Dianabol i.c.m clenbuterol, goede of slechte keuze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Riki @ Apr. 23 2003,21:44)]Het is niet zozeer het prikken zelf, alsmeer spuit je geen rotzooi in je lijf (slaolie), abcessen etc.
    Sorry Riki, met alle respect, je hebt gedeeltelijk gelijk maar met tabs kan je ook de meest erge troep naar binnen krijgen.
    Ik vind je beargumentering absoluut niet sterk genoeg om niet te injecteren.
    Nogmaals, een "ECHTE" kuur ontkom je niet aan injects en ach, dat is ook niet zo erg...... alhoewel, test is aardig pijnlijk bij het injecteren!

Grtzzzzz Ax
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

En als je zeker wilt zijn van echt spul, contact je mij maar ff

Comment

En hoe weet hij het dan zeker Jan?

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik weet wat het zetten van spuiten is, heb zelfs intraveneus gespoten (antibiotica). En ook weleens de ader gemist (dus in spier).

Grtz
          Met pillen is dat ook zo, maar het verschil is dat als je gecontamineerde injects hebt en je prikt mis, het heel fout kan aflopen. Optie is om naar belgie te gaan en daar sust te halen.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Riki @ Apr. 22 2003,22:11)]  , vraag me dus af als je een milde kuur dbol doet, kan je er dan clen bij gebruiken.
            Ik begrijp wel waar jij op doelt Riki.
            Ik had nog aantekeningen over dit onderwerp en zal ze even hieronder plaatsen maar ik heb er geen enkele ervaring mee dus wat ik hier tik is puur theoretisch en tik gewoon neer wat in mijn aantekeningen staat.

Het schijnt zo dat clen een insuline booster is en de apsorptie verhoogd van glucose door de spieren.
            Schildklierhormonen en clen werken samen anabool en tevens heft clen de katobole effecten van de schildklierhormonen op.

Dus niet zo'n hoog gedoseerde kuur kun je prima met laag gedoseerde clenbuterolkuren. Als je kuur niet te lang is, week of 6 a 8] kun je de stop weken of dagen gewoon achterwegen laten
            Het blijkt zelfs dat je aan de as zit clen beter kan verdragen dan als je niet aan het kuren bent.

Je kan zeker op clen alleen ook groeien alleen, precies wat Mr.C al schreef, moet je enorme hoeveel heden tot je nemen en dat is dus niet mogelijk.
            Als er van uitgaat dat een begindosis ongeveer 0,10 mg [?] per dag is dan moet je om er van te groeien ongeveer 2000 x de begindosis nemen per dag!!

Grtzzzzz Ax
            DUM SPIRI SPERO

Comment

Das een beetje veel, was vnl vanwege de anti-catabole werking dat ik dacht dat het wellicht interessant was/is. Bedabkt voor je reply, geen spiropent voorlopig dus.

Grtz

Comment

Je begrijpt me geloof ik verkeert Riki als je ALLEEN door clen wilt groeien zou je zo'n hoge dosis moeten nemen en ja dat is niet mogelijk.......tenminste als je overleven wilt niet in ieder geval

Grtzzz Ax
                DUM SPIRI SPERO

Comment

Ik begreep je wel

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Axor B. @ Apr. 24 2003,22:11)]Je begrijpt me geloof ik verkeert Riki   als je ALLEEN door clen wilt groeien zou je zo'n hoge dosis moeten nemen en ja dat is niet mogelijk.......tenminste als je overleven wilt niet in ieder geval  

Grtzzz Ax
                    Zeg gerust voor een mens onmogelijk

Greets...

Comment

Maar 1 clen pilletje een uur voor de training, geeft je wel een enorme pomp in de spieren, vooral biceps zijn daar gevoelig voor. Wel oppassen met cardio.

Het groei effect wat clen kan geven werkt trouwens maar een dag of 16, daarna is je lichaam gewent aan de clen, en groei je er niets meer mee.
                      What's the difference between your wife and your gear?
                      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (diet4ever @ Apr. 25 2003,10:54)]Maar 1 clen pilletje een uur voor de training, geeft je wel een enorme pomp in de spieren, vooral biceps zijn daar gevoelig voor. Wel oppassen met cardio.

Het groei effect wat clen kan geven werkt trouwens maar een dag of 16, daarna is je lichaam gewent aan de clen, en groei je er niets meer mee.
                        Dieet ben het niet met je eens wat betreft het groeien, kan echt niet met die hoeveelheden en het is catabool.
                        Je lichaam is inderdaad na een dag of 14 aan clen gewent waardoor het zijn werking verliest. Na 14 dagen stoppen kun je weer beginnen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 25 2003,11:28)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (diet4ever @ Apr. 25 2003,10:54)]Maar 1 clen pilletje een uur voor de training, geeft je wel een enorme pomp in de spieren, vooral biceps zijn daar gevoelig voor. Wel oppassen met cardio.

Dieet ben het niet met je eens wat betreft het groeien, kan echt niet met die hoeveelheden en het is catabool.
                          Je lichaam is inderdaad na een dag of 14 aan clen gewent waardoor het zijn werking verliest. Na 14 dagen stoppen kun je weer beginnen.

Greets...
                          Ik denk dat we elkaar niet helemaal begrijpen. Ik bedoel NIET dat je van 1 pilletje groeit. Ik bedoel, 1 pilletje een uur voor de training geeft een prima pomp in de spieren.

Clen op hogere doses kan je spieren laten groeien, zij het minimaal, en dit werkt maar voor een dag of 16. Het evt. afslank effect van clen verdwijnt na een dag of 20.

Betr. het gebruik van clen (zie jou andere posting) mij is altijd geleerd 2 dagen op en 2 dagen af. De laatste jaren hoor je mensen 2 weken op en 2 weken af gebruiken. Ik denk dat dit is ontstaan door misverstanden. Om het effect van clen zolang mogelijk vast te houden, is echt 2 dagen op 2 dagen af het beste, je lichaam went dan minder snel aan het clen effect. Waardoor je rustig een kuurtje van 6 weken kan doen.
                          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.

Comment

Bedankt jongens voor alle replys, ik ben weer iets wijzer.

Grtz

Comment

Oke duidelijk dieet!
                              Heb nog wel een vraagje, 2 dagen op 2 dagen af oke maar dat 6 weken achter elkaar? Is het dan zo dat je lichaam niet aan de clen zou wennen als je bovenstaande aanhoudt?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 25 2003,16:01)]Oke duidelijk dieet!
                                Heb nog wel een vraagje, 2 dagen op 2 dagen af oke maar dat 6 weken achter elkaar? Is het dan zo dat je lichaam niet aan de clen zou wennen als je bovenstaande aanhoudt?

Greets...
                                Doordat je 2 dagen op 2 dagen af doet, geef je eigenlijk je lichaam geen kans om aan de clen te wennen. Je zult daardoor zeer waarschijnlijk een lagere doses clen nodig hebben.

Diegene die de 2 weken clen kuur gebruiken, daarvan zie je dat ze meestal na een dag of 4-5 op de maximale doses ziten 120-150 mcg (soms zelfs nog meer), terwijl als je het 2 dagen schema doet je meestal genoeg hebt aan 100 mcg zonder vervelende bijwerkingen te krijgen.

Langer dan die 6 weken zou ik clen niet gebruiken, en let goed op je bloeddruk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X