1e kuur help me out/ denk mee please !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1e kuur help me out/ denk mee please !

geachte mensen,

ik ben zo langzamerhand aan het denken over hoe of wat ik als eerste kuur ga doen.

en ik kom er eigenlijk niet uit. mijn doel is vooral om massa te winnen
    ik ga hier een stuk of 3 kuurtjes neerzetten, waar ik over aan het twijfelen ben.

en misschien kunnen we een beetje discussiƫren over wat nou misschien, wel beter zou zijn !

dit was mijn eerste planning:

dianabol week 1-4 30 mg ed
    test e week 1-8 300 mg e5d
    nakuur: nolva/clomid

maar dit hierboven is zo standaard, vind ik, tot ik dit kuurtje tegenkwam

Week 1-10 : 500 mg Test Enth /EW
    Week 1-3 : 50/80 mg Test Prop /ED
    Week 11-12: -
    nakuur
    week 13-40 mg nolva ed week 14 20 mg nolva ed week 15 20 mg nolva ed
    of clomid 13= 100mg Clomid /ED, 14=75mg Clomid /ED, 15=75mg Clomid /ED

aangezien ik vooral voor massa wil gaan, lijkt mij dit niets :

week 1-5 dbol 30 mg ed
    week 1-8 primo 300 mg ew
    nakuur nolva

ik twijfel maar tussen deze kuurtjes

het laatste kuurtje met primo, daar dacht ik aan, omdat je dan als beginner niet meteen hoeft te beginnen met test. en gewoon primo kan zetten.
    bovendien blijkt primo de dbol ten goede te komen (beter effect)
    maar voor de rest is het niet echt een massa bouwer

mijn voorkeur gaat dan misschien naar mijn 2de kuur voorstel, maar ik weet het gewoon niet ! help me aub !

let op: jullie moeten wel weten dat ik gyno gevoelig ben, althans ik heb gyno door veelste veel blowen gekregen ( klinkt raar maar is waar). het blowen fuckte namelijk met mijn hormoonhuishouding vandaar !

bovendien, voordat mensen beginnen over deca: deca wil ik misschien in de toekomst doen, niet nu. ik ben o.a bang voor gyno en een deca dick

Originally posted by O.G.
    geachte mensen,

ik ben zo langzamerhand aan het denken over hoe of wat ik als eerste kuur ga doen.

en ik kom er eigenlijk niet uit. mijn doel is vooral om massa te winnen
    ik ga hier een stuk of 3 kuurtjes neerzetten, waar ik over aan het twijfelen ben.

en misschien kunnen we een beetje discussiƫren over wat nou misschien, wel beter zou zijn !

dit was mijn eerste planning:

dianabol week 1-4 30 mg ed
    test e week 1-8 300 mg e5d
    nakuur: nolva/clomid

maar dit hierboven is zo standaard, vind ik, tot ik dit kuurtje tegenkwam

Week 11-12: -
    nakuur
    week 13-40 mg nolva ed week 14 20 mg nolva ed week 15 20 mg nolva ed
    of clomid 13= 100mg Clomid /ED, 14=75mg Clomid /ED, 15=75mg Clomid /ED

aangezien ik vooral voor massa wil gaan, lijkt mij dit niets :

week 1-5 dbol 30 mg ed
    week 1-8 primo 300 mg ew
    nakuur nolva

ik twijfel maar tussen deze kuurtjes

het laatste kuurtje met primo, daar dacht ik aan, omdat je dan als beginner niet meteen hoeft te beginnen met test. en gewoon primo kan zetten.
    bovendien blijkt primo de dbol ten goede te komen (beter effect)
    maar voor de rest is het niet echt een massa bouwer

mijn voorkeur gaat dan misschien naar mijn 2de kuur voorstel, maar ik weet het gewoon niet ! help me aub !

let op: jullie moeten wel weten dat ik gyno gevoelig ben, althans ik heb gyno door veelste veel blowen gekregen ( klinkt raar maar is waar). het blowen fuckte namelijk met mijn hormoonhuishouding vandaar !

bovendien, voordat mensen beginnen over deca: deca wil ik misschien in de toekomst doen, niet nu. ik ben o.a bang voor gyno en een deca dick

stop dan maar eerst met blowen

en decadick krijg je,wanneer je enkel deca gebruikt.
    en als je gevoelig bent voor gyno's,pas dan zeker op voor dbol.
    begin gewoon met deca en testo.
    van week 1-10:200mg deca of 400mg(mijn voorkeur)
    1-10:500mg susto.

Comment

ik ben gelukkig gestopt met blowen, het is rotzooi man !!!

oke, er was al enige verwarring bij me, of je van deca/test, wel een deca dick zou krijgen omdat er tenslotte test bij zit.
      maar oke, eventjes weer een opheldering.

maar kerel, ik begin liever niet meteen met mijn eerste kuur met test/deca.

ik wil eigenlijk mijn eerste keer kuren. als een soort test zien.
      in dit geval hoe ik ga reageren op testosteron, dit omdat ik denk ik toch voor de 2de kuur voorstel ga (de test enth en test prop versie)
      als ik namelijk dadelijk iets ga stacken, en ik krijg last van hevige side effects, dan weet ik misschien niet waar het aan ligt. daarom wil ik o.a als eerst met testosteron kuren !

ik wilde namelijk sust/deca als misschien ooit 2de of 3de kuur doen !

laten we als eerst eventjes denken aan mijn 1e kuur

iemand nog iets aan op aan te merken ?

