Hulp met mijn volgende kuur ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp met mijn volgende kuur ?

28 jaar, 12 jaar training. ben toe aan volgende kuur. vrij massief en laag vetpercentage. wil aan een kuur beginnen, die me langzaam maar zeker een zevental droog (!!&#33 spierweefsel oplevert, zonder al te grote risico's en zo weinig mogelijk verlies. trenbolone is me vééél te duur. vroegere kuren waren deca/sust of primo/sust. kan iemand me helpen ? kzou je dankbaar zijn !!! vrij dringend ...

overigens, this board rules !!! rippedmass en anabolicmadness op z'n europees, way to go !!!

Welke hoeveelheden heb je voorheen gebruikt en hoeveel heb je ermee gewonnen?
    Wil je perse injects of mag tabs ook?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ennuh... waarom is trenbolone te duur? of is dat omdat je het zo vaak moet nemen en dan opgeteld duur uit bent? ik vind het nl. hardstikke meevallen. tren is per ml goedkoper dan testo. (waarsch. omdat het in 10ml vials zit).
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

vorige kuren waren nooit zwaarder dan telkens 200 mg deca of primo met 500 mg sust/week.
        ben het opbulken en cutten meer dan beu. ben nu vrij droog en wil voortaan geleidelijker groeien, zonder al te veel bagger of vocht, en er het jaar door goed uit blijven zien. tren leek me de beste keuze, maar ik kan er enkel duur aan raken. maak me ook wat zorgen omtrent de hepatoxiciteit eerlijk gezegd.
        ik dacht oxandrolone ns een kans te geven. zeer braaf, ik weet het, maar ik hoop op geleidelijke massawinst, die ik kan behouden. iemand daar ervaring meer ? dbol houd ik achter de hand.
        terwijl ik toch bezig ben, weet iemand een gym in de regio zeeland - west vlaanderen, waar bodybuilders niet scheef worden bekeken ? de negatieve sfeer in mijn gym is meer en meer een rem op mijn vooruitgang. zou me liever omringd zien door kerels die groter zijn dan ik zelf ben.
        voeg daar mijn fascinatie voor vrouwelijke bb'ers aan toe ... ben duidelijk toe aan "nieuwe horizonten" ... !
        een adresje van een goeie fysiekfotograaf interesseert me ook, om dan maar meteen door te bomen.
        bedankt voor de respons guys. train ze !

Comment

ikzelf ging waardeloos op oxandrolone. (anavar). 50mg. 0,0 resultaat. maar ja dat verschilt per persoon natuurlijk. by the way: das ook niet goedkoop.
          wat voor tren kon je krijgen dan? 75mg/ml, 80mg/ml of 100mg/ml? blijf erbij dat tren niks duurder is dan testo. wel is het op het moment zo'n hype (100mg/ml) dat het niet altijd binnen paar dagen te krijgen is.
          je wilt geen bagger of vocht.... waarom dan dboll achter de hand? das een echte bagger en vocht-steroid.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Apr. 07 2003,15:29)]ikzelf ging waardeloos op oxandrolone. (anavar). 50mg. 0,0 resultaat. maar ja dat verschilt per persoon natuurlijk. by the way: das ook niet goedkoop.
            wat voor tren kon je krijgen dan? 75mg/ml, 80mg/ml of 100mg/ml? blijf erbij dat tren niks duurder is dan testo. wel is het op het moment zo'n hype (100mg/ml) dat het niet altijd binnen paar dagen te krijgen is.
            je wilt geen bagger of vocht.... waarom dan dboll achter de hand? das een echte bagger en vocht-steroid.  
            Deed jij daar nou week 8 en 9 van je kuur mee
            Het klopt wat je zegt hoor Bruce maar de resultaten met de nieuwe d-boll zijn erg goed. Zelf had ik altijd Axpuxuh en hoewel ik zeker last van vocht had wel goede en blijvende resultaten. Nam wel altijd een combi met deca en sus..

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wat heb je overgehouden van je sus/primo kuur ?

en heb je de dosering van beide constant gehouden ?

Groet en succees met je volgende !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X