Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik zou voor de korte gaan, je legt niet direct uw axis plat (heeft eens een studie hier ergens van gestaan) dus minder plat leggen is vlugger herstellen waardoor je het minst verliest.
Ik heb vroeger eens veel gelezen gehad over korte kuurtjes en wou toen ook enkel nog korte kuurtje doen, maar is er nooit van gekomen
dat is een waardeloze vergelijking, samot.
je hebt met halvewaarde tijden te maken, en bep. minimale bloedwaarden te bereiken.
tis wel zo dat verdelen beter is dan ineens. dan zou je vergelijking kloppen.
dus 3x per week prikken ipv 1x. das gwoon veel stabieler.
maar nu gaat het om langer of korter kuren. dus om in jouw vergelijking te blijven: twee weken goed eten, of 8 weken. hm.... dan is hethelemaal duidelijk. lang dus
Hier op het board heeft iemand een tijd korte kuurtjes gedaan, t was een belg dat weet ik nog maar kan nu op zijn naam niet komen, had ook altijd goede onderbouwde antwoorden.
Sla me dood maar kan niet op zijn naam komen, hij was er zeker tevreden van
Ik zou toch ook voor de langere kuur gaan bro, is echt een basis massa kuur en zal je zeker voldoende op groeien. Ik heb geen ervaring met kortere kuurtjes, ik zie wel dat je meer orals neemt in je korte kuurtjes dus voor je lever is het minder belastend als je voor je tweede voorstel gaat, en zal ook goedkoper uitkomen denk ik. Er zijn er weinig die ervaring hebben met kortere kuurtjes, dus wil je zeker zijn van je resultaat ga je voor de langere kuur. De winstrol op het einde zou ik laten ivm met het cortisol verhaal. Er zijn contradicties in de beweringen hierover omdat de test dat zou neutraliseren (halfwaardetijden), maar weeral voor de zekerheid .... en weet niet goed wat het resultaat is van winstrol gedurende 2 weken
Iig veel succes gewenst met je kuur.
Grtz
-C-
-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-2 know what we don't know
-No Pain No Gain!
als je dan start met die lange kuur dan heb je gedaan met kuren in december-januari... en dat is te laat want begin januari moet je al met je voorbereiding beginnen... en ga je ongeveer 24 weken aan het kuren zijn
beter een kort kuurtje doen van 6-8 weken (test, deca) beetje rust en in januari starten met de voorbereiding
als je dan start met die lange kuur dan heb je gedaan met kuren in december-januari... en dat is te laat want begin januari moet je al met je voorbereiding beginnen... en ga je ongeveer 24 weken aan het kuren zijn
beter een kort kuurtje doen van 6-8 weken (test, deca) beetje rust en in januari starten met de voorbereiding
april??nee was normaal voor oktober,maar ga het uitstellen tot volgend jaar,m'n consentratie ligt nu op m'n eigen zaak die ik net heb gestart...
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment