generic stanazol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• generic stanazol

hallo,ik heb nu thuis deze tabletten liggen wil iemand zijn ervaringen delen met mij.
    Ik lees allen maar negatieve dingen over stanazol ,is deze kuur niet bedoeld om iets goter te worden?
    Ik train al 6 jaar zonder dingen dus niet zeuren over :begin eerst een saan voeding te denken.
    als er iemand ervaring mee heeft laat het me dan aub weten.

b.v.b.d

Zeur ik ook als ik zeg neem de moeite om te lezen er zijn topics genoeg en stel je gerust ff voor in het daarvoor bestemde gedeelte als je tijd overhoudt?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Even netjes voorstellen kerel in het bestemde topic, zo weten we wie je ongeveer bent en moeten we niet zeuren dat je niet lang genoeg traint.

Grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by tadano
        hallo,ik heb nu thuis deze tabletten liggen wil iemand zijn ervaringen delen met mij.
        Ik lees allen maar negatieve dingen over stanazol ,is deze kuur niet bedoeld om iets goter te worden?
        Ik train al 6 jaar zonder dingen dus niet zeuren over :begin eerst een saan voeding te denken.
        als er iemand ervaring mee heeft laat het me dan aub weten.

b.v.b.d
        je leest zeer zelden negatieve dingen over winstrol vind ik, imo het ideale middel als eerste kennismaking met a.s

Comment

het lijkt wel of sommige mensen vinden dat anderen verplicht zijn om ze te helpen als ze iets niet weten. zelf zoeken is teveel moeite :/
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ook welkom hier...

Comment

Eerst voorstellen en lezen (mag ook omgekeerd), dan vragen.
              Het lijkt mij allemaal zo simpel maar blijkbaar valt het voor veel mensen zooooo tegen...

Andere naam voor dat goedje van je is winstrol en er zijn enorm veel topics over dus succes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X