Eindejaar Kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eindejaar Kuur

Beste,

Ik ben van plan om in September/Oktober nog eens een kuur te starten.
    Ik had gedacht aan:
    Week 1-8 : 500mg/week Sustanon 250 (Organon)
    Week 1-8 : 400 mg/week Boldenone Undecylenate 250mg/ml (Golden Gear)
    Week 6-10 : 40mg/dag Novaldex tabs.

Na 8 tot 12 weken na kuur begin ik met een Stanazonol Depot kuur van maximaal 6 weken. Hoeveel mg/dag of hoeveel mg/week zou ik moeten injecteren om droger te komen zonder veel massa verlies?

Ik weeg momenteel 100 kg met een vet% (gemeten op een personenweegschaal) 27% . Ik ben 190 cm groot.
    No pain, No Gain. Go heavy or go home

Ben vergeten te vermelden dat ik tijdens week 1-8 eveneens 3x 3 tabs. HUMANGRO bij zal nemen.

Heeft er iemand ervaring met HUMANGRO ??
    Is dit FAKE or REAL?

Comment

Plaats ff foto's van je spulletjes waarover je twijfelt, alles kan nagemaakt worden, dus over alleen de naam kan ik niet zoveel zeggen.

Verder pak je nolva tijdens/tussen je 1e kuur en winny? Volgens mij kan je dat beter voor het laatst bewaren.

Succes in elk geval
      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

8 weken sustanon kan wat mij betreft prima, hoewel veel forummembers liever voor 10 weken gaan. 8 weken boldenone heeft niet zoveel zin echter. Undecanoate is zo'n beetje de langste ester die aan een middel 'geplakt' kan worden. Deze ester heeft op z'n minst 4 weken nodig om zich 'los te wurmen'. Als je dus maar 8 weken kuurt, zou ik eerder voor deca-durabolin of misschien zlefs primobolan of trenbolone gaan. Ga je naar 10 weken, dan heeft boldenone meer zin.
        Humangro ken ik niet. Is dat een supplement? Iets wat zogenaamd groeihormoon opwekt of zo? Dat werkt toch niet.

Je nakuur moet je pas in week 11 starten. 40 mg nolvadex gedurende 4 weken 'will do the trick'.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@Mr. Symmetry: inderdaad die HUMAGRO is een Hgh booster. Maar volgens jou is dit FAKE. Jammer voor het geld.
          Ik zal naar 10 weken gaan i.p.v. 8 weken zoals eerst gepland.
          En noval starten op week 11.
          Thanks for feedback

@Jaap: heb geen digitale camera kan dus geen foto posten.
          Toch bedankt voor feedaback.

Comment

De bold zou ik verhogen naar de (persoonlijke keuze) 750mg. Ik lees op fora dat zelfs 500mg tegen kan vallen. Iig, hou het ergens tussen de 500-750mg. Met GG prima te doseren op 500/625/750mg.

De test net zo lang doortrekken als de bold.

Dus beter zou dan zijn (zoals Mr. Sym aangaf bij de bold)

wk 1-10 500mg test (sus)
            wk 1-10 500-750mg bold

De winny depot hoor je eod te zetten, 50mg per injectie is prima. Het wordt ook wel 3x per wk gezet.

Nakuur, dat is iets waar ik persoonlijk (nog) niet achter sta. Vind het te lang te hoog gedoseerd.

@ Mr. Sym; Kun je mij de link geven in een PM eventueel, van je onderbouwing van de 40mg nolva voor een langere periode. Volgens Cur heb jij daar een topic (dacht ik) over geopend.

Comment

Als je 10 weken gaat kuren begint de nakuur uiteraard niet in week 11 hè maar in week 13.

Comment

@ Suat: dit is een citaat uit de volgende webpagina:

Nolvadex®

5.2 Farmacokinetische eigenschappen

Tamoxifen wordt na orale toediening goed geabsorbeerd waarbij maximale serumconcentraties worden bereikt binnen 4-7 uur. Het wordt in hoge mate aan plasma-eiwitten gebonden (>99%). Tevens wordt het sterk in de weefsels gebonden, zodat het fictief verdelingsvolume zeer groot is. Na toediening gedurende circa 4 weken wordt steady-state bereikt (circa 300 ng/ml bij dagelijks 40 mg; circa 115 ng/ml bij dagelijks 20 mg). Er wordt daarbij een grote individuele spreiding gezien in plasmaconcentraties: bij een dosering van 40 mg/dag (in twee doses) tussen 150 en 500 ng/ml.
                Tamoxifen wordt in de lever eerst omgezet middels demethylering en hydroxylering in de werkzame biotransformatieproducten desmethyl-tamoxifen respectievelijk 4-hydroxytamoxifen en vervolgens via tussenproducten in conjugaten.

De conjugaten worden tezamen met onveranderd tamoxifen hoofdzakelijk via de gal en de ontlasting uitgescheiden. Een deel van de dosis doorloopt, als tamoxifen of als biotransformatieproduct, een enterohepatische kringloop.

Door het grote verdelingsvolume is de eliminatiehalfwaardetijd na herhaalde toediening zeer lang, circa 7 dagen voor tamoxifen, circa 14 dagen voor desmethyltamoxifen, de belangrijkste circulerende metaboliet.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar ik maak hieruit niet dat een dagelijkse 40mg voor 4wkn nodig is als nakuur. Het geeft alleen aan dat er een steady-state bereikt wordt in hogere mate tov 20mg.

Lees ik/ begrijp ik het niet goed of heb ik gelijk?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X