maandag beginnen met kuren. (winstrol)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• maandag beginnen met kuren. (winstrol)

ik ga maandag beginnen met me winstrol kuur.winstrol van epl, 7 weken eerste week 30mg en daarna ga ik over op 40mg als ik het aankan.gebruik daarbij een multivitamine en omega 3-6-9 caps. en ik ga daarbij op een goed dieet heeft iemand nog een tip op wat voor dieet weeg 81 kg ben 180cm lang en heb 12% body fat, of zeggen jullie (niet dieeten). hoor graag tips.

jullie horen van mijn resultaten.

Hoelang ga je het in totaal nemen? Eerst 7 weken 30mg en dan over op de 40mg of lees ik dit nu verkeerd.

7 weken is lang genoeg bro, wel nakuren he

Grtzz D
    !Use my shit and feel the power!

Comment

Je zegt op een goed dieet te gaan maar hebt vervolgens geen idee wat voor dieet?
      Zegt mi al genoeg over je 'voorbereiding' en 'kennis'...

Ook nog aan een nakuur gedacht?

Comment

Originally posted by fitnesgoeroe
        ik ga maandag beginnen met me winstrol kuur.winstrol van epl, 7 weken eerste week 30mg en daarna ga ik over op 40mg als ik het aankan..

Ik zou meteen op 40mg gaan zitten want opbouwen is nergens voor nodig en winnie is niet erg heavy dus 30mg vind ik wat weinig.

Zoals Shannasse al zegt....ga je wel een nakuurtje doen?

Comment

Helemaal eens met Shannasse en Testo.

Succes!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vraag me af en toe af of de beginners die hier zitten wel iets leren van al die logs/ trainingschema's en voedingschema's! Aan de vraag van de topicstarter te zien, beduidend NEE!

Comment

wat een agressie hier hahahaha

maar wel de waarheid

wat denk je te berijken of wat wil je berijken met deze kuur?
              Who's the Chef

Comment

Grtz
                stil growing

Comment

ik ben wel al aan een dieet let altijd goed op mijn voeding maar ik vraag tips. nakuren doe ik ook, met nolvadex. en ik begin de eerste week met 30mg en daarna over naar 40mg. en ik gebruik er omega 3-6-9 bij omdat winstrol veel zuren weg neemt en die vul ik daarmee aan. (goede golesterol dus). ik heb me al een tijd goed verdiept erin maar ik had het beter moeten uitleggen op de forem denk ik. en wat ik er mee bereiken wil is droger en harder worden. en ik gebruik winny omdat ik niet te zwaar wil gaan. ik heb al aardig wat spieren opgebouwd door alleen maar te trainen train al een jaar of 6, drie dagen in de week en ik heb het idee dat ik stil kom te staan en ik wil hiermee over me top heen gaan ( steuntje in me rug). ik hoop dat het nu wel duidelijk is.
                  Last edited by fitnesgoeroe; 08-04-2006, 14:47.

Comment

Goed kerel. Dit is idd een betere inleiding. Post anders je voedingschema hier http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/ en dan zullen we je graag helpen met tips.

Comment

Ja man , been there done that, niet doen man, beter even inlezen alvorens de naald erin te steken, anders is het toch verloren moeite en geld.
                      Grtz
                      Edit:Sorry, effe te vlug geweest, had je tweede reactie niet gezien, dan is het idd beter te begrijpen. Laat maar komen die schema's.
                      Succes iig
                      grtz again
                      -C-
                      Last edited by Niceguy; 08-04-2006, 17:31.
                      -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                      -2 know what we don't know
                      -No Pain No Gain!

Comment

Helemaal eens met Achilles, zo klinkt het al heel anders!
                        Idd ff posten dat voedingsschema, dan komen de tips vanzelf wel.
                        En succes natuurlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X