Nolva of clomid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nolva of clomid

Zijn er mensen op dit board die met zowel Nolva als clomid hebben nagekuurd, en zoja wat zijn de wezenlijke verschillen.
    Als ik op bodypage kijk wordt nolva eigenlijk alleen gebruikt tegen gyno en clomid toch echt als een testopstarter.

En als je de bijsluiters van de middelen gaat bekijken klopt dat ook, nolva om de vrouwelijke hormonen te temperen bij b.v. borstkanker (sorry voor de sumiere uitleg) en clomid wordt gebruikt voor vrouwen die zwanger wensen te worden, dus in de werking van beide middelen zitten wezenlijke verschillen en zouden als zodanig dan ook niet allebei voor hetzelfde doel (opstarten van testo) kunnen dienen lijkt mij.

Graag jullie reactie.

Groeten Jan.

nolva is ook opstarter. maar... wat duurder, en: minder bijwerkingen. clomid is denk ik vanouds de meest gebruikte. met nolva hoef je minder te gebruiken. werkt dus eigenlijk beter.
    ook worden veel mensen depressief van clomid. dat is van nolvadex zover ik weet nog niet gebeurd.
    ga na mn volgende kuur voor eerst met nolva nakuren.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sluit me aan bij Bruce.
      Zijn waarschijnlijk net zoveel voor als tegenstanders te vinden met allemaal hele acceptabele argumenten.
      Heb het zelf allebei geprobeerd en heb het idee dat ik het meeste baat heb bij clomid. Ben er ook nooit depressief van geworden wat je inderdaad wel eens hoort.
      Voordeel van nolvadex is dat je minder mg per dag gebruikt als dat het geval is bij clomid.
      Het is wel weer wat duurder.

Greets...
      Attached Files
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X