winstrol i.c.m. meredia

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• winstrol i.c.m. meredia

Beste forumleden,
    wil even een vraag aan jullie voor leggen m.b.t. het nemen van winstrol van gs of epl i.c.m. meredia.

Wat vinden jullie hiervan, en welke winstron is beter van gs of epl?

Heb nog nooit gebruikt, train al wel een paar jaar maar met ups en downs.

heb de komende tijd genoeg tijd om naar de sportschool te gaan, en alle hulp is welkom.

Wil namelijk afvallen maar met behoud en als het kan toename van spiermassa.

Alvast bedankt....

Met ups en downs... Wat houdt dat concreet in voor laten we zeggen de afgelopen 6 maanden, met welke regelmaat heb je toen getraind?
    Winstrol is sowieso geen wondermiddel hè, je wilt binnen een half jaar tijd zo'n 20% bf kwijt lees ik in je voorsteltopic, hoe dacht je dat te gaan bereiken los van het slikken/spuiten van middelen?

Comment

Ik mag hopen dat het antwoord adequate training en voeding is
      Daarnaast kan er veel in een half jaar gebeuren hoor, Shannasse. Als hij op een adequaat voedingschema overstapt, zullen de eerste percentages als sneeuw voor de zon smelten met behoudt van spiermassa. Daarnaast denk ik dat met zijn huidige bf hij makkelijk een paar percentages kan verliezen door louter een adequaat voedingschema aan te meten.

Comment

Originally posted by Achilles
        Ik mag hopen dat het antwoord adequate training en voeding is

Precies wat ik in gedachte had.
        En ik hoop dat ik dat kan vinden op dit forum, en advies is altijd welkom..

Comment

Natuurlijk kan er veel in een half jaar Achilles.
          Zal alleen wel voor 80% door inzet, voeding en training moeten gebeuren, eventuele as kan alleen als ondersteuning dienen en dan in principe pas nadat de eerste resultaten al behaald zijn.
          Als dan de eerste vraag alleen over anabolen gaat ipv over de echte hoofdzaken krijg ik zo mijn twijfels hè, vandaar mijn vraag wat er naast die anabolen in de planning zit.

Comment

totally eens met miss S.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

1% per week is mogelijk ongeveer maar dan is het afzien

voeding goed
              veel cardio
              genoeg rust
              geen smokkel dagen

denk dat as je wel het voordeel geeft om snel te herstellen van intensief trainen en langdurige cardio

misschien wel eerst even overleggen met een huisarts ofzo ivm met gezondheids toestand waar je nu in verkeerd
              "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Wat ik dus wil doen is, in de ochtend / middag kracht en 's avonds cardio, ik kan 7 dagen per week gaan.

Comment

Begin dan ff met je trainings- en voedingsschema in de daarvoor bestemde onderdelen te plaatsen, als die kloppen is er meer te zeggen over of die winstrol wel zinnig voor je is.
                  Kan je nu iig al wel zeggen dat ik persoonlijk winstrol met een bf van 32% knap zinloos vind, zou eerst op de goede en natuurlijke manier minimaal een procent of 10 zakken, daarna kan het eventueel als ondersteuning.
                  Als je persé wilt zou je in de tussentijd een vetverbrander kunnen verbruiken maar dat is winstrol niet.

Comment

Goed dat we op 1 lijn zitten Shannasse.

@ topicstarter: Ik ben het met de opmerkingen hier eens. Begin aan een goede training- en voedingschema. Zorg voor voldoende rust en je zult ver komen zonder as.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X