1e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1e kuur

Heb er nu al een tyd over nagedacht maar wil toch ook maar is een kuurtje nemen..weet alleen niet welk soort ik moet nemen en wat de doseringen zijn.En wat beter is spuiten of pillen.En dan nog een probleem moet nog ff uit zoeken waar ik het in godsnaam kan kopen,denk niet dat de apotheek het heeft.. Graag jullie mening over wat te gebruiken.
    Stats:190cm/97kg train nu al 5 jaar zowat iedere dag
    E.T Phone home?

Als je er goed over na gedacht hebt is het een mogelijkheid. Ik neem aan dat je op dit moment geen vooruitgang meer boekt en dat je eten en rust in orde zijn.

Je zult wel zelf moeten beslissen wat je wilt, tabs of injects.
    Injecteren is altijd minder belastend (voor je lever ) dan tabs maar je moet wel iemand hebben die ze bij je kan zetten of je moet het zelf kunnen.
    Een combinatie kan natuurlijk ook.
    Je zou 400mg deca p.week kunnen nemen en dat 8 weken lang in combinatie met 30mg d-boll p.week, van week 1 t/m 5. Nakuren met clomid of nolva.

Nogmaals kijk eerst voor jezelf wat je precies wil dan is er hier altijd wel iemand die je kan helpen bij het samenstellen.

Veel wijsheid toegewenst

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben toch wel een beetje huiverig voor spuiten,en ik ken niemand die ze bij me kan zetten.dus ik kies dan toch voor tabs.Dus welke combinatie zal ik dan moeten nemen als ik alleen voor tabs kies..?
      Vriendelijke greetz :ferry
      E.T Phone home?

Comment

Je zou een d-boll only kunnen proberen. De een houdt het resultaat goed vast terwijl een ander er weer vrij veel van verliest.
        Het beste kun je stacken maar dat wordt wat lastig als je niemand kent die een injectie kan zetten.

Mijn advies zou d-boll zijn en vervolgens nakuren met clomid.

Greets...

Comment

Vergat er een voorbeeld bij te zetten, deze is voor 5 weken wat naar mijn mening precies goed is met d-boll.

wk 1 - 35mg
          wk 2 - 35mg
          wk 3 - 35mg
          wk 4 - 35mg
          wk 5 - 35mg

Het innemen kun je als volgt verdelen:

08:00 10mg
          12:00 10mg
          16:00 10mg
          20:00 5mg

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 06 2003,16:55)]Je zou een d-boll only kunnen proberen. De een houdt het resultaat goed vast terwijl een ander er weer vrij veel van verliest.

Ten eerste zou ik nog niet gaan kuren, je boekt nu naturel nog steeds veel vooruit gang als ik je eerde post lees.

Ten tweede zou ik me eerst eens verdiepen in het gebruik van as en de evt bijwerkingen. Als je wat meer ervan afweet kan je makkelijker een beslissing nemen.

Ten derde als je wel beslist om een kuur te nemen zou ik eerst een beslissing nemen wat je er van verwacht, daar kan je hett soort kuurtje op afstemmen. Wil je veel massa bouwen of juist harder en droger worden?
            Voor een echt massa kuurtje ontkom je niet aan injecteren. Eigenlijk geldt dat voor elke serieuese kuur.

Ten vierde zou ik persoonlijk NOOIT een D-boll only kuur nemen. Sorry Mr.C maar deze keer ben ik het [helaas] niet met je eens
            Met een d-boll only kuurtje hou je juist heel veel vocht vast en raak je juist bijna alles weer kwijt na je kuur. Tenminste dat is wat ik om me heen zie.
            Ik zou persoonlijk een "lichter" kuur nemen waar je misschien minder massa mee bouwt maar wel behouden blijft na je kuur.

Nogmaals dit is MIJN mening, verdiep je er even serieus in en plaats evt ALLE vragen die je nog hebt.

Grtzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Zoiezo zou ik toch spuiten ipv pillen.
              Deca alleen kan ook goed helpen ik had met 200mg deca per week 8 weken lang 6 kilo erbij.
              Is toch heel wat gezien de dosering + dat je zo kan kijken hoe je er op reageert.
              Nakuren hoef je dan ook niet omdat deca een trage esther is die zelf het lichaam weer verlaat.
              Eigenlijk het meest veilige kuurtje wat ik me in kan denken.
              Je moet uiteraard wel eten als een beest.

Veel suc6 mike

Comment

Agree met mr. A.
                als je goeie kuur wil hebben, ferry, zal je moeten prikken. ennuh... dat valt best mee. je voelt de eerste paar keer helemaal niet, en zo kan je wennen aan de volgende keren.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Axor B. @ Apr. 06 2003,23:06)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 06 2003,16:55)]Je zou een d-boll only kunnen proberen. De een houdt het resultaat goed vast terwijl een ander er weer vrij veel van verliest.

