Curiosio??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Curiosio??

Ik heb het al eens gevraagd, maar kan het niet meer terugvinden:

wanneer moet je Mariadistel innemen?

Na of tijdens je kuur?

Ik ben Mr. C wel niet maar ik zal toch mijn mening geven. Zelf begon ik voor de kuur ermee tot een tijdje na de kuur.
    De meningen zijn hier erg over verdeeld. De meeste zeggen na je kuur.
    Ik weet het ook niet meer  

Het zou je lever EXTRA belasten tijdens je kuur en dat is slecht als je oxy's gebruikt......

Zal 't binnenkort de verschillende uitgangs punten onderbouwen, nu helaas geen tijd.

Grtzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Mijn mening is en blijft na je kuur.
      De redenen zijn dat het je kuur tegenwerkt en dat het een leverhersteller is, geen beschermer.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

en moet het dan nadat je je laatste Clomid pil geslikt heb??

of na de AS kuur en tijdens de Clomid periode?

Comment

beste Don, dat zul je nooit weten, omdat er geen wetenschappelijk onderzoek naar deze middelen (samen) is gedaan, het blijft altijd experimenteren, als je al nagaat dat clomid wordt gemaakt om vrouwen vruchtbaarder te laten worden en M.Distel om lever te reinigen (herstellen).
          Ik zou zeggen dat het geen kwaad kan, maar voor hetzelfde geld zit er in beide middelen een stofje wat elkaar gruwelijk tegen werkt.
          Nogmaals, het blijft experimenteren met je eigen lichaam, dit geld trouwens ook voor het gebruik van AAS.

Groeten Jan.

Comment

Zelf begin ik er altijd tegelijk met Clomid mee.
            Ik heb er nooit op wat voor manier dan ook last van gehad en denk eerlijk gezegd ook dat dat mee valt omdat Mariadistel 100% op natuurlijk basis is.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 03 2003,16:15)]Zelf begin ik er altijd tegelijk met Clomid mee.
              Ik heb er nooit op wat voor manier dan ook last van gehad en denk eerlijk gezegd ook dat dat mee valt omdat Mariadistel 100% op natuurlijk basis is.

Greets...
              Kijk Don dit is het beste, gewoon een voorbeeld uit de praktijk.
              Het is inderdaad een natuurlijk middel C maar als je hem zo ziet, die distel, ziet ie er maar gevaarlijk uit, vind je ook niet

ps dit laatste is natuurlijk een geintje he, maar had je al door denk ik.

groeten jan

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (jan @ Apr. 04 2003,01:55)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 03 2003,16:15)]Zelf begin ik er altijd tegelijk met Clomid mee.

Greets...
                Kijk Don dit is het beste, gewoon een voorbeeld uit de praktijk.
                Het is inderdaad een natuurlijk middel C maar als je hem zo ziet, die distel, ziet ie er maar gevaarlijk uit, vind je ook niet

ps dit laatste is natuurlijk een geintje he, maar had je al door denk ik.

groeten jan
                Ben wat licher geraakt nu ik weinig eet Jan maar deze had ik door hoor

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X