Help

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help

Beste lezers,

Ik train nu 3 jaar
    ondertussen heb ik 2kuren gevolgd waaronder: Primo Depot en Anapolon met Sustanon van Organon.
    ik zit nu te twijfelen over mijn volgende kuur Deca/Testo. ik heb gehoord dat dit een goede massakuur is. ik ben 1.79 en weeg 75kilo met een vetpercentage van 12%. ik weet alleen nie zeker of dit een goede kuur is. mijn vraag is of jullie weten wat een goeden vervolg kuur voor mij is. ik wil namelijk massa aankomen.

ik train 4x in de week de volgende spiergroepen met 1 rustdag tussen elke trainingsdag.
    borst schouders tricep
    benen kuiten buik
    rug bicep

ik hoop dat jullie me kunnen adviseren wat een goede kuur voor mij is.

met vriendelijke groet

Yuri

bah. 3 jaar trainen en al 2 kuren gehad en nog maar 75kg. je begon zeker met 35kg ofzo. denk na. kuren doe je pas als je al 5 jaar traint. en dan doe je je eerste kuur. en zeker niet met anapolon zak.
    je weet er geen donder van.
    wil je goeie tip van mij? lees heel veeel en kuur niet tot je weet waar je mee bezig bent.
    tip goeie kuur: VRETEN en je verstand gebruiken
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dat zijn idd geen indrukwekkende stats voor iemand die 2 kuren achter de rug heeft...

Hoeveel kilo had je per kuur gepakt en hoeveel woog je voor die kuren?

Hoe ziet je voedingsschema eruit?

Comment

Stel jezelf eerst voor in het daarvoor bestemde onderdeel...

Verder helemaal eens met bovenstaande heren, gezien je huidige stats zou je helemaal niet moeten kuren en is er ook duidelijk iets niet goed gegaan met je vorige kuren.
        Je zou dan ook een stuk beter af zijn als je jezelf eerst ging verdiepen in voeding en training, als die niet kloppen kun je slikken of spuiten of snuiven wat je wilt maar zal niets je goede resultaten geven.

Comment

En niet voorgesteld, weer een topic gesloten..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X