Dianabol i.c.m clenbuterol, goede of slechte keuze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol i.c.m clenbuterol, goede of slechte keuze

, vraag me dus af als je een milde kuur dbol doet, kan je er dan clen bij gebruiken. Graag wat reacties van mensen met deze ervaring.

Bvd

Riki

Wat is een milde kuur d-bol ? en waarom combineren met een vetverbrander als Clen ? zou ik niet doen.

Wat is je doel ?

Groet Smalluser

Comment

Sorry maar ik zie er absoluut het nut niet van in.
      Het werkt elkaar mischien niet letterlijk tegen maar nut heeft het absoluut niet.
      Verder is d-boll absoluut niet mild hoor!
      Als je d-boll wil gebruiken stack dan met stromba.
      Clen is om te verbranden.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

D-boll stacken met stromba? is dat niet heel erg zwaar belastend voor je lever? Ze zijn beide naar mijn weten 17á gealkyleerde as.
        Is het niet "verstandiger" om te stackem met deca of testo?
        Mild D-Boll kuurtje moet nog uitgevonden worden. Waarom hoor ik altijd dat d-boll mild is?

Grtzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Aangezien clen nogal anti-catabolisch werkt, dacht ik dat het misschien toch een aardige combinatie is. Mild bedoel ik mee tussen de 20-25 mg dbol per dag.

Iemand goede ervaring met clen only dan (spiropent)?

Grtz

Comment

Ik denk persoonlijk dat je nog ff moet wachten met kuren. Je zoekt naar een milde kuur, die zijn er gewoonweg niet en D-bol only zou ik ook niet doen, je komt er gewoon ordinair vocht van aan (smalluser zal dit wel tegen spreken) en weinig spieren, is tenminste mijn ervaring, de meeste die nog niet echt klaar zijn om een fatsoenlijke kuur te nemen (dan praat ik wel over injects) denken met D-bol een mild kuurtje in handen te hebben (en goedkoop) maar dat gaat gewoonweg niet, beter ff wachten en gelijk een goede kuur nemen, OF NIET natuurlijk.
            Het is namelijk zo dat als je kuurt je er zoveel voor moet doen en laten dat het zonde is om dat met een tabletje clen of D-bol te doen.

Groeten JAN

Comment

Jan, ik weet niet of je mijn intro hebt gelezen, maar ik zal de komende maanden nog wel nix gebruiken, heb al wel wat spullen besteld. Waaronder dbol,clen en anapolan. Ik school me eerst nog verder. Wat ik met mild bedoel:

10 mg dbol verhoogt de hoeveelheid tes in de bloedstroom 5 x. Dus ik dacht 2 x 2 tabs en 1 x 1 tab. Na de dbol dacht ik om clen te gebruiken. Aangezien dit anti-catabolisch is. De dbol is ook meer als iets proefondervindelijks, weeg al 102 kg nu met normaal bf%. Dus hoef niet 15 kg erbij. Het is een beetje aftasten.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Riki @ Apr. 22 2003,23:03)]Iemand goede ervaring met clen only dan (spiropent)?

Grtz
                Van clen ga je niet groter worden natuurlijk, wel droger.
                Mensen kunnen niet groeien met het gebruiken van clen dan zouden ze veel te veel moeten nemen.

Greets...

Comment

als je de clen wilt gebruiken om te cutten zou missch. combi van testo, winstrol en clen een goeie zijn. de testo vooral om niet in spiermassa achteruit te gaan. en natuurlijk niet zoveel testo dan.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

oh ja, je wilt milde kuur doen maar hebt o.a. anapolan in huis. dat is een van de meest AGRESSIEVE as. veel bijwerkingen, etc. dus absoluut niet mild.
                    mild is winstrol met primobolan of zo.

greetzz bruce
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bruce, ik weet dat anapolan het zwaarste orale is, maar zal mijn eerste kuur beginnen met dbol. Weet alleen nog niet of ik het met iets anders ga gebruiken.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Riki @ Apr. 23 2003,18:20)]Bruce, ik weet dat anapolan het zwaarste orale is, maar zal mijn eerste kuur beginnen met dbol. Weet alleen nog niet of ik het met iets anders ga gebruiken.

Grtz
                        Zou er deca bij nemen. Uiteraard ook nakuren.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Axor B. @ Apr. 22 2003,22:58)]D-boll stacken met stromba? is dat niet heel erg zwaar belastend voor je lever? Ze zijn beide naar mijn weten 17á gealkyleerde as.
                          Klopt helemaal, maar er schijnen toch een groot aantal mensen te zijn die bang zijn voor naalden, en dus een oral only cycle doen. Stromba + dbol schijnt 1 van de betere oral cycles te zijn, maar je hebt helemaal gelijk, je lever heeft hier echt een hekel aan. Toch blijven er altijd mensen zijn die niet naar hun lever luisteren, jammer. Ik vind als je niet durft te prikken, dan moet je geen AS doen.
                          What's the difference between your wife and your gear?
                          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                          I also love them both, and can't live without them.

Comment

dat je jezelf niet durft te prikken kan ik in komen maar laat het dan door een ander doen. Je levertje zal je er dankbaar voor zijn

Greets...

Comment

Het is niet zozeer het prikken zelf, alsmeer spuit je geen rotzooi in je lijf (slaolie), abcessen etc.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X