bezig met winny kuur van epl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bezig met winny kuur van epl

goede dag, ik ben nu mijn derde week in gegaan met mijn kuur ik ben begonnen met 79kg en 11%bodyfat, ik zit nu op 82kg en 9% bodyfat. ik ben begonnen met 40mg per dag versprijt over de dag. de eerste week voelde ik er niet veel van wel een kleine pomp als ik aan het trainen was. vanaf de tweede week voelde en zag ik duidelijk verschil ben een stuk droger geworden. en me spieren zijn al een stuk harder aan het worden kracht toename is ook meer geworden.en van bijwerkingen heb ik helemaal geen last alleen moet ik veel water drinken om me lichaam te spoelen want van de helft van de dag is me urine onwijs geel en aan het eind van de middag is het weer normaal. ik heb nu mijn kuur verhoogt naar 50mg omdat ik helemaal nergens last van heb dus denk ik dat ik het wel aan kan.en ik gebruik er ook een omega 3-6-9 bij om goede vetten binnen te krijgen en een sterke multivitamine, misschien daarom geen bijwerkingen.maar ik ben tot nu toe wel tevreden met epl. ik hou jullie verder weer op de hoogte hoe het verder gaat.

Goed kerel. Succes ermee!

Comment

thanks, dat gaat zkr lukken

grtz,

Comment

Gaat heel erg lekker, bf omlaag en je gewicht omhoog

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

het gaat goed, dus verhoog je? niet slim. zou het gwoon op 40 houden. of ga je zometeen naar 60, 70, 80?
          is in mijn ogen onzin.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Eens met Bruce, waarom zou je verhogen als het zo goed gaat?
            Meer is niet beter, het betekent vaak niet extra groei maar zeker wel meer kans op bijwerkingen...
            Klinkt los daarvan goed dus succes verder.

Comment

suc6 !!
              Who's the Chef

Comment

ja jullie hebben wel gelijk, ik moet niet verhogen straks wel bijwerkingen.thanks mensen. ik hou jullie op de hoogte.

grtz................

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X