Oral only optie(s)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oral only optie(s)

Enige jaren geleden ben ik ooit eens begonnen aan een deca-kuur die ik toen door al het gedonder romdom injecteren niet goed heb af kunnen maken.

Nu wil ik toch weer proberen om mijn lichaam weer eens een boost te geven, met een as.

Omdat ik toch met mijn directe omgeving blijf zitten, wil ik deze keer voor een oral only gaan. Het is voor mij dus echt een beginnerskuur en ik ben dan ook op zoek naar een milde kuur.

Ik wil geen 10 kg groeien (en weer 6 verliezen bij wijze van), maar echt kwaliteitsmassa winnen. Daarnaast wil ik liever geen vocht vasthouden/vet aanzetten, volgens mij kom ik dan al snel in de DHT-groep, toch?
    Optie vooralsnog is een winny-only met 2x20 mg a day en dat voor ongeveer zes weken.

Gezien de zwaarte van de kuur, lijkt nakuren mij niet echt strikt noodzakelijk. Echter wat surfen levert nog veel meer opties op en ik raak een beetje de weg kwijt

Dus graag wat input.

Stats:

1.85m
    92 KG
    +/- 10 % vet
    8 jaar aan het trainen
    27 jaar oud.

Gr Wolf
    Last edited by Wolf; 18-07-2006, 13:35.

10% bf....da's niet veel...

Comment

Met winny pak je vvm rond de 3 a 4 kg. Deze massa blijft ook goed zitten "what you see is what you get"

6 weken is ook de max. met orals.

Zou wel nakuren als ik jou was. Met nolva of clomid.

Comment

Originally posted by pjas
        Met winny pak je vvm rond de 3 a 4 kg. Deze massa blijft ook goed zitten "what you see is what you get"

6 weken is ook de max. met orals.

Zou wel nakuren als ik jou was. Met nolva of clomid.
        Zou je dat wat meer kunnen onderbouwen? Hoe zit het met de schade van orals? Over welke dosering heb je het? Wat zijn de consequenties als ik niet nakuur? En ik weet niet of ik dit mag vragen (tis alleen info toch?) welke merken (...) (anders svp weghalen mod)

@ Wimwerf: voorsteltopic is al geopend

Edit Shannasse: over prijzen praten is niet toegestaan zoals duidelijk in de regels staat.
        Last edited by Shannasse; 18-07-2006, 13:41.

Comment

Schade: het is niet gezond voor de lever Je kunt na je kuur mariadistel gebruiken om je lever te reinigen. ( heb het zelf niet gedaan). Verder moet je alcohol en koffie vermijden. Als je de dosis niet overschrijd valt het allemaal wel mee.

Dosis: ga als beginner rond de 30 a 40 mg/dag zitten. Heb je al een keertje gekuurd met stanozolol dan ga je op de 50mg/dag zitten

Nakuur: gezien stanozolol niet zo op je axis drukt zal je eigen aanmaak van testo niet zo onderdrukt worden. ( er is dus een kleine onderdrukking). vandaar toch maar nakuren. Hoe sneller je eigen aanmaak weer op peil is hoe beter.

(...)
          Ik heb de stanozolol gebrukt van Extreme power labs (underground) en is me goed bevallen.

Edit Shannasse: het noemen van prijzen is VERBODEN!!
          Last edited by Shannasse; 18-07-2006, 13:43.

Comment

Edit Shannasse: Het noemen van prijzen is VERBODEN!!
            Last edited by Shannasse; 18-07-2006, 13:43.

Comment

prijzen wordt niet over gesproken.

dosis zal zijn 40 mg p/d
              nakuren is voor het behoud van je gains en voor sneller herstel van je eigen productie en voor het blokken van oestrogeen (of hoe schrijf je het hehe)
              maar das bij winni volgens mij niet echt van pas
              orals zijn schadelijk voor de lever omdat alles de lever passerd die het ziet als vergif en dus alles er aan doet om zoveel mogenlijk te zuiveren van daar ook een max van 6 weken en een niet al te hoge dosis
              Who's the Chef

Comment

Mariadistel? Hmm dat is een optie die ik nog niet eerder ben tegengekomen. Ga ik direct uitzoeken.

Underground Labs? Is dat een andere naam voor het zwarte circuit? Vast een enorme nOOb vraag. Aangezien het mijn axis nauwelijks onderdrukt, vermeld je toch dat nakuren zin heeft. Reden? Ik heb zelf nl altijd het idee dat zelf weer op peil komen, ook altijd goed is.

en wat voor een opties zijn er naast stanozolol nog meer?

Comment

Originally posted by been
                  prijzen wordt niet over gesproken.

dosis zal zijn 40 mg p/d
                  nakuren is voor het behoud van je gains en voor sneller herstel van je eigen productie en voor het blokken van oestrogeen (of hoe schrijf je het hehe)
                  maar das bij winni volgens mij niet echt van pas
                  orals zijn schadelijk voor de lever omdat alles de lever passerd die het ziet als vergif en dus alles er aan doet om zoveel mogenlijk te zuiveren van daar ook een max van 6 weken en een niet al te hoge dosis
                  Ook injects zijn schadelijk, alleen die passeren de lever maar 1x. Aangezien mijn axis nauwlijks onderdrukt wordt omdat het een dht-product is, zie ik het nut van Chlomid niet helemaal. Echter er zijn meer manieren van nakuren natuurlijk........ ?

Comment

ik zou zo ie zo tribulus nemen er na alle beetjes die helpen is mooi meegenomen
                    Who's the Chef

Comment

aub de prijzen en de vraag naar prijzen verwijderen. daar staan sancties op. er wordt nadrukkelijk op gewezen dat je GEEN prijzen mag noemen.
                      je kan winny nemen maar als ik je verhaal lees zou ik gwoon met tribulus, hmb en creatine gaan werken. as is geen optie als je niet kan gebruiken.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Tribulus op mijn 27e? en de werking van HMB is me iets te omstreden.
                        Verder mijn vraag naar prijs verwijderd.

Comment

hmb + creatine is ook een mooie combo als je dat 2 x 6 weken neemt moet je resultaat behalen
                          Who's the Chef

Comment

Ik zou gelijk op 50mg ed zitten. Gezien je stat's zeker. Winny is al mild, verpest het verder niet door te laag in je dosering te gaan zitten.

Wat betreft over dat gedonder met injecteren. Er is nu genoeg info en beeldmateriaal dat je kunt doornemen alvorens te injecteren. Zie bijv www.spotinjections.com

Succes met je kuur!

Comment

@ Suat: injecteren geniet zeker voorkeur en anders was ik ws voor deca gegaan (winny is wel erg vaak injecteren), maar het zit er echt niet in.

Zijn er qua dit soort orals nog andere middelen die ik in overweging kan nemen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X