hgh en t3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hgh en t3

Heb nog eens zitten lezen in de oude topics en er was een post van Harold over hgh en t3 en dat dit de ideale combi was, de t3 zou de werking van hgh versterken, maar nu is mijn vraag versterkt het alleen bij vetverbranding of helpt het ook bij opbouw van spieren.

GRtz
    stil growing

Originally posted by snipke
    Heb nog eens zitten lezen in de oude topics en er was een post van Harold over hgh en t3 en dat dit de ideale combi was, de t3 zou de werking van hgh versterken, maar nu is mijn vraag versterkt het alleen bij vetverbranding of helpt het ook bij opbouw van spieren.

GRtz
    Even kort uitgelegd:

Groeihormoon gaat naar de lever om deze te stimuleren om zogenaamd IGF-1 te produceren, dat voor Insulineachtige Groei Factor staat en groeihormoon bij zijn effecten helpt. Tijdens de kinderjaren regelt groeihormoon het groeiproces.

Naast het groeien zorgt groeihormoon voor de juiste verhouding tussen vet, water en spieren in het lichaam, heeft het een gunstig effect op ons cholesterolgehalte en heeft het invloed op de sterkte van onze botten. Bovendien oefent groeihormoon invloed uit op het deel in onze hersenen dat ons een gevoel van welbehagen geeft. Groeihormoon wordt vooral ’s nachts geproduceerd.
    -----------------------------------------------------------------------
    De schildklier maakt schildklierhormonen aan. Hij maakt voornamelijk thyroxine (T4, ± 100 µg per dag) en in mindere mate trijodothyronine (T3, ± 6 µg per dag).
    Om het schildklierhormoon te kunnen aanmaken, heeft de schildklier jodium nodig (zowel T4 als T3 bevatten jodiumatomen; T4 bevat vier atomen en T3 bevat er drie).
    Het belangrijkste effect van het hormoon is het verhogen van de hoeveelheid energie die de cel gebruikt, en van de hoeveelheid eiwit die de cel maakt.

Kortom het zal het effect van vetverbranding stimuleren.

Last edited by Castaway; 08-06-2006, 05:54.

Comment

maar nou ben ik wel eens benieuwd wat dat voor een vrouw opleverd,
      en wat de nadelen voor een vrouw kunnen zijn???
      goeie training is a way of life

Comment

Zit niet veel verschil tussen de effecten op mannen en vrouwen aangezien het een hormoon is dat beiden aanmaken, heeft ook geen vermannelijkende eigenschappen ofzo.
        Wel is het zo dat om er goed van te groeien je het zult moeten combineren met andere as zoals test en daar zit dan ook gelijk het probleem.
        De vetverbrandende werking zal ongeveer gelijk zijn maar om het alleen daarvoor te gebruiken is gezien de prijs nogal vergezocht.

Comment

Castaway bro bedankt voor de uitleg, gaat dit ook op als je maar 1tab per dag zou nemen, ik heb een beetje bang van T3, zit nu met een goedwerkende schildklier dus deze zou ik zeker niet om zeep willen helpen.

En met clen, zou dit de werking van hgh ook bevorderen

Grtz
          stil growing

Comment

Ik zou de T3 puur alleen icm HGH gebruiken als mn main doel vet verliezen zou zijn. Anders zou ik er geen T3 bijnemen.

En dan is de vraag of je er ngo wel T3 zou moeten bijnemen en niet T4

Comment

Originally posted by melkman
              Ik zou de T3 puur alleen icm HGH gebruiken als mn main doel vet verliezen zou zijn. Anders zou ik er geen T3 bijnemen.

En dan is de vraag of je er ngo wel T3 zou moeten bijnemen en niet T4
              Wordt T4 niet in je lichaam omgezet in T3??

Edit:

In the body it in turn is made from another hormone, T4, which is secreted by the thyroid under influence of the pituitary hormone TSH (Thyroid stimulating hormone).

....T4 is mostly active through its conversion to T3 and T3 is 4-5 times stronger than T4 on a µg for µg basis.

In his book, Anabolics 2002, Bill Llewellyn says that Cytomel is not a drug to start off on, and that use of milder drugs like T4 (Synthroid) or triacana can help ease a person into the use of T3. I'm inclined to disagree here however. Triacana is weak compound and I find of little use. Its not easily found anymore and not cheap either. T4 is basically similar to Cytomel except that its weaker. Something that users normally compensate with higher doses and sends them down a similar lane as simply using cytomel.

Bron: http://www.bodybuilding.com/fun/catcytomel.htm
              Last edited by Rabbit; 08-06-2006, 19:16.

Comment

Uit de omzetting van T4 komt onder andere het type T3 voort, echter er zijn nog meer zaken die gebeuren tijdens deze "omzetting".

Wat linkies voor de geinteresseerde : http://www.cuttingedgemuscle.com/For...ghlight=HGH+t4

http://www.cuttingedgemuscle.com/For...ghlight=HGH+t4
                http://www.cuttingedgemuscle.com/For...?threadid=9254
                http://www.mindandmuscle.net/mindand...D=42&pageNum=1

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X