Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
wie kan mij zeggen wat clenbuterol generic supplements in houd wand ik heb zo potje maar weet niet wat dat in houd en of ik daar wel breet van word
gr martijntje
haha jij bent echt niet goed volgens mij.
Als je ff op zoeken gaat kijken vind je genoeg info er over maar clenbuterol word je niet breed door het helpt je om beetje vet kwijt te raken doordat je lichaamstemp omhoog gaat en je hartslag tevens word je eiwitsynthese verbetert dus er zitten wel wat voordelen aan vast maar de nadelen lijst is nog vele malen groter.
hey man
ik denk dat je het een beetje verkeerd voorhebt clenbuterol is een soort product dat je temperatuur en hartslag omhooghaalt waarbij de vetverbranding in je lichaam beter zou moeten werken maar zonder te trainen bereik je niets en zelfs hierbij moet je zeker cardio doen
deze substantie is zeker nie bedoeld voor mensen maar voor dieren
deze kan je krijgen in tabletvorm of zelfs in siroop vorm
ps heb deze geprobeerd en is zeker niet de moeite heb er niet erg veel aan gehad alleen langere uithouding
Was het maar zo dat je er meer uithoudings vermogen van kreeg.
Ik heb een dikbil koe gezien die behandelt was met clen. heel veel spierontwikkelt maar de ademhaling van die koe was slecht, zijn longen waren naar de klote door de clen. Bij de mens heb je juist geen spierontwikkeling van clen. Het lichaamstemperatuur gaat inderdaad omhoog en je wordt kort ademig en je gaat er van trillen. Dus ga nou niet zomaar aan de clen. Bedenk dat het gewoon erg slecht is voor je.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment