Hoe lang ? ..........

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe lang ? ..........

Hallo , ben nu in mijn vierde week van een kuurtje dbol , deca , tes.

Qua kracht ga ik goed voorruit maar in mijn gewichts toename zie ik nog niks , is het normaal dat dit zolang duurt ?
    Ik let erg op mijn voeding en neem voldoende eiwitten , qua werk heb ik weinig rust (bouwvakker)

mvg pipi

Denk dat je niet genoeg eet dan hoor. Kracht klopt wel maar je gewicht had omhoog gemoeten.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
      Denk dat je niet genoeg eet dan hoor. Kracht klopt wel maar je gewicht had omhoog gemoeten.

Greets...
      Voor ik begon snoepte ik soms en at soms vet , dat heb ik nu sinds 3 weken niet meer aangeraakt.
      Kan het niet zijn dat ik door mijn werk , waar ik de hele dag moet beulen niet aankom ?
      En moet je echt vreten als een paard tijdens een kuur ? want tijdens werktijd heb ik daar niet veel kans voor.

Comment

Heel intensief werk heeft er zeker mee te maken maar het blijft toch zaak meer te eten ben ik bang.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
          Heel intensief werk heeft er zeker mee te maken maar het blijft toch zaak meer te eten ben ik bang.

Greets...
          Ik kan mijn werk cker intensief noemen , zeer zwaar 8 uur per dag.

hier even mijn eet patroon.

5:30 30 gram whey eiwit + vitaminen (/ zink / c1000 / visolie / b complex / multi vit.)

7:00 start werk

9:00 4 volk boterham met kipfilet

werk

11:00 2 volk boterham met kipfilet

werk

13:00 30 gram whey eiwit + 4 volk boterham kipfilet

werk

15:30 einde werk

16:30 training

18:30 Maaltijd meestal aardappelen groenten + kip/vis

19:00 30 gram whey eiwit

21:30 30 gram whey eiwit

Slapen ...

graag suggesties want ik baal als een stekker als ik niet aankom !!
          Last edited by pipi; 02-04-2006, 20:18.

Comment

tussen 1 en half 4 geen eten meer?
            neem ook es wat anders op je brood. appelstroop bijv.
            je heb zeer weinig kCal. heel veel eiwit wel. dat moet je zo houden.
            maar je moet zeker ook wat vet erbij vreten. en ik neem aan dat je in bulk zit, dus ...
            ikzie ook geen fruit. doe paar appels en bananen erbij.
            affijn... je werkt enorm hard, traint erbij en neemt geen koolhydraten. dus groei je never.
            VREEETTTENNNN.!!!
            persoonlijk zeg ik: NEEM die snack erbij. die nam je eerst wel en nu in bulk ineens niet.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce
              tussen 1 en half 4 geen eten meer?
              neem ook es wat anders op je brood. appelstroop bijv.
              je heb zeer weinig kCal. heel veel eiwit wel. dat moet je zo houden.
              maar je moet zeker ook wat vet erbij vreten. en ik neem aan dat je in bulk zit, dus ...
              ikzie ook geen fruit. doe paar appels en bananen erbij.
              affijn... je werkt enorm hard, traint erbij en neemt geen koolhydraten. dus groei je never.
              VREEETTTENNNN.!!!
              persoonlijk zeg ik: NEEM die snack erbij. die nam je eerst wel en nu in bulk ineens niet.
              Ok , bedankt voor de tip , ik zal tussen 1 en half 4 ook 2 bananen nemen , en de appelstroop tip neem ik ook mee.
              Snacks komen ook weer terug.

Als ik 2 uur na de avondmaaltijd nog noodles eet ? is dat een goed plan ?
              Last edited by pipi; 02-04-2006, 20:55.

Comment

Gezien je huidige schema zou ik zeggen, het maakt niet uit wat je eet en wanneer je het eet, áls je maar eet...
                Dit is echt veek te weinig, heb je je behoefte eigenlijk wel eens uitgerekend?
                Weet niet wat je stats zijn maar met zwaar werk en trainen zal je minimale behoefte, afhankelijk van die stats, toch zeker rond de 4000 kcal liggen.
                Daar kom je met dit schema bij lange na niet aan!

Ochtend gaat ook echt nergens over, je staat om 05:30 op maar eet pas om 09:00 voor het eerst iets fatsoenlijks.
                Begin iig maar met zoveel mogelijk toevoegen aan die 'maaltijd' van 05:30, dat beetje eiwitten zou nu genoeg moeten zijn om de tekorten van de nacht aan te vullen Ă©n je door de eerste paar uur werk heen te helpen. Dat gaat natuurlijk van zijn leven niet lukken.

Weet je overigens wel zeker dat je spullen echt zijn?
                Zeker van dbol zou je namelijk in de eerste weken echt aan moeten komen zelfs al eet je zo slecht. Zou weliswaar alleen vocht zijn dan maar toch...

