Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Voor iemand die heeft toegezegd voorlopig nog niet aan de anabolen te gaan ben je er wel verdacht veel mee bezig...
Was die kuur van je 'maat' toevallig toch niet gewoon van jezelf?
niet voor mij .Wil alleen veel informatie bythe way mijn MAAT zit nu ongeveer twee weken in zijn kuur heeft opeens last van slijmerige ontlasting met bloed???????????? kann dit door zijn kuur komen ???
hij bouwt rustig op zit nu op 25 mgr
klinkt niet goed ouwe.
is het vers bloed of donker en door zn kak?
vers kan van aambei komen ofzo. kreeg ik ook last van. zwaarder trainen (benen vooral) en dan vooral door squat aambei. gege.. kan ook nog bij bijwerkingen. haha 1 aambei.
dat zn kak slijmerig is kan temporary zijn. maar ik zou het niet vertrouwen.
weet wel zeker misschien wel gaten in zijn maag of darm, ken iemand die heeft een keer D-Boll genomen en die bleek na een kuur een flink gat in zijn maag te hebben...
Krijg je met merken wat je niet kent he, en mensen die meteen dingen aannemen van andere...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment