Oral only optie(s)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Wolf View Post
    Hoge bloeddruk, acne, wijkende haarlijn dat zijn idd de bijwerkingen. Echter mijn dosering is op zijn zachtst gezegd mild, kan ik die dan ook verwachten?
    Ja en nee. Acne met winstrol komt niet tot nauwelijks voor. Hogere bloeddruk wel. Als je echt zo bevreesd bent voor bijwerkingen, zou je dan wel zo'n kuurtje doen? Met een lage dosis is je winst marginaal, net als de bijwerkingen. Veel lol heb je er dan niet van, vind ik. Als je een veilige oral-only wilt doen heb je m.i. 2 keuzes:

-anavar 30-40 mg voor 6 weken
    -primobolan tabletten 150-200 mg voor 6 weken

Deze laatste worden inmiddels weer gefabriceerd door Britisch Dragon ( British Dragon is a Pharmaceutical Procurement Company :: Primobol ).

Veiliger dan dit kan het eenvoudigweg niet.
    Winstrol blijft ook een goede optie, maar kan meer bijwerkingen opleveren.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Bevreesd? As blijven middelen met potentiele gevaren, voordat ik daar aan begin check ik graag liever een keer teveel dan te weinig.

Dat mijn winst marginaal zal zijn betwijfel ik, omdat mijn lichaam in het verleden ook altijd goed heeft gereageerd op veranderingen.

We zullen zien, zoals het er nu voor staat, begin ik volgende week

Comment

dianabol gezocht

Hallo medetrainers.

Edit snipke: vraag verwijderd, lees de forumregels

Grtz
        Last edited by snipke; 02-09-2006, 10:48.

Comment

Uiteindelijk er toch vanaf gezien. Een vriendin tegen wie ik zou moeten liegen, me veel te druk maken om de bijwerkingen, twijfelen of ik het uberhaupt wel wil en het feit dat ik hier ooit eens aan ben begonnen voor mijn gezondheid deden me er toe te beslissen om gewoon de natural way te bewandelen. Alleen het feit al dat ik een onherkenbare naam moest nemen voor alle vragen rondom as zegt eigenlijk ook al genoeg. Iig wel bedankt voor alle info.

en wat mij betreft mag deze account verwijderd worden

Comment

heuj.... EINDELIJK IEMAND DIE SERIEUS LUISTERT!!!!
            succes met trainen verder goser.
            ik denk dat je de juiste beslissing neemt.
            ennuh... account verwijderd? er zijn ook nog secties oefeningen over technieken en voeding enzo.....
            daar heb je denk ik nog wel wat aan
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Volgus mij bedoelt hij dat dit een dubbelaccount is om zijn ware identiteit verborgen te houden

Comment

Yep ik heb idd een dubbelaccount, al heb ik mijn ware account later aangemaakt. Voor de mods vast te achterhalen, maar ik neem aan dat die mijn privacy iig een beetje serieus nemen.

Iaw ik hang hier nog gewoon rond

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X