geachte mensen,
ik ben zo langzamerhand aan het denken over hoe of wat ik als eerste kuur ga doen.
en ik kom er eigenlijk niet uit. mijn doel is vooral om massa te winnen
ik ga hier een stuk of 3 kuurtjes neerzetten, waar ik over aan het twijfelen ben.
en misschien kunnen we een beetje discussiƫren over wat nou misschien, wel beter zou zijn !
dit was mijn eerste planning:
dianabol week 1-4 30 mg ed
test e week 1-8 300 mg e5d
nakuur: nolva/clomid
maar dit hierboven is zo standaard, vind ik, tot ik dit kuurtje tegenkwam
Week 1-10 : 500 mg Test Enth /EW
Week 1-3 : 50/80 mg Test Prop /ED
Week 11-12: -
nakuur
week 13-40 mg nolva ed week 14 20 mg nolva ed week 15 20 mg nolva ed
of clomid 13= 100mg Clomid /ED, 14=75mg Clomid /ED, 15=75mg Clomid /ED
aangezien ik vooral voor massa wil gaan, lijkt mij dit niets :
week 1-5 dbol 30 mg ed
week 1-8 primo 300 mg ew
nakuur nolva
ik twijfel maar tussen deze kuurtjes
het laatste kuurtje met primo, daar dacht ik aan, omdat je dan als beginner niet meteen hoeft te beginnen met test. en gewoon primo kan zetten.
bovendien blijkt primo de dbol ten goede te komen (beter effect)
maar voor de rest is het niet echt een massa bouwer
mijn voorkeur gaat dan misschien naar mijn 2de kuur voorstel, maar ik weet het gewoon niet ! help me aub !
let op: jullie moeten wel weten dat ik gyno gevoelig ben, althans ik heb gyno door veelste veel blowen gekregen ( klinkt raar maar is waar). het blowen fuckte namelijk met mijn hormoonhuishouding vandaar !
bovendien, voordat mensen beginnen over deca: deca wil ik misschien in de toekomst doen, niet nu. ik ben o.a bang voor gyno en een deca dick
ik ben zo langzamerhand aan het denken over hoe of wat ik als eerste kuur ga doen.
en ik kom er eigenlijk niet uit. mijn doel is vooral om massa te winnen
ik ga hier een stuk of 3 kuurtjes neerzetten, waar ik over aan het twijfelen ben.
en misschien kunnen we een beetje discussiƫren over wat nou misschien, wel beter zou zijn !
dit was mijn eerste planning:
dianabol week 1-4 30 mg ed
test e week 1-8 300 mg e5d
nakuur: nolva/clomid
maar dit hierboven is zo standaard, vind ik, tot ik dit kuurtje tegenkwam
Week 1-10 : 500 mg Test Enth /EW
Week 1-3 : 50/80 mg Test Prop /ED
Week 11-12: -
nakuur
week 13-40 mg nolva ed week 14 20 mg nolva ed week 15 20 mg nolva ed
of clomid 13= 100mg Clomid /ED, 14=75mg Clomid /ED, 15=75mg Clomid /ED
aangezien ik vooral voor massa wil gaan, lijkt mij dit niets :
week 1-5 dbol 30 mg ed
week 1-8 primo 300 mg ew
nakuur nolva
ik twijfel maar tussen deze kuurtjes
het laatste kuurtje met primo, daar dacht ik aan, omdat je dan als beginner niet meteen hoeft te beginnen met test. en gewoon primo kan zetten.
bovendien blijkt primo de dbol ten goede te komen (beter effect)
maar voor de rest is het niet echt een massa bouwer
mijn voorkeur gaat dan misschien naar mijn 2de kuur voorstel, maar ik weet het gewoon niet ! help me aub !
let op: jullie moeten wel weten dat ik gyno gevoelig ben, althans ik heb gyno door veelste veel blowen gekregen ( klinkt raar maar is waar). het blowen fuckte namelijk met mijn hormoonhuishouding vandaar !
bovendien, voordat mensen beginnen over deca: deca wil ik misschien in de toekomst doen, niet nu. ik ben o.a bang voor gyno en een deca dick
Comment