Comment

Originally posted by Shannasse
                  Gezien je huidige schema zou ik zeggen, het maakt niet uit wat je eet en wanneer je het eet, áls je maar eet...
                  Dit is echt veek te weinig, heb je je behoefte eigenlijk wel eens uitgerekend?
                  Weet niet wat je stats zijn maar met zwaar werk en trainen zal je minimale behoefte, afhankelijk van die stats, toch zeker rond de 4000 kcal liggen.
                  Daar kom je met dit schema bij lange na niet aan!

Ochtend gaat ook echt nergens over, je staat om 05:30 op maar eet pas om 09:00 voor het eerst iets fatsoenlijks.
                  Begin iig maar met zoveel mogelijk toevoegen aan die 'maaltijd' van 05:30, dat beetje eiwitten zou nu genoeg moeten zijn om de tekorten van de nacht aan te vullen Ă©n je door de eerste paar uur werk heen te helpen. Dat gaat natuurlijk van zijn leven niet lukken.

Weet je overigens wel zeker dat je spullen echt zijn?
                  Zeker van dbol zou je namelijk in de eerste weken echt aan moeten komen zelfs al eet je zo slecht. Zou weliswaar alleen vocht zijn dan maar toch...
                  ochtend 2 bananen bij de eiwit shake toevoegen ?
                  en ja van de AS weet ik 100 prcnt dat ze echt zijn.

Comment

Kom op, twee banaantjes zet nog niet veel zoden aan de dijk hè...
                    Heb je veel moeite met eten 's ochtends of snap je gewoon niet helemaal hoe enorm veel je eigenlijk te kort komt op een dag?
                    Brinta, muesli, brood, eet wat dan ook in de ochtend als het maar zo veel mogelijk is.
                    Probeer daarnaast waar mogelijk nog wat extra's te eten op al de eetmomenten die je al hebt genoemd en voeg zeker nog een extra eetmoment toe om 15:30. Je eet nu helemaal niets van 13:00 tot 18:30, en in die tijd werk Ă©n train je. Waar moet je lichaam dan op teren?
                    Eet ook gerust die noedels nog 's avonds, alles beter dan niets zeker in de bulk en tijdens een kuur, is anders alleen maar een aanslag op je lichaam zonder enig resultaat achteraf...

Comment

Hey kerel, ik sta al 12 jaar in de bouw, ik ging vroeger werken met 3 frigo boxen.

Als ik begon met trainen kwam ik ook geen gram aan, koop een weight gainer beste advies dat ik u kan geven, koop direct eentje dat 1000kcal per shake geeft want je hebt ze nodig. Ik nam op het einde een shake van 3000kcal per shake, was van universal als ik me niet vergis

Normaal gezien moet je van de dbol direct in gewicht bijkomen ook al is het vocht, de test en deca gaan nu beginnen met inkicken dus daar moet je de volgende dagen ook iets van voelen buiten kracht.

Probeer ook op tijd te gaan slapen, ik weet dat dat een probleem is, bij mij althans, ga vroeger slapen het zal je goed doen, tenslotte groei je ook in je slaap.

Grtz
                      stil growing

Comment

Originally posted by snipke
                        Hey kerel, ik sta al 12 jaar in de bouw, ik ging vroeger werken met 3 frigo boxen.

Als ik begon met trainen kwam ik ook geen gram aan, koop een weight gainer beste advies dat ik u kan geven, koop direct eentje dat 1000kcal per shake geeft want je hebt ze nodig. Ik nam op het einde een shake van 3000kcal per shake, was van universal als ik me niet vergis

Normaal gezien moet je van de dbol direct in gewicht bijkomen ook al is het vocht, de test en deca gaan nu beginnen met inkicken dus daar moet je de volgende dagen ook iets van voelen buiten kracht.

Probeer ook op tijd te gaan slapen, ik weet dat dat een probleem is, bij mij althans, ga vroeger slapen het zal je goed doen, tenslotte groei je ook in je slaap.

Grtz
                        Ok bedankt voor de tip , een weight gainer zal wel makkelijk zijn ja.
                        kun je mij daar mischien een link van sturen ivm met bestellen ?

mvg pipi

edit :

Ik heb zelf deze weight gainer gevonden , kijk even als je wil en geef een mening of het wat is ?

http://www.bodyenfitshop.nl/index.ph...inc=inf&id=538
                        Last edited by pipi; 02-04-2006, 22:23.

Comment

Mammoet is een hele goede, ik gebruikte die over een paar maanden ook nog, aarbei vindt ik heel lekker en mix makkelijk zonder brokken

Grtz
                          stil growing

Comment

veel meer eten man
                            dat wat jij eet eet ik al weg voor het 12 uur is

wat zijn je stats en hoe ziet je kuur schema der uit?
                            Who's the Chef

Comment

gege. had nog niet eens gezien dat je smorgens niks eet.
                              je eet te makkelijk en te lux jonge. je moet VReten.
                              een zak noten per dag is ook zeer gezond!
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X