1e kuur help me out/ denk mee please !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat ben jij voor een rare maf kees ????

dit is wat je schrijft tewijl je je voorsteld 2-3 maanden terug

--------------------------------------------------------------------------------

ben 17, ben nou een tijd echt serieus bezig geweest om goed te bulken ook al ben ik alweer met de cut bezig...
    heb van te voren veel met gewichten gekloot, maar nu eindelijk sinds september/oktober met een voedingsschema etc...
    en ik groei gelukkig goed !!!

de perfecte leeftijd om te beginnen,,,
    hoop dat ik eerst een aantal jaren naturel goed zal groeien,

je ben pas 17 man AS heb je nog nix aan ja om naar de klote te gaan
    je sport niet kerel en je zit te liegen daar hou ik niet van
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
      wat ben jij voor een rare maf kees ????

dit is wat je schrijft tewijl je je voorsteld 2-3 maanden terug

--------------------------------------------------------------------------------

ben 17, ben nou een tijd echt serieus bezig geweest om goed te bulken ook al ben ik alweer met de cut bezig...
      heb van te voren veel met gewichten gekloot, maar nu eindelijk sinds september/oktober met een voedingsschema etc...
      en ik groei gelukkig goed !!!

de perfecte leeftijd om te beginnen,,,
      hoop dat ik eerst een aantal jaren naturel goed zal groeien,

je ben pas 17 man AS heb je nog nix aan ja om naar de klote te gaan
      je sport niet kerel en je zit te liegen daar hou ik niet van
      als ik een mafkees ben, dan ben jij een nerd (no offends by the way),

en waarom ?

omdat je me be-vooroordeelt

en bovendien heb ik alles toch al uitgelegd of niet ?

ik heb gezegd, dat dit een kuurtje is voor in de toekomst waar ik over nadenk !!!!!!!!!!

dit zei ik in mijn eerste post, toen ik deze thread opende

ik ben zo langzamerhand aan het denken over hoe of wat ik als eerste kuur ga doen.
      dat niet alleen zoals ik net ook al heb gezegd, wil ik eerlijk gezegd, al na mijn 2/3e jaar gaan kuren.

dan ben ik waarschijnlijk of laat in mijn 18 of in mijn 19 !!
      te jong ? nou lees dit eens :

ik kan je wel vertellen dat verreweg het grootste deel dat op een olympia staat niet veel later dan hun 18e zijn begonnen anders ben je simpelweg al te oud voor je op je piek zit
      iemands eigen keuze of hij gaat kuren ja of nee. tuurlijk moet je er goed over nadenken en je beslissingen nemen.

en dan kunnen jullie me niet helpen, of veroordelen, maar je kan ook een helpend handje uitsteken dmv een goed advies.

Comment

Je hebt wat mij betreft gelijk het is jouw keuze.
        Mijn keuze in dit geval is het om geen advies te geven gezien je leeftijd.

Moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet had opgemerkt voordat Been het zei.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

vind het ook beetje jammer.
          maar ja..... die olympia gasten he....
          wat moet je daar op zeggen, kweet niet.
          kan alleen zeggen da tik daar nog niet 1 nederlander ben tegen gekomen. (niet dat ikme er zo actief mee bezig hou maar toch)
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

oke aan jou de keuze voor advies of niet en aan jou of je iemand helpt of niet.

maar hoezo die olympia gasten ? wie zegt dat het mijn doel is om de olympia ooit te gaan halen ?
            zou heel erg mooi zijn, maar dat is toch niet mijn doel. althans niet nu, want ik vind, dat als je een doel hebt dat dit een realistisch doel moet zijn en dat is de olympia behalen nu nog niet

ik haalde het alleen maar aan als voorbeeld

maar hoezo heb je nog nooit een Nederlander op de olympia gezien ?
            UHM Berry de mey ? 3de geworden op een olympia ooit !!!!

nogmaals, ik ben niet van plan, om dit kuurtje heel erg snel te gaan zetten.

misschien doe ik het wel op de leeftijd van 20/21 jaar ook ivm mijn groeischijven die ik niet naar de klote wil hebben.
            maar ondanks dat, denk ik wel dat ik eigenlijk al best veel ben uitgegroeid.

maar oke of ik nou vroeg of snel ga kuren, bedankt voor de reacties, ook al waren niet alle reacties echt hulp bevorderend.

