met of zonder dianabol?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• met of zonder dianabol?

hallo iedereen een vraagje,
    ga deze week met mijn kuur beginnen. Wilde graag weten of jullie dit ok vinden en of ik de dianabol erbij moet doen en is er nu echt zo een verschil tussen 8weken of 10weken?

week1 tot 8; 200mg deca /400test

dan 3weken na mijn laatste deca neem ik 40mg nolvadex gedurende 3weken.

Het is sinds ik 7j geleden ben begonnen met bb mijn 4kuur, telkens ik terug ben in de zomer doe ik een kleine kuur van 6weken. Wilde nooit teveel bijkomen omdat ik nog andere sporten doe.
    Mijn eerste kuur was met-ad-17diol gedurende 4weken als ik me goed herinner (al 5j geleden). Tweede was deca (6weken pyramidegewijs begonnen met 100mg tot 300) en sustanon 500 per week.
    Vorig jaar methandrostenolon met deca gedurende 6weken.
    De laatste kuurweek begon ik met pregnyl gedurende 3weken 1injectie.
    Wil nu eens een deftige kuur doen heb alleen de meeste angst voor het krimpen van de zaadballen alsook libido dat naar beneden gaat, dus zou ik bij deze kuur de dianobol erbij doen of er gewoon aflaten?
    Train 3m per week BB maar thaiboks nog 2tot 3maal en wat worstelen.
    Let goed op mijn eten maar zit het niet af te wegen als je begrijpt wat ik bedoel.
    Bedankt al voor de tips

kan je doen. zou alleen wel de test 2weken langer laten doorlopen dan deca. dit voor je herstel.

wat is je doel met deze kuur?

Comment

pregnyl en of nolvadex

hallo nog een vraagje.
      Heb mijn kuur in een ander topic al gezet.
      Wilde weten of het goed is tijdens de kuur tot nakuur pregnyl te nemen? Of dat dat niet nodig is als je nolvadex neemt gedurende 3weken na de kuur.
      thx

Comment

Begrijp je vraag niet helemaal, maar volgens mij ben je al begonnen met je kuur. Zou in elk geval de Dbol nooit langer dan 6 weken nemen en dan max 50 mg per dag. Als je het doet pak je toch zo'n 4 kg extra denk ik, maar daarvan is ook een gedeelte vocht natuurlijk.

Groeten
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

bedankt punani, dus tot 8weken deca en dan nog 2weekjes test.
          Mijn vraag beste Jaap was dus of ik deze week ook de dianabol erbij moet doen of niet? (ga deze week beginnen) Neem deze keer geen sustanon omdat ik bij vorige keer toch een serieuze dip heb gehad qua libido, dus raden ze me testex aan, toch wat lichter en beter(=lees minder ongezond) Maar als ik dianabol erbij neem is het dan ook niet TE zwaar als ik al zo een last had met de sustanon?
          Bedankt in ieder geval
          En mijn doel is goed was massa aan te komen en natuurlijk zo veel mogelijk te behouden. Wil eens een 'serieuze' kuur doen i.p.v. altijd 6weekjes

Comment

Kerel, ik vind dat je niet heel erg op de hoogte bent. Welke vorm van test je ook gebruikt; het legt je eigen systeem absoluut plat. Als je al eerder gekuurd hebt en idd niets bent aangekomen, dan zit er qua voeding, training of rust een aantal dingen niet goed. Probeer nou voordat je gaat kuren eerst eens die basiszaken op de rails te krijgen.

Afijn, een paar antwoorden:

-Krimpen van de zaadballen voorkomen kan alleen als je na ca 4 weken elke week HCG gaat zetten. (Tijdens de kuur dus.) 500 iu is zo'n beetje de maatstaf. Het heeft echter ook met persoonlijke 'aanleg' te maken. Bij de 1 krimpen ze al vrij snel, bij de ander weer niet.

-Dianabol erbij levert je absoluut meer massa op. Het belast echter wel je lever etc. Goed weten waar je aan begint dus.

-8 of 10 weken kuren? De meesten zijn voor 10 om je lichaam te laten wennen aan de gewonnen massa. Omdat na 6 a 7 weken de massawinst meestal wel ophoudt ben ik zelf meer voor een 8-weekse kuur. Voor beide opties valt iets te zeggen. Jouw keuze dus.

-De deca kun je eventueel wat hoger doseren omdat je dat al eens eerder gebruikt hebt. Bijv. 400 mg/week.

