advies kuur winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• advies kuur winstrol

Ik ben nu sinds een week bezig met een kuur winstrol á 40mg per dag..
    Ik dacht dat dit een kuur was om te cutten....maar ik kom toch aan in gewicht....ondanks dat ik 1.5uur cardio (lees fietsen) doe en om de dag hardloop...en ook ondanks dat ik fitness op uithoudingsvermogen.

Ik wil eigenlijk helemaal niet zwaarder worden...
    Is dit normaal na een week winstrol...ga ik nog afvallen?
    Of is het beter te stoppen met de kuur?
    Ik merk wel dat ik wat qua omvang wat kwijt raak maar toch...het is in 1week toch 1.5kilo...

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen...
    Mijn voeding is best goed...ik haal de 2000 caloriën in ieder geval niet...ik eet veel groenten 's avonds...weinig vet...en wat vet is, is olijfolie...

Ik persoonlijk heb nog niet gehoord dat winny only gebruikt werd om te cutten. Meestal nemen ze het om de boel wat op te harden , iig je krijgt er meer kracht van, je drukt wat meer wat zich omzet in meer spier, maar in de eerste week al zo'n effect. U have some good shit bro. Nee eerlijk denk ik dat je met diëten en veel cardio meer effect zal krijgen dan winny-only. Het kan zijn dat ik de bal volledig missla, maar hey dan kan ik nog wat leren....
    En 1,5 kg is niet zo veel man, als je een paar dagen niet meer naar de wc bent geweest kan je makkellijk een kilootje meer wegen, of zwaar gegeten, of veel gedronken vlak voor de weegschaal. Wacht maar even wat de rest zegt en dan zie je maar.....
    Succes verder
    Grtz
    -C-
    Last edited by Niceguy; 08-08-2006, 02:30.
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

Comment

winny only geeft drooge massa die je nouwelijk inlevert na je kuur
      je valt er niet van af nee
      Who's the Chef

Comment

Hoe kun je nou met een kuur bezig zijn en alleen maar over de weegschaal praten?
        Wat er gebeurt met je vetpercentage lijkt me een stuk boeiender en de weegschaal verteld je niet wat vet is en wat spier hoor.

Als je niet aan wilt komen zou je trouwens al helemaal niet aan de as moeten zitten, de functie daarvan is juist spiermassa opbouwen en dus aankomen.
        Als je alleen maar af wilt vallen had je het gewoon bij een potje stackers ofzo moeten houden, als eventuele aanvulling op hetgene waar het echt om gaat namelijk cardio en goede voeding.
        Alleen maar minder eten is trouwens geen 'goede voeding', weet je stats niet maar ben er eigenlijk wel zeker van dat minder dan 2000 kcal gewoonweg te weinig is voor je.

Comment

ok...ik vroeg om wat advies...aan de voeding ligt het niet in ieder geval...
          het viel mij alleen op dat ik zwaarder geworden was....die ervaring kan ik toch wel delen zonder gelijk de grond in geboord te worden hoop ik?

Op zich is een weegschaal toch een meetpunt...het netto aantal kilo's wat je weegt...je kan er niet omheen....voor de rest heb je er niks aan...

Maar goed...advies is dan om te stoppen met de kuur neem ik aan?

Comment

Omdat je meldt dat je in omvang afneemt, zou ik gewoon doorgaan hoor. Bij mij sloeg winstrol pas in de tweede week aan. (Dit merk je aan de enorme pomp in je spieren, met name ook de onderrug.) Wat jij meemaakt nu lijkt mij meer het resultaat van veel inzet en een serieuze benadering van je voeding, rust en training. Noemen ze ook wel het 'placebo-effect'. Wacht eerst de pomp maar 'ns af en pas tussentijds desgewenst je voeding, cardio en/of training aan. Stoppen met kuren doe je in jouw geval slechts als je lichamelijke danwel psychische klachten ondervindt, is mijn mening. Succes!
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik snap je probleem niet. Wat je aankomt zal geen vet en vocht zijn. Dus waar maak je je dan druk om?

Comment

Het probleem is ook niet dat ik vetter wordt...maar ik wordt wel zwaarder..
                Mij was verteld dat ik droger zou worden en dat ik daarbij ook afviel...maar dat de spieren behouden zou worden...

Toch zie ik op de weegschaal dat ik zwaarder wordt..en dat wil ik niet...want ik tors het allemaal mee tijdens het hardlopen..en ook bij het fietsen...

Maar ik begrijp dat de werking van winstrol pas in de 2e week gaat komen...

Vwb de voeding...die is al een hele poos in orde...vwb de cardio..dat doe ik ook al een hele poos...

Ik begreep dat ik met winstrol een stuk droger zou worden en ook een stuk zou afvallen in gewicht...

Val je wel af met winstrol gebruik?
                Of gebruik ik het verkeerde middel?

Comment

Als ik jou zo hoor had je beter clenbuterol kunnen gebruiken maar degene die jou je winnie verkocht heeft snapt er al net zo weinig van als jijzelf en dan krijg je dit soort dingen.

Ik bedoel dit niet beroerd,bro....maar je had je beter moeten informeren door op internet al veel te searchen ipv zomaar iets aan te nemen van een ander.

Van winnie zal je in principe niet veel zwaarder worden als je laag in je kcals blijft en je cardio doet maar een kilo of 3/4 kan je er evengoed zomaar nog bij krijgen.

Als je dat dus absoluut niet wil moet je aan de clen.

Comment

Is precies wat ik in mijn vorige post ook al heb gezet, als je persé niet aan wilt komen moet je geen as gebruiken want de functie daarvan is juist spier opbouwen en dus aankomen.
                    Winstrol staat erom bekend 'droge massa' op te bouwen dus zonder veel vet en vocht maar dat is duidelijk níet hetzelfde als reeds bestaand vet/vocht verminderen, je bent er dus aan begonnen met een verkeerd beeld van de werking.
                    Als je alleen maar wilt afvallen zou je moeten stoppen want je bent met iets bezig dat je niet brengt wat je ervan wilt, stackers of clen ofzo kun je daarvoor wel gebruiken.

Comment

ok...duidelijk...

Comment

Een maat van mij is ook net een week bezig. Hij woog 103kg en hij weegt nu na een week op 30mg ED al 2kg zwaarder. Hij heeft een goede pomp. Voor hem werkt het prima. Bij winstrol moet je niet op de weegschaal kijken maar in de spiegel.

Hij heeft Winny van IP.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X