Oral only optie(s)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by been
    hmb + creatine is ook een mooie combo als je dat 2 x 6 weken neemt moet je resultaat behalen
    Creatine zit al in het standaardpakket. Daarnaast is HMB zover ik heb gelezen toch voornamelijk een middel voor herstellende mensen en daarnaast ook nog eens erg duur.

Comment

denk aan D boll als oral's

HMB is niet duur valt best mee
      Who's the Chef

Comment

dboll is geen optie want hij wil geen snelle vocht toename.
        nou ja, dan alleen winstrol en anavar. hopeloos eigenlijk
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Winstrol mild, het is maar hoe je het bekijkt.
          Winstrol is de AS waar je prostaat lekker op groeit.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

En wat met dianabol in lage dosis? neem nou 20 à 25g per dag??? Als ik me niet vergis heb ik weleens gelezen dat dit een ideale kuur is voor de 'beachboys'

Je moet er dan wel bijnemen dat na je 6 weken kuurtje het meeste weer zal wegsmelten als sneeuw voor de zon...

Daarnaast is er ook nog turinabol, de gulden middenweg tss winstrol en dboll... Maar de enkele logjes die ervan geweest zijn waren niet echt positief...
            The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Originally posted by Wolf
              @ Suat: injecteren geniet zeker voorkeur en anders was ik ws voor deca gegaan (winny is wel erg vaak injecteren), maar het zit er echt niet in.

Zijn er qua dit soort orals nog andere middelen die ik in overweging kan nemen?
              Nou, als injecteren zeker je voorkeur geniet zou ik gewoon injects doen bestaande uit bijv, test/bold of test/primo of test/tren. Dat beetje vocht wat je van test zult krijgen is niet veel. En zelfs die kunnen je afdrijven met andere middelen. Maar dat raad ik niet aan. Gewoon dat vocht op de koop toenemen, verdwijnt straks toch weer.

Comment

spuiten heb met zn omgeving te maken, suat.
                bedoel je soms dat je thuis woont, wolf en niemand het mag vinden ofzo?
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce
                  spuiten heb met zn omgeving te maken, suat.
                  bedoel je soms dat je thuis woont, wolf en niemand het mag vinden ofzo?
                  Vinden is niet het probleem, meer dat ik of bij mijn vriendin ben, of mijn zoon heb. Voor injecteren moet ik echt een afspraak maken een eind verderop en dat kan ik niet eens per week/5 dagen verantwoorden. D-bol is ook in de lage doseringen bijna geen optie, is geen kwaliteitswinner.....

@ Curioso: dat valt bij stanzolol toch juist mee?

Comment

Waarom ga je niet zelf zetten.??? Ga het binnenkort ook voor het eerst doen. Er zijn zat websites waarop haarfijn wordt uitgelegt hoe te toen.

Comment

spuiten kan je toch gewoon thuis doen
                      als je zoon op bed licht of iets

als je het voor je vrindin verzwijgd vind ik een beetje raar
                      ze zal der denk toch wel achter komen
                      Who's the Chef

Comment

Als je niet wil dat mensen erachter komen dat je kuurt, moet je imo gewoon niet kuren. En geloof me, iedereen is bang om te spuiten, maar na de eerste keer lacht iedereen om zich zelf. Zo makkelijk en pijnloos gaat injecteren.

Wil je kuren, moet je gewoon weten hoe je moet zetten en het durven doen. Anders ben je imo niet klaar om te kuren. Een oral moet je nauwelijks iets van verwachten. Dat moet je eigenlijk als een aanvulling zien op de kuur.

Na 1 oral kuur zul je niet geweldig meer reageren op orals. Tenzij je dbol, oxy gaat nemen. Maar zoals je zelf al aangeeft, of je daar veel van overhoudt is maar de vraag. De meeste houden heel weinig massa over na een oral.

Comment

Originally posted by Wolf
                          @ Curioso: dat valt bij stanzolol toch juist mee?
                          Juist niet helaas.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Suat
                            Als je niet wil dat mensen erachter komen dat je kuurt, moet je imo gewoon niet kuren. En geloof me, iedereen is bang om te spuiten, maar na de eerste keer lacht iedereen om zich zelf. Zo makkelijk en pijnloos gaat injecteren.

Wil je kuren, moet je gewoon weten hoe je moet zetten en het durven doen. Anders ben je imo niet klaar om te kuren. Een oral moet je nauwelijks iets van verwachten. Dat moet je eigenlijk als een aanvulling zien op de kuur.

Na 1 oral kuur zul je niet geweldig meer reageren op orals. Tenzij je dbol, oxy gaat nemen. Maar zoals je zelf al aangeeft, of je daar veel van overhoudt is maar de vraag. De meeste houden heel weinig massa over na een oral.
                            Beetje kort door de bocht om orale as over 1 bult te gooien niet?
                            zoals het er nu voor staat ga ik voor winny. Enige waar ik nog over twijfel is de dosering.

Comment

Ik zou een dosis van 40mg/dag nemen. 20mg rond 8 uur en 20 mg om 20:00.

Comment

Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X