gains left after as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hm... wij liggen wel vaak op 1 lijn, miss S. missch. dat ik maar es met mr. C. moet praten
    of begrijp je hem ook altijd?

edit: @ snipke: dan hebbie toch niet genoeg naturel gegaind
    dat worden heel wat lappen op de eventuele meeting ahhahahaha
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Altijd kan ik helaas niet zeggen maar laten we het erop houden dat ik een erg begripvol persoontje ben...

Comment

whahaa. oke dan.
        I'll keep that in mind.

Comment

Hmm, ik weet eigenlijk niet zo heel veel van de wat oudere (die er langer zijn) members af:/ maar ik leer het vanzellfff

Grtz
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Precies David, oogjes en oortjes open en voor je het weet ben je hier zelf een 'oudgediende'.

Comment

Ik heb zelf over de 100 gezeten met kuuren.Naar het afscheuren van mijn aanhechtingen van mijn schouder ben ik gestopt en heb een jaar niet meer getraint.Ben toen teruggezakt tot rond de 87 kilo.Zit inmiddels alweer rond de93 kilo naturel.Das 6 kilo in 5 jaar erbij en wat vet eraf.
              oldpride.nl

Comment

@ Lorenzo:

Hoeveel woog je dan voor je begon te kuren en op hoeveel tijd ben je dan na je blessure die 13kg verloren? Als je je dit nog herinnerd natuurlijk

Uit Lorenzo's post blijkt dan ook weer dat het na het kuren niet makkelijk is om weer spieren bij te kweken op natuurlijke wijze. 6kg spier erbij en wat vet kwijt op 5 jaar tijd is natuurlijk niet slecht maar 5 jaar is toch ook weer niet niets hé!

greetzzz
                The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Ik kwam zo uit de house tijd(veel pillen en troep).Woog toen iets van 65.Begon met trainen en kuuren tegelijk,stom he.
                  oldpride.nl

Comment

Ik denk idd dat als je door kuren boven je genetische limiet komt en je zou stoppen met kuren dat je tm je genetische max alles zou moeten kunnen vasthouden op de lange termijn. Echter dan dient wel alles tot in de puntjes perfect te zijn: voeding/rust/training/mentale gesteldheid.

Waarom? Je genetische max is hetgeen wat je lichaam zonder ondersteuning zou kunnen bereiken. Je genetische max is ook wel afhankelijk van je leeftijd, aangezien je op oudere leeftijd minder massa kan vasthouden (iig vvm)

Comment

kijk, das dus wat ik ook denk.

Comment

zo denk ik er ook over
                        als je gewoon blijft trainen zal je niet onder je gen max komen als je er al over heen bent gegaan
                        zolang je lichaam maar blijft prikkelen om die spier massa te behouden
                        de lichaam overtuigen dat het die massa nodig heeft om de vereiste krachten te levenren die je vraagd in de gym
                        Who's the Chef

Comment

Ik denk dat niemand zijn genetische max naturel zou kunnen halen.Omdat niemand de optimale trainingschema heeft(is bij iedereen weer anders kwa herstel)niemand de optimale voeding heeft(denk aan combi koolh eiwi en vita).Plus dat je genoeg rust en geen stress moet hebben natuurlijk.Wel denk ik dat je ver kan komen door gedult en inzet,ik denk zelf verder dan de gemildede gebruiker.
                          oldpride.nl

Comment

zit wat in

Comment

Originally posted by lorenzo
                              Ik denk dat niemand zijn genetische max naturel zou kunnen halen.Omdat niemand de optimale trainingschema heeft(is bij iedereen weer anders kwa herstel)niemand de optimale voeding heeft(denk aan combi koolh eiwi en vita).Plus dat je genoeg rust en geen stress moet hebben natuurlijk.Wel denk ik dat je ver kan komen door gedult en inzet,ik denk zelf verder dan de gemildede gebruiker.
                              Hier sluit ik me volledig bij aan, als je in de ideale omstandigheden zou kunnen trainen, niet werken, geen gezinsleven, enkel op jezelf bent, dan kan je misschien u genetische max halen. Plus dat je dan direct zou moeten kunnen starten met een voedings goeroe en een trainings goeroe, want de eerste jaren doe je nog veel fout, de ene vertelt het zo en de andere vertelt het anders, zo dat je niet meer weet wat nu juist is

Grtz
                              stil growing

Comment

Vergeet niet dat mensen ouder worden en dan al meer vet en minder spier krijgen. Zal dus van de leeftijd afhangen of iemand er al dan niet ondergaat.

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X