Comment

ik was by the way, misschien zelf van plan om de test enth. in het begin op 250 mg te zetten, kijken hoe ik hierop groei, en de test prop op 50 mg.

je kan altijd nog verhogen

Comment

Hoe lang train je al kerel, hoe ziet je voedingsschema eruit, als eerste kuur zou ik opteren voor 250 test enanth om de vijf dagen en misschien als kickstart 30mg dbol per dag

Grtz
          stil growing

Comment

250of 500mg test om de 5 dagen (10 weken lang)
            200mg deca (10 weken lang)
            eerste 4 weekjes wat dboll
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Voor mezelf zou ik het ook bij Ć©Ć©n product houden als ik ooit een kuur zou willen doen... Test enth. (al dan niet met een frontload???)

Van je eerste kuur ga je normaal gezien toch knallen(als je het goed doet). En dan weet je meteen wat dat ene product met je doet. Terwijl als je meteen een stack doet moet je nadien de dosissen verhogen en/of andere producten gaan gebruiken...

Maar dit is juist mijn mening en ben verre van een expert in kuren!!! Dit is zowat hoe ik het zie...

greetzzz
              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

ik train nu ongeveer tussen een 1 en een 2 jaar in, volle poellen, als je begrijpt wat ik bedoel,
                met voedingsschema, trainingsschema, goed rust, 5 keer per week trainen.

maar eigenlijk train ik al vanaf mijn 12de, maar niet echt serieus, ik wist niets van een voedinsschema, en ook geen trainingsschema.

ik groeide in het begin van 65 naar 81 kg met een niet zo grote vetpercentage

en ik geloof zelf dat er nog wel wat in zit om naturel te behalen.

ik denk alleen nu alvast vooruit. maar dat niet alleen, ik wil eerlijk gezegd (en het is eerlijk) eigenlijk vroeg gaan kuren, naar mijn 2de of 3de jaar naturel.

misschien pak ik dan wel een wedstrijd wat later, of laat ik het bij dat ene kuurtje !

Comment

Originally posted by Aghran
                  Voor mezelf zou ik het ook bij Ć©Ć©n product houden als ik ooit een kuur zou willen doen... Test enth. (al dan niet met een frontload???)

Van je eerste kuur ga je normaal gezien toch knallen(als je het goed doet). En dan weet je meteen wat dat ene product met je doet. Terwijl als je meteen een stack doet moet je nadien de dosissen verhogen en/of andere producten gaan gebruiken...

Maar dit is juist mijn mening en ben verre van een expert in kuren!!! Dit is zowat hoe ik het zie...
                  volgens mij zit je niet ver naast de waarheid bro,

en ja dat is 1 van de redenen waarom ik het in het begin wil houden bij 1 product, ik weet ook niet hoe ik op a.a.s zal reageren vandaar

Comment

zijn er mensen die met die deze hoeveelheden, of exact deze kuur hebben gekuurt ?

het lijkt me btw wel wat ik hoop dat ik er ooit op mag groeien !!!!!

Comment

Originally posted by bruce
                      250of 500mg test om de 5 dagen (10 weken lang)
                      200mg deca (10 weken lang)
                      eerste 4 weekjes wat dboll
                      bruce, bedankt voor je reactie !

maar weet je wat het is. het standaard kuurtje, test/deca met wat dbol, of soms ook wel sust/deca met dbol dat zie je zo vaak.

ik wil eens wat anders horen, ik wil eens wat anders.
                      daarom dacht ik aan een test basic kuurtje.
                      bovendien, dan kan ik meteen zien hoe ik op a.a.s en op test zelf reageer !

maar nou rest mij een vraag, testosteron, aromatiseerd toch best snel ?

ik ben gyno gevoelig, zal ik hier bijv. wat femera of zo bij vatten ?

ook al hoor ik vaak dat dit samen met een kuurtje, je lichaam niet ten goede komt !

Comment

je vraag: test enanthaat en prop erbij is zinloos. dan zou je gwoon alleen enanthaat m oeten pakken. evt. voor snelle werking de eerste 2 a 3 weken prop, maar ik persoonlijk vind dat bull.
                        weet je waarom het standaard kuurtje is, OG? omdat het een gegarandeerde massa bouwer is. waarom wil je wat anders proberen als je weet dat dit perfect werkt en test. alleen echt niet zo goed als deze combi.
                        test-deca-dboll = massa en kracht. je wilt massa. nou dan is de keus toch makkelijk gemaakt.
                        hoeweet je dat je gyno gevoelig bent? (euh... femara is duur)
                        als je deca 200mg per week neemt en test. op 250mg of 500mg per 5 dagen kom je ook snel genoeg te weten hoe je op as reageert. tis geen overdosis ofzo. en ik kan je uit ervaring vertellen dat het behoud van massa na de kuur (in ieder geval bij mij) na een stack met deca beter is dan test. only
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ff iets geheel offtopics , is het lichaam van o.g (foto). naturel te behalen?

grtz
                          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Gezien leeftijd advies verwijderd.

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

volgend jaar start ik met kuren met dit:
                              1-10 test enth 250mg e5d(elke 5dagen)
                              1-3 test prop 50mg eod

12-15 nolva 30mg

dit zou ik dus ook aanraden.
                              ps deze kuur is niet door mijn alleen opgesteld. maar samen met begeleiding.

@ahmet nee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X