Lange termijn effecten As

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lange termijn effecten As

hey

ik weet dat het voor velen aanlokkelijk is om as te gebruiken, ik bedoel dat er korte termijn effecten zijn weet iedereen.. maar ja die zijn maar tijdelijk dus wat zou het uit maken..

ik zag laast een docu die inging op de lange termijn effecten; beroertes, hartaanvallen, tumoren, dit allemaal al voor de 50(!)

ik vraag me af of de mensen die al as hebben gebruikt, zich hier van bewust zijn

Ik wel!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

je hebt naar de greg show gekeken
      ben het wel met je eens veel gebruikers kijken niet naar de lange termijn.

Comment

Originally posted by leydzzz
        hey

ik weet dat het voor velen aanlokkelijk is om as te gebruiken, ik bedoel dat er korte termijn effecten zijn weet iedereen.. maar ja die zijn maar tijdelijk dus wat zou het uit maken..

ik zag laast een docu die inging op de lange termijn effecten; beroertes, hartaanvallen, tumoren, dit allemaal al voor de 50(!)

ik vraag me af of de mensen die al as hebben gebruikt, zich hier van bewust zijn
        Greg is een idioot.
        Neemt niet weg dat er zeker risico's aan vast zitten.
        De meeste mensen (jochies) weten het niet...willen het ook niet weten geloof ik.

Comment

veel 'weten' het wel maar geloven het niet.
          as cultuur is zeker een kop in het zand steken cultuur.
          and: I am one of them
          maja... voor mij maakt het niet meer uit
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ben er zeker bewust van, was ik ook toen ik nog gebruikte.
            Zal het nu nooit meer doen omdat het meer nadelen dan voordelen heeft.
            Helaas steken de meeste mensen zoals Bruce al aangeeft de kop in het zand dus een discussie daarover gaat niet lukken.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
              Ben er zeker bewust van, was ik ook toen ik nog gebruikte.
              Zal het nu nooit meer doen omdat het meer nadelen dan voordelen heeft.
              Helaas steken de meeste mensen zoals Bruce al aangeeft de kop in het zand dus een discussie daarover gaat niet lukken.

Greets...
              heheh! lekkere sfeer!

Comment

Dan kom ik verkeerd over ben ik bang?
                Niks mis met de sfeer toch?

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

bruce je doet er wel luchtig over, maar wat nou als jij strax op je 40e een vrouw en kind 8erlaat?

Comment

bruce je doet er wel luchtig over, maar wat nou als jij strax op je 40e een vrouw en kind 8erlaat?
                    Dan moet je ook stoppen met roken, drinken, gebruik van drugs, uw eigen groente tuintje aanleggen, niet buiten komen als er auto's rijden, etc ........

Natuurlijk zijn er nadelen aan gebruik van as, het enige is dat vele de nadelen niet kennen op lange termijn. Maar er wordt in de media endergelijke ook niet over gepraat zoals erover roken , gebruik van drugs, drinken, hierover weet iedereen de nadelen.

Grtz
                    stil growing

Comment

hij is een ego ....
                      leydzz heeft wel gelijk, die zullen wss kappot gaan van verdriet terwijl jij tijdelijk plezier van je spiertjes hebt.

ik ben me bewust van de nadelen dus ben het niet van plan te gaan gebruiken

grtz
                      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

je snapt het niet bro. bruce kuurt niet meer. daarom maakt het niet meer uit.

Comment

ohzo ik wou net zegn, hoevele kuren heb je gehad dan?

Comment

Originally posted by snipke
                            Dan moet je ook stoppen met roken, drinken, gebruik van drugs, uw eigen groente tuintje aanleggen, niet buiten komen als er auto's rijden, etc ........

Natuurlijk zijn er nadelen aan gebruik van as, het enige is dat vele de nadelen niet kennen op lange termijn. Maar er wordt in de media endergelijke ook niet over gepraat zoals erover roken , gebruik van drugs, drinken, hierover weet iedereen de nadelen.

Grtz
                            kllopt snipke klopt, maar as wordt ook in veel mindere mate gebruikt daarom wordt er waarschijnlijk zo weinig aand8 aan besteed

Comment

ohzo ik wou net zegn, hoevele kuren heb je gehad dan?
                              das toch niet belangrijk?
                              genoeg om te beseffen dat er niks blijvends meer bijkomt door kuren.
                              naturel hoop ik altijd nog wel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X