Ten eerste zou ik nog niet gaan kuren, je boekt nu naturel nog steeds veel vooruit gang als ik je eerde post lees.

Ten tweede zou ik me eerst eens verdiepen in het gebruik van as en de evt bijwerkingen. Als je wat meer ervan afweet kan je makkelijker een beslissing nemen.

Ten derde als je wel beslist om een kuur te nemen zou ik eerst een beslissing nemen wat je er van verwacht, daar kan je hett soort kuurtje op afstemmen. Wil je veel massa bouwen of juist harder en droger worden?
                  Voor een echt massa kuurtje ontkom je niet aan injecteren. Eigenlijk geldt dat voor elke serieuese kuur.

Ten vierde zou ik persoonlijk NOOIT een D-boll only kuur nemen. Sorry Mr.C maar deze keer ben ik het [helaas] niet met je eens
                  Met een d-boll only kuurtje hou je juist heel veel vocht vast en raak je juist bijna alles weer kwijt na je kuur. Tenminste dat is wat ik om me heen zie.
                  Ik zou persoonlijk een "lichter" kuur nemen waar je misschien minder massa mee bouwt maar wel behouden blijft na je kuur.

Nogmaals dit is MIJN mening, verdiep je er even serieus in en plaats evt ALLE vragen die je nog hebt.

Grtzzzzz Ax  
                  Die mening had ik ook tot ik de resultaten met de d-boll van GS zag. Hou je bijna geen vocht mee vast.
                  Het vasthouden wisselt zoals al eerder gezegd per persoon.
                  Neem bv smalluser die hier post die heeft 6 kilo droge spiermassa overgehouden aan bovenstaande kuur.
                  Zit hem allemaal in blijven eten en trainen in combinatie met goed nakuren.

ps, niet helaas niet mee eens hoor Ax, zoals je weet ben ik persoonlijk voor stacken

Als 1e kuur en als je niet meteen wilt injecteren sta ik hier echt achter

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Michael333 @ Apr. 07 2003,09:24)]Zoiezo zou ik toch spuiten ipv pillen.
                    Deca alleen kan ook goed helpen ik had met 200mg deca per week 8 weken lang 6 kilo erbij.
                    Is toch heel wat gezien de dosering + dat je zo kan kijken hoe je er op reageert.
                    Nakuren hoef je dan ook niet omdat deca een trage esther is die zelf het lichaam weer verlaat.
                    Eigenlijk het meest veilige kuurtje wat ik me in kan denken.
                    Je moet uiteraard wel eten als een beest.

Veel suc6     mike
                    Wel nakuren hoor als je deca hebt gebruikt

Greets...

Comment

Die mening had ik ook tot ik de resultaten met de d-boll van GS zag?

Geeft GS een groot verschil vergeleken met andere merken qua vocht vasthouden e.d?

Grtzzzzzz Ax
                      DUM SPIRI SPERO

Comment

Er lopen / liepen bij mij op de gyms ( train op 2 verschillende )6 mensen die deze d-boll gebruikten waarvan er 4 alleen d-boll hadden, 1 een stack met deca en een met nog meer maar dat weet ik helaas niet precies.
                        Een jongen die op d-boll only liep hield nauwelijks vocht vast en gebruikte 40mg per dag constant 5 weken lang. Hij is nu 3 weken klaar, was 7.5 kilo aangekomen en heeft er nu iets minder als 7 van over.
                        De anderen weet ik het niet precies van maar ze kregen geen van alle de bekende varkenskoppen
                        De jongen die met deca stackte heeft 4 kilo gewonnen in 5 weken, niet heel veel maar ging van 95 naar 99 kilo en van een bf van 14% naar een bf van 9%.
                        Hij gebruikte 8 weken deca 200mg en 20-30-30-30-20 per week aan d-boll.

Uiteraard is dit geen wonder spul maar het houdt echt veel minder vocht vast als de "bekende" d-boll.
                        Ze hebben sowieso goeie spullen vind ik dat Generic Supplements

Greets...

Comment

te krijgen via Tell Sell?

Proberen waard zou ik zo zeggen

Grtzzz Ax
                          DUM SPIRI SPERO

Comment

zo, lekker onderuitgehaald.
                            mr. C. here I come

hahahahaaaa
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Michael333 @ Apr. 07 2003,09:24)]Deca alleen kan ook goed helpen ik had met 200mg deca per week 8 weken lang 6 kilo erbij.
                              Waarom alleen Deca en waarom geen stack? Ik heb ook eens alleen een Deca kuurtje gedaan maar hield toen toch veel vocht vast.

Grtzzzzz Ax
                              DUM SPIRI SPERO

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X