Moet ik na kuren of niet???

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moet ik na kuren of niet???

kan iemand mij helpen? ik zit nu in mijn 7de week van mijn kuur op methandrostenolon ik ben in totaal 7 kilo aangekomen maar mijn vraag is moet ik nakuren zoja met welk middel
    Geniet van het leven want het duurt maar even

Vind Je Het Zelf Niet Een Beetj Erg Dom Om Ergens Mee Te Beginnen Zonder Dat Je Er Van Afweet Hoe En Wat??
    Who's the Chef

Comment

Je moet zeker nakuren om je gewonnen massa te behouden door je eigen testo- productie dat plat ligt door je kuur weer zo snel mogelijk op te starten.

Hiervoor gebruik je clomid of nolvadex.

eerste 10 dagen 100mg/dag clomid daarna 10 dagen 50mg/dag (voor de zekerheid zou je nog een week extra kunnen doen). Dat is het geen wat ik gelezen heb. ben zelf net begonnen.

Comment

Originally posted by been
        Vind Je Het Zelf Niet Een Beetj Erg Dom Om Ergens Mee Te Beginnen Zonder Dat Je Er Van Afweet Hoe En Wat??
        Helemaal mee eens alhoewel deze mening geen toegevoegde waarde meer geeft aan zn toch wel belangrijke vraag ...

Verder zoals pjas zegt eerste 10 dagen 100mg/dag clomid daarna 10 dagen 50mg/dag zou idd wel voldoende zijn, en zeker een ''must''. Verder zou een goeie creatine (cee) je nog ie**************** kunnen helpen.

Comment

Zoals gezegd altijd nakuren met nolvadex en/of clomid.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
            Zoals gezegd altijd nakuren met nolvadex en/of clomid.

Greets...
            oke bedankt voor het antwoorden op mijn vraag! (behalve meneer BEEN dan)
            Last edited by mikeey; 21-04-2006, 14:59.

Comment

ja die been he
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by mikeey
                tis een gewoone vraag kerel maar uit jou simpele antwoord haal ik genoeg info om te weten dat verstand blijkbaar ver te zoeken is evenals fatsoenlijk comuniceren

suc6 met je kuur
                Who's the Chef

Comment

IK vond de vraag van Meneer Been juist, had been het niet gezegd dan had ik het wel gedaan, je zit iets in u lichaam te steken zonder te weten wat het is wat het doet en dan weet je nog niet dat je moet nakuren.

En dat vingertje mag je ook achterwegen laten

Grtz
                  stil growing

Comment

(behalve meneer BEEN dan)
                    Vervelend hè, iemand die je zeer terecht op je stommiteiten wijst.

Dit is een forum, hier mogen mensen hun mening geven en daar op zo'n manier op reageren wordt niet op prijs gesteld.
                    En al helemaal niet als diegene gewoon gelijk heeft.

Comment

Originally posted by been
                      BeEn Je WeEt ToCh VaN dBoL WoRd Ik StRaNd PiMpIn

Comment

Originally posted by Shannasse
                        Vervelend hè, iemand die je zeer terecht op je stommiteiten wijst.

Dit is een forum, hier mogen mensen hun mening geven en daar op zo'n manier op reageren wordt niet op prijs gesteld.
                        En al helemaal niet als diegene gewoon gelijk heeft.
                        oke jongens het is duidelijk maar ik ken wat jongens die kuren ook niet na met tabletjes dus ik vroeg me af of het verstandig is!

Comment

Originally posted by punani
                          BeEn Je WeEt ToCh VaN dBoL WoRd Ik StRaNd PiMpIn
                          haha lekker getypt he
                          dat doet ie vanzelf als je aleen maar hoofd letters gebruikt ik weet niet of het een foutje op het boord is of in me pc

HIER NOG EEN STUKJE ALLEEN IN HOOFDLETTERS

HMMM VREEMD DEZE DOEN HET WEL ZAL WEL AAN ME PC LIGGEN DAN
                          Who's the Chef

Comment

oke jongens het is duidelijk maar ik ken wat jongens die kuren ook niet na met tabletjes dus ik vroeg me af of het verstandig is!
                            Ook dus niet verstandig. Weet wat je slikt .
                            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Dan ben je nu dus in ieder geval een klein beetje wijzer dan die andere jongens.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X