Comment

Originally posted by ahmet
              ff iets geheel offtopics , is het lichaam van o.g (foto). naturel te behalen?
              grtz
              met hele hele goede genen, en heel wat jaartjes bodybuilding heel misschien.

ik zou je zeggen, kijk eens naar de huidige naturels van nu !
              zien die er zo huge uit ?

Comment

ja, zei toch: hou me er niet zo erg mee bezig. (dat olympia)
                maar ik heb mn advies toch gegeven. tis alleen vrot moeilijk om als je de goeie info heb nog jaren te wachten. maar uiteraard is de keus aan jou. ik had het missch. ook wel gedaan toen. nu ik meer weet, ben ik blij dat ik pas na mn 23e bekend raakte met as. want anders.....
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hahaha,

nee, het geen advies geven had betrekking op curiosio.

maar thanx voor je advies bruce!

Comment

Zou keuze 1 doen, en dan delen door 2...

Vanzelfsprekend kan je roepen van ja , dat is teweinig bla bla ..
                    Maar het is belangrijk om eerst voorzichtig te kijken hoe je lichaam reageert op dope. Eerst een kuurtje van 2 weken, minimaal mogelijk. kleine nakuur van een week..

Vervolgens ff 5 maanden kappen. Kan je gelijk kijken of je geen prostaat etc. bijwerkingen hebt.

Ene lichaam is sterker als het andere, reageert bijvoorbeeld heftiger op dope. In mijn geval ff off topic is dit met alcohol een biertje is genoeg om mij al gek in de kop te maken,,, terwijl die maten van me dat pas na 10 bier hebben.

Na die vijf maanden kan je altijd kijken hoe je nieren en lever de ''klap'' hebben verwerkt.. Goed verwerkt, kan je lichaam goed herstellen van een kuur.. kijk dan kan je de kuren verder uitbouwen.

Comment

kuurtje van 2 weken.. Wat is dat nou weer voor advies!? Zeg dan niks. Als hij test enth wil zetten begint het bij de meeste rond week 3 goed in te kicken..

Comment

Originally posted by O.G.
                        maar hoezo heb je nog nooit een Nederlander op de olympia gezien ?
                        UHM Berry de mey ? 3de geworden op een olympia ooit !!!!
                        Ff offtopic. Berry de Mey was een goede bb, maar hij werd toentertijd 3e op de Olympia, omdat er in dat jaar dopingcontroles werden gehouden op de Olympia. Hierdoor hadden heel veel pro's de wedstrijd geboycot.

Comment

Als je zo bang bent voor Gyno kun je Wintrol/stromba/stanozolol proberen. Dit kan niet aromatiseren naar oestrogeen dus hier krijg je zeker geen gyno van. Maar je zal niet meer gainen dan 3 a 4 kilo vvm. Maar dit zijn wel kilo's doe goed blijven hangen. Tevens wordt je er ook kei&kei hard van. Heb dit ook geprobeerd in mijn eerste kuurtje. Als je een aantal jaar traint weet je hoe hard je voor 3 a 4 kilo moet werken. Mischien is dit een optie voor je.

Comment

Originally posted by pjas
                            Als je zo bang bent voor Gyno kun je Wintrol/stromba/stanozolol proberen. Dit kan niet aromatiseren naar oestrogeen dus hier krijg je zeker geen gyno van. Maar je zal niet meer gainen dan 3 a 4 kilo vvm. Maar dit zijn wel kilo's doe goed blijven hangen. Tevens wordt je er ook kei&kei hard van. Heb dit ook geprobeerd in mijn eerste kuurtje. Als je een aantal jaar traint weet je hoe hard je voor 3 a 4 kilo moet werken. Mischien is dit een optie voor je.

winstrol en stanazolol is toch hetzelfde

Comment

Originally posted by maestro
                              winstrol en stanazolol is toch hetzelfde

Klopt!!.Met winstrol/stromba/Stanozolol bedoel ik geen stack. Dit is allemaal hetzelfde. De eerste 2 zijn merknamen en de laatste de werkzame stof.

Comment

Dit geniet mijn voorkeur als super massabouwer:

wk 1-10 250mg test e
                                wk 1-10 200mg deca
                                wk 1- 6 30mg dbol

en uiteraard je nakuur. Persoonlijke keuze gaat uit naar een combi van nolva en clomid.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X