-Tot slot: Nolva zie ik graag 4 weken lang op 40 mg. Deze stof bereikt pas na 4 weken namelijk z'n piekwaarde.

Liever zie ik je dus helemaal niet kuren, maar goed.
            Last edited by Mr. Symmetry; 21-05-2006, 18:18.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

eens met symmetry, alleen nog ff aanvulling.
              dat je niet aangekomen bent.... kanook komen door fake steroids.
              methandrostenolon is andriol. hoe kom je erop om daarmee te kuren?
              dat lees je nergens.
              testex (cypionaat) is zwaarder dan sustanon, dit om de langere halvewaarde tijd.
              mijn tip: zorg dat je goeie s hit heb dan komt het best goed. voor de rest sluit ik me aan bij bovenstaande.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Mr symmentrie ben telkens ongeveer een 6 tot 8 kilo aangekomen na een kuur, zie profile(sinds begonnen met bb 6j geleden en de 3(mini)kuurtjes toch een 23kilo aangekomen. Moest ik heel het jaar hier blijven zou ik nog kunnen bijkomen en meer houden ook maar verlies gewoon elk jaar terug enkele kilos. Die komen er hier meestal wel terug bij.
                Ga toch maar gaan voor 8 weken, toch weer 2weken minder shit in mijn lichaam. Daarvoor deed ik 6w dus me dunkt dat dit ook wel goed genoeg is. En ga dus nakuren 4weken met nolva
                Bedankt in ieder geval voor je info alleen heb ik gelezen dat het juist door teveel deca je impotentie naar beneden haalt; dus het is daarom dat ik niet teveel deca wil zetten.
                En voor Bruce, de produkten komen van een zeer goede bron. En die methan...is gewoon dianabol, misschien is mijn spelling verkeerd het is al weer wat geleden. Het was een klein potje met een stierekop op, misschien dat dat je wat zegt?
                Jij bent nu de tweede die ook zegt dat testex zwaarder is dan susta? Alhoewel iedereen me zei dat ik beter testex neem is wat lichter? Of is dit weer een bevestiging dat er veel mensen zijn die er dus geen knijt van af weten.
                Anyway thx voor de tips.
                Last edited by spacehunk; 21-05-2006, 22:31.

Comment

Heb je onderwerpen samengevoegd en verplaatst naar 'Anabolen' waar het hoort.
                  Je vraag over pregnyl (=HCG) die er nu dus in dit topic is bijgekomen is al grotendeels beantwoord door Mr. Symmetry neem ik aan?

Comment

het meeste is inderdaad beantwoord. Dus kan de pregnyl gerust samen doen met nolva. Alleen weet ik nog niet hoe lang ik de pregnyl best moet nemen, dacht elke week één gedurende 3 weken? Dus tijdens de 4week beginnen tot de 7e dan?

Comment

HCG kun je vanaf week 4/5 gaan zetten TOT de nakuur. Dus niet TIJDENS de nakuur. Ook HCG onderdrukt je eigen hormonale systeem. Houd gewoon je teelballen in de gaten qua formaat.

Tot slot: Deca is idd 'moordend' voor je potentie, maar i.c.m. testosteron hoef je voor DIE bijwerking niet bang te zijn.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

door testex heb je stabielere bloedwaarden. als ze dat bedoelen ga ik mee dat het 'safer' is. ik zelf zou ook geen susta meer moeten. alleen al door die schommelingen. maar cypionaat heb langere halvewaardetijd en is daarom zwaarder voor je axis. uiteraard kom je op gegeven moment zover dat je axis helemaal plat ligt en jah... plat is plat, of het nou door susta, of testex is. duss... flink nakuren

Comment

bedankt mr Symmetry. Ga er zeker rekening mee houden.
                          En ga dan toch maar bij de testex houden Bruce, zal proberen een update te houden en zien hoe ik me daarbij voel i.v.m. de susta.

En ik die na al die jaren in alle bescheidenheid dacht dat ik er toch wel wat van af wist, tja na hier zoveel gelezen te hebben voel ik me terug een leek. Information is wisdom...

Comment

ben je niet de enige, das je troost.
                            ik ben ook zo begonnen. zo zie je dat member op een board zijn ook zn voordelen kan hebben
                            als ik nooit op boards had gezeten, was ik ook niet verder gekomen dan de info van de supplier. (dus zoveel mogelijk gebruiken en niet nakuren)

Comment

is het een must of gewoon beter om te frontloaden met testex? Zo ja hoeveel dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X