Massa Winnen met winstrol

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Massa Winnen met winstrol

Ik wil graag weten of je met winstrol zowel droger kunt worden al massa winnen.

Ik hoor verschillende meningen hierover de een zegt dat je droger wordt de ander zegt dat je ook veel massa kan winnen en zwaarder wordt.

Wat is het nou????

Hey,

Winstrol / Stanozolol / Stromba = Spiermassa +- 4 tot 5 kg pakken en geen vocht en geen vet. Droger van worden ik weet het niet, heb daar geen ervaring mee. Ik weet wel dat de meeste mensen het is een cutkuurtje pakken.

Grtzz D
    !Use my shit and feel the power!

Comment

ik gain er niet veel mee. maar als je alles goed aanpakt paar kg'tjes moet lukken. 5 is volgens mij voor de meesten theorie. (blijvende kg's) want dat houwen de meesten ook over aan een testo-deca kuur
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nou 5kg overhouden aan een Test & Deca kuurtje....Ken wel meer overhouden hoor als je maar goed nakuurd en de juiste dingen neemt. Ik zelf heb ''vroeger'' test en deca genomen en kwam er flink van aan. Heb er totaal toch wel een 7,5 a 8 kg aan overghouden. Dus is bij elk persoon anders..

Grtzz D

Comment

je zit toch niet al aan een kuurtje te denken he kerel??

winni is toch geen massa maker en 5 kg lijkt me wel erg veel van winni only hoor
          moet blij zijn als het er net aan 4 zijn
          Who's the Chef

Comment

oooo 1 kg minder, zoals ik altijd zeg. Hoe meer je je best doet hoe meer je wint kwa kg's. Dus de meeste zullen 2 a 3 kg winnen omdat ze snel voor de zomer Arnold willen worden.

Grtzz D

Comment

Originally posted by been
              je zit toch niet al aan een kuurtje te denken he kerel??

winni is toch geen massa maker en 5 kg lijkt me wel erg veel van winni only hoor
              moet blij zijn als het er net aan 4 zijn
              Nee Ik denk niet aan een kuurtje maar wil toch wel het 1 en ander weten van deze shit, vandaar dat ik wel eens wat vragen stel

ben niet van plan iets te bebruiken anders zou ik dat wel met jullie delen

Comment

ben jje niet van plan, maar komt wel. dat hebben we zo vaak gezien
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by D-Men
                  Hey,

Winstrol / Stanozolol / Stromba = Spiermassa +- 4 tot 5 kg pakken en geen vocht en geen vet. Droger van worden ik weet het niet, heb daar geen ervaring mee. Ik weet wel dat de meeste mensen het is een cutkuurtje pakken.

Grtzz D
                  Klopt maar vergeet daarbij niet dat alles draait om je voeding en training. Als deze niet in orde is kun je zoveel stromba gebruiken als je wilt en dan nog heb je geen resultaten.

Comment

Originally posted by D-Men
                    Hey,

Grtzz D

4-5 kg spiermassa met één kuurtje winstrol?

4-5 kg massa zal je bedoelen waarvan een kleine kilo vocht bij zit.

grtz

Comment

Jongen wat ben je een 1kg meer of minder het gaat hier om wat je zou kunnen pakken. En als jij goed traind en goed eet dan pak je dat makelijk, ik spreek uit ervaring en heb best wat winstrol tabs op....

Maar ja iedereen is anders zoals ik altijd maar zeg....

Grtzz D

Comment

ik had het wel over massa 4-5 kilo

als jij denkt dat je 3-4 kilo spiermassa kunt aankomen met winstrol ben je dik mis(zou wel leuk zijn.. 3 kuurtjes(winstrol per jaar en 12 kilo spiermassa erbij in één jaar.... )

er is nog altijd een groot verschil tussen spiermassa en gewone massa hé

Comment

Winstrol

Edit Shannasse: Graag de regels lezen, eerst voorstellen en vragen in een eigen topic niet in een topic van een jaar oud.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X