kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur

wie heeft er voor mij een kuur wat snel resultaat geeft ik wil wel droog worden en niet zo opgeblazen door vocht wie kan mij helpen.

en nog een vraag waar ik me een beetje voor schaam, heb je ook anabolen waar je penis groter van wordt.. wie helpt mij.

is dit een grap ofzo, een kuurtje waar je droog van wordt, tren , test prop, winny, anavar, ...... dus keuze genoeg, en je tweede vraag, denk niet dat dat nog mogelijk is, of je zat op de eerste rij of op de laatste, misschien dat sth nog iets zal doen

Grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by fitnesgoeroe
      wie heeft er voor mij een kuur wat snel resultaat geeft ik wil wel droog worden en niet zo opgeblazen door vocht wie kan mij helpen.

en nog een vraag waar ik me een beetje voor schaam, heb je ook anabolen waar je penis groter van wordt.. wie helpt mij.
      oldpride.nl

Comment

anabolen waar je pik groter van word hahahahaha, ik trek me al af vanaf me 8 jaar en hij is toch wel groot geworden hahahahahahah

Grtzz D
        !Use my shit and feel the power!

Comment

miss een potentie pomp halen kerel

en een kuur zo maar even ??
          lees even op dit board en verdiep je in de materie dus OOK in de sides en niet alleen in de positieve kant want die wetne we allemaal wel
          Who's the Chef

Comment

Neem ff de moeite en lees wat logs gozer.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Complimenten aan de heren dat ze toch nog de moeite nemen om serieus te reageren...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

En nog maar een keer, lees dit eerst en topic gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X