deca of boldenone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Precies.

Mijn persoonlijke ervaring die ook in een log staat is dat letterlijk de helft van die doseringen volstaat. (gewicht toen ongeveer 116kg)
    Massa gaat komen van je dieet en manier van trainen, extreme doseringen geven eerder sides.

Probleem is gewoon dat er zo makkelijk over een gram van dit en een gram van dat wordt gedaan, alsof het niet met minder kan.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

nee denk eerder 12 of wel 20 iu. heb 5 maand op 8iu gezeten en nu op 5 iu merk geen enkel verschil ga er niks harder door. onderzoek heeft uit gewezen dat mega hoeveelheid hgh ineffectief wordt gemaakt door ons eigen afweer systeem. dus waarom zoveel hgh bespaar je geld kun je nog vaker een hgh kuurtje doen

Comment

Originally posted by red
        Is zat volgens mij... kan altijd verhogen maar het blijft een duur goedje.... 10 iu is natuurlijk nog lekkerder

@Suat hij heeft het toch niet over 10 weken?
        Dat weet ik, maar ik zeg gewoon hoe lang je tren gerust kunt pakken. Dat stukje info is toch altijd mooi meegenomen?

Comment

Originally posted by Curiosio
          Precies.

Mijn persoonlijke ervaring die ook in een log staat is dat letterlijk de helft van die doseringen volstaat. (gewicht toen ongeveer 116kg)
          Massa gaat komen van je dieet en manier van trainen, extreme doseringen geven eerder sides.

Probleem is gewoon dat er zo makkelijk over een gram van dit en een gram van dat wordt gedaan, alsof het niet met minder kan.

Greets...
          als je hgh kuurt moet je gewoon veel aas zetten. als je massa wilt 1000mg test is dan ook minimaal wat je moet zetten.

Comment

Oké mijn eigen ervaring kan tegen deze onderbouwing niet op..
            En ik maar denken dat ik massa had.

Greets...

Comment

Had ja je zit nu weer op een nette 60 kg toch
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Bijna

Greets...

Comment

Ik vind boldenone helemaal niks. Maar in de hoeveelheden waar jij over praat, werkt alles eigenlijk wel. Primobolan 1000 mg per week werkt dus ook en volgens mij zelfs beter dan boldenone. Wel duurder helaas. Je kan natuurlijk ook de deca wat lager zetten en daar wat primo aan toevoegen.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry
                    Ik vind boldenone helemaal niks. Maar in de hoeveelheden waar jij over praat, werkt alles eigenlijk wel. Primobolan 1000 mg per week werkt dus ook en volgens mij zelfs beter dan boldenone. Wel duurder helaas. Je kan natuurlijk ook de deca wat lager zetten en daar wat primo aan toevoegen.
                    Een stack van deca en primo??

En wat is daar de toegevoegde waarde van?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X