Moe en lui van stanozolol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bruce
    beste zou zijn voor en na elke kuur te laten doen. vlak na en tijdje na. kan echt geen kwaad
    Kun je dat gewoon bij de dokter doen? En WAAR test hij dat dan op? De aanwezigheid van eiwitten ofzo?

Groeten
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

er verandert zoveel in je bloed met kuren. voor je gaat kuren doe je er verstandig aan om te checken of je bloed dus wel goed is. niet of er eiwitten inzitten. als je hoog cholesterol blijkt te hebben bijvoorbeeld, zou je je af kunnen vragen of het slim is om te gaan kuren. ik ben geen dokter dus ik weet niet precies waar ze op testen. bij mijzelf werd getest op cholesterol, schildklier, lever en nieren. wat ze dan precies doen interesseert me niet. ze kijken iig of je 'gezond' bent op die gebieden.
      en JA dat kan je gewoon bij de dokter doen. de dokter heeft verantwoordelijkheid over jouw gezondheid. dus hij zal echt wel meewerken. hij zal je niet aan spullen helpen, maar hij moet je gezondheid voorop stellen. de dokter moet ook iemand oplappen die teveel zuipt of teveel speed heb gesnoven. zo simpel is het.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X