EPO, bloeddoping, Aranesp voor bodybuilders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• EPO, bloeddoping, Aranesp voor bodybuilders

Vanwege de Tour de France... dopingschandaal in Spanje, dokter Fuentes..

Heb ik een simpele vraag.

Zelf ben ik geen anabolen fan (testosteron) vind ik link, maar EPO.. dat heeft niet tot nauwelijks bijwerkingen.

In hoeverre heeft een bodybuilder profijt van dit soort middelen. Zo ja, ben ik benieuwd naar ervaringen, doseringen.

Tuurlijk weet ik dat bovenstaande middelen vooral het zuurstoftransport verbeteren, maar natuurlijk ook de vraag ga ik hierdoor ook automatisch meer kilo's van bankdrukken? Kan ik meer herhalingen aan, meer trainingsuren maken?

Vanzelfsprekend ook de vraag over de detectietijden weet iemand toevallig de middelen

Epo
    Aranesp

na de laatste inname traceerbaar zijn?

Hoop dat iemand hier antwoordt op heeft. Alvast bedankt

volgens mij heeft het alleen maar met je uithoudings vermogen te doen hoor niet echt met kracht toenamen
    Who's the Chef

Comment

Als je wielrenner bent zit je op het verkeerde forum kerel, maar kan er inkomen dat op dergelijke forums niet wordt gesproken over as, want niemand gebruikt het.

Epo doet enkel de rode bloedlichaampjes vermeenigvuldigen waardoor je een betere uithouding krijgt en de zuurstofopname verbeterd, maar door de toename van de rode bloedlichaampjes krijg je ook een hogere hypotocriet waarde wat dus traceerbaar is door bloedafname.

Meer kilo's ga je er niet van kunnen bankdrukken, langer trainen wel maar zie hier het nut niet van in als je aan bb doet.

Aranesp ken de naam wel maar het produkt niet.

Grtz
      stil growing

Comment

Ik denk dat ik er wel van kan groeien, omdat je meer zuurstof krijgt kun je meer herhalingen doen, waardoor je uiteindelijk sterker zal worden en gaat groeien.

Maar ik denk dat creatine dan een goede alternatief is.

Misschien heb ik het totaal mis maar zo denk ik erover

Comment

Normal anabolen werken ook sowieso perfect voor het wielrennen, Je kan hierdoor simpelweg een grotere ''versnelling'' mee rondtrappen. Aranesp is trouwens een verbeterde versie van EPO alhoewel... langer traceerbaar. Kom je niet zo makkelijk mee de dopingcontrole door.

Oja, de betere profwielrenners in Nederland worden trouwens begeleid door Berend Nikkels (huisarts in Breda). (sporten op een krentenbol ) lol

Vooral omdat Michael Boogerd nu opeens weer zo goed rijdt in de Tour de France

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X