misschien een rare vraag, maar ik hoop toch dat jullie er antwoord op zullen geven. Een kleine uitleg...

Ik train al een tijd met een vaste trainingspartner, die sinds dit jaar aan anabolen is gegaan. Hij heeft jaren naturel getraind, maar sinds een amandel-operatie vond hij zichzelf zover achteruit gegaan, dat hij daarna meteen een kuur heeft genomen. Na een geweldig zichtbaar resultaat (+10 kg) probeert hij mij nu over te halen om ook een kleine kuur mee te doen. Ik ben nu nog volkomen naturel, wil het aan de ene kant helemaal niet, maar aan de andere kant kriebelt het toch wel! Vandaar mijn vraag, willen mensen op dit forum mij vertellen wat de risico's zijn van gebruik van anabolen, en dat ik het daarom beter niet kan doen? Ik wil het gewoon liever niet, vandaar dat ik me bewust wil zijn van de risico's. Ik hoop dat het me sterker maakt om de stap niet te maken...
    PIJN=FIJN

ik zou al gelijk niet meer met zo een kerel willen trainen die me probeerd gif in me lijf te stoppen

hoe oud je je maat?
    hoelangtraint hij

als hij wil gebruiken moet ie het zelf weten
    jij ben nog er jong en zal naturel nog een hoop kunnen berijken
    dus waarom zou je aan de AS gaan
    laat je lichaam eerst maar is een jaar of 4 -5 naturel trainen
    Who's the Chef

Comment

Wat ik een belangrijk argument vind: hoe vaak zie je dat het bij 1 kuur blijft? Ik lees veel op forums en zie dan: 1 kuur ga ik doen, daarna een tijd naturel trainen. Maar wat gebeurt er in 90% van de gevallen, er wordt op korte termijn weer een kuur gepakt. En daarna nog een, en nog een.

Kijk 1 kuur kan misschien (dat is allemaal niet bekend) niet zo veel kwaad, maar hoe vaker/langer/hoger de dosis hoe meer kans je hebt op bijwerkingen. En onthoud: je krijgt de rekening later pas gepresenteerd! Je wil als je oud bent toch ook nog zonder kwalen door het leven kunnen gaan?

Ik zou het niet doen omdat het vaak niet bij 1 kuur blijft.

Bovendien kan je naturel ook groot worden, als je maar gedult hebt. Moet je eens kijken wat ze al in 1950 voor fysieken hadden. Tuurlijk waren die grote gasten genetisch goed aangelegd, en wellicht gebruikten ze ook al wel licht. Maar ze wisten véél minder van training en voeding dan nu. Nu met alle inzichten over training en voeding kan je als naturel heel groot worden. Je moet alleen geduld hebben!
      Last edited by KeepItReal; 07-03-2006, 11:53.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Kan me best voorstellen als je met zo iemand traint en je ziet dan die 10 kilo bijgekomen is wat een fantastisch resultaat is dat het dan begint te kriebelen, welke zijn nu de nadelen, haaruitval, acne, lever en nieren die het hard te verduren krijgen, prostaat die groeit,na eenmaal gekuurd te hebben is het na die kuur bijna niet meer mogelijk om naturel nog iets op te bouwen,als je dan nog wilt bijkomen zal je terug moeten kuren, enzzzzzzz .................

je bent nog jong je kan nog tenvolle van je eigen produktie genieten en erop groeien

Grtz
        stil growing

Comment

Hopelijk al redenen genoeg te lezen; gewoon niet doen kerel, het zou zo hardstikke fout zijn om nu te beginnen kuren.
          En zoals Been al zei, jammer dat je met zo iemand moet samen trainen. Gelukkig zijn de mensen hier, zeker ook diegene die al enige kuurervaring hebben een stuk professioneler en objectiever in hun mening geven.
          Keep it natural mits een goed trainings/voedingsschema ga je nog heel veel vooruitgang boeken.
          Succes

Comment

Ben het eens met Been.

Ik heb zelf 6 jaar natural getraind. Toen werd ik ook in de verleiding gebracht om een potje dianabool te proberen. Inmiddels zijn er weer 8 jaar verstreken en heb ik ongeveer zo'n 10-12 kuurtjes gehad.
            Het werkt niet verslavend vind ik, alleen met doping voel je je beter.

Afblijven dus als je kan.

Groet en succes.

Spidy

Comment

Originally posted by been
              ik zou al gelijk niet meer met zo een kerel willen trainen die me probeerd gif in me lijf te stoppen

hoe oud je je maat?
              hoelangtraint hij

als hij wil gebruiken moet ie het zelf weten
              jij ben nog er jong en zal naturel nog een hoop kunnen berijken
              dus waarom zou je aan de AS gaan
              laat je lichaam eerst maar is een jaar of 4 -5 naturel trainen
              haha, daar heb je gelijk in.. Maar ik train rustig door met hem hoor, alleen is hij wel de oorzaak dat ik erover na ben gaan denken! De stap is nog steeds niet gezet en ik had deze ook niet 1,2,3 zomaar genomen.. Maar zolang je er vaak over hoort, zoveel resultaat bij iemand ziet, én daarbij geen risico's kent wordt het toch wel verleidelijk! M'n maat wordt 26, en traint ongeveer 7 jaar...
              PIJN=FIJN

Comment

Bedankt jongens, het maakt me toch weer sterker! Ik zal het uit m'n hoofd zetten... Ik principe is het belachelijk je gezondheid op het spel te zetten voor een paar spieren! Althans, dat is mijn mening...
                PIJN=FIJN

Comment

je hebt zelf al een goed motto kerel
                  als het je niet zo heel veel kan schelen moet je der gewoon lekker vanaf blijven

en je maat is een stuk ouder en verder als jij zo te zien dus volg 1st maar zijn naturele pad voor je zelf gaan gebruiken
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
                    je hebt zelf al een goed motto kerel
                    als het je niet zo heel veel kan schelen moet je der gewoon lekker vanaf blijven

en je maat is een stuk ouder en verder als jij zo te zien dus volg 1st maar zijn naturele pad voor je zelf gaan gebruiken
                    Hij is inderdaad een stuk verder dan ik, ook op naturel! Dus ik ga dat maar eens proberen na te doen... Beter goed gejat dan slecht verzonnen!
                    PIJN=FIJN

Comment

Lijkt nu heel wat tijdens of net na die kuur maar kijk over 3 maanden nog eens, weg kracht en bijna alle gains.
                      Vervolgens weer een kuur en weer één, iedere keer de laatste waarschijnlijk.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
                        Lijkt nu heel wat tijdens of net na die kuur maar kijk over 3 maanden nog eens, weg kracht en bijna alle gains.
                        Vervolgens weer een kuur en weer één, iedere keer de laatste waarschijnlijk.

Greets...
                        inderdaad... de volgende staat inmiddels gepland, een iets lichtere dan de eerste... Als die dan niet aanslaat, denk ik dat het naaldje er daarna wel weer een keertje ingestampt wordt! Het zegt voor mij allemaal wel weer genoeg.. Ik blijf eraf!!!
                        PIJN=FIJN

Comment

Wijs besluit.
                          Kan altijd nog natuurlijk maar dan wel met een andere motivatie!

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Bart_19
                            Hij is inderdaad een stuk verder dan ik, ook op naturel! Dus ik ga dat maar eens proberen na te doen... Beter goed gejat dan slecht verzonnen!
                            inderdaad gozer als je zelf denkt dat je het niet nodig heb dan moet je het gewoon lekker laten je moet je zeker niet over laten halen geniet gewoon lekker van PUUR natuur groetjes
                            Geniet van het leven want het duurt maar even

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X