Pillvorm???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pillvorm???

Hallo mensen

Ik heb een vraag
    Als men pilvorm anabolen wil gaan gebruiken kan men dan hetzelfde resultaat halen als met de naald??

vr gr
    Last edited by Curiosio; 19-08-2006, 09:58. Reason: Vraagstelling was te open, lees de regels ff.

Met Orals bijv. winny's gaan ze meerdere keren langs je lever en worden er meer werkende stoffen afgebroken.

Met injects is het minder schadelijk voor je lever en werkt het altijd effectiver.

(dit is pure xeno logica)

dus als je het lef heb om te spuiten dat gewoon doen en probeer zoveel mogelijk orals te vermijten tenzij je aan de Dbol gaat natuurlijk.
    maar als het iets met winnys is zou ik toch voor de inject vorm gaan.

Beginnerskuur bestaat meestal uit:

Dbol only met nolva als nakuur
    Winny only met nolva als nakuur.

Ik zou voor de winny orals gaan als beginnerskuur.

Greetz

Comment

Dbol only met nolva als nakuur

is dit een van de beste kuren voor oraal???
      want spuiten zie ik niet zo zitten ????

Comment

Oral-only is sowieso geen aanrader omdat het verrot moeilijk is om je gains te behouden.
        Met iets als anavar, t-boll of winstrol gaat dat nog het best maar daar zijn de gains dan ook naar.

In een beetje kuur hoort test wat mij betreft.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Je hoort veel over welke middelen geschikt zijn als beginnerskuur. En daar worden idd vaak oral-only's genoemd. Wat me opvalt is dat er zelden over een beginnersdosering wordt gesproken. Wat gebeurt er bijvoorbeeld als je 20 mg winstrol oid neemt? Ik kan me voorstellen dat een beginner daar toch ook al behoorlijke gains uit kan halen.

Comment

heb ik iets gemist... xenogear is back

ontopic... een doordachtte beginnerskuur bestaat nooit uit orals only , maar is wel een makkelijke en leerzame manier om met anabolen stoffen in aanraking te komen en te kijken hoe je reageert.

Comment

bestaat dat eigenlijk een beginnerskuur ??? en blijf toch van die orals af, zoals Mr C al zei het is weggesmeten geld want je houd de gains toch niet vast, een oral is goed als kickstart bij een test kuur of dergelijke. Iedereen weet wel dat een pilletje makkelijk is maar als je wilt kuren doe het dan deftig en zet bij jezelf een spuit.

Grtz
              stil growing

Comment

Is er eigenlijk ergens een beschrijving van wat al die anabole doen? Want ik lees hier wel allemaal beginnerskuren, maar het is allemaal niet onderbouwd.

Als je begint met gewoon trainen, dan word je aangeraden bijvoorbeeld full body te doen, en veel reps te gebruiken zodat je pezen kunnen wennen. Maar ik lees hier nu even mee. Maar waarom dboll, waarom testo.. enz

Mischien dat jullie het allemaal wel weten, en dat ik gewoon niks erover hebt opgezocht, en daarom er niks van snap. Maar ik vraag me eigenlijk weleens af of jullie de daadwerkelijke werking van dergelijke stoffen(wat klinkt dat deftig) weten.

Grtz
                VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                  Is er eigenlijk ergens een beschrijving van wat al die anabole doen? Want ik lees hier wel allemaal beginnerskuren, maar het is allemaal niet onderbouwd.

Als je begint met gewoon trainen, dan word je aangeraden bijvoorbeeld full body te doen, en veel reps te gebruiken zodat je pezen kunnen wennen. Maar ik lees hier nu even mee. Maar waarom dboll, waarom testo.. enz

Mischien dat jullie het allemaal wel weten, en dat ik gewoon niks erover hebt opgezocht, en daarom er niks van snap. Maar ik vraag me eigenlijk weleens af of jullie de daadwerkelijke werking van dergelijke stoffen(wat klinkt dat deftig) weten.

Grtz
                  De basisinfo haal ik hiervandaan (winstrol voorbeeld):

Bodybuilding.com - Big Cat - In Depth Winstrol Profile!

Comment

Originally posted by Wolf View Post
                    Je hoort veel over welke middelen geschikt zijn als beginnerskuur. En daar worden idd vaak oral-only's genoemd. Wat me opvalt is dat er zelden over een beginnersdosering wordt gesproken. Wat gebeurt er bijvoorbeeld als je 20 mg winstrol oid neemt? Ik kan me voorstellen dat een beginner daar toch ook al behoorlijke gains uit kan halen.
                    20 mg is net even te weinig voor een zichtbaar resultaat, hoewel, als je de échte Zambon hebt kun je een eind komen.
                    30-40 mg per dag geeft uitstekende resultaten. De meesten gaan op 50 mg zetten, maar dat komt vooral voort uit de gedachte 'meer is beter' en omdat het nu eenmaal betaalbaar is, het potje moet leeg, ongeduld etc. Als je aan winstrolinjects kan komen van Zambon dan heb je het allerbeste wat er te krijgen is. Tevens gaat je kracht dan ook met sprongen vooruit.
                    Ik zie geen kwaad in een beginnerskuurtje winstrol-only voor 6 weken. Maar dit goedje heeft wel degelijk bijwerkingen! Haarverlies en hypertrofie van de prostaat bijvoorbeeld. Hartvergroting komt ook voor en als er kan ker in je familie voorkomt, dan zou ik al helemaal maar niet aan dit soort spullen beginnen. Persoonlijk vind ik de minst gevaarlijke én verkrijgbare kuur: anavar-only.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by snipke View Post
                      bestaat dat eigenlijk een beginnerskuur ??? en blijf toch van die orals af, zoals Mr C al zei het is weggesmeten geld want je houd de gains toch niet vast, een oral is goed als kickstart bij een test kuur of dergelijke. Iedereen weet wel dat een pilletje makkelijk is maar als je wilt kuren doe het dan deftig en zet bij jezelf een spuit.

Grtz
                      zo wou ik het dus eigenlijk ook verwoorden..
                      Ik zelf heb ook al die pillezooi gebruikt

1.het is slechter
                      2.het werkt slechter

Kuren is slecht dus zet maar gewoon een degelijke spuitkuurtje neer dan verminder je het nog een mini-beetje.

Comment

hey

dan heb ik ook nog een vraagje maar dat zal via pm moeten.
                        Last edited by Curiosio; 18-09-2006, 17:21. Reason: Vraag niet toegestaan op dit board.

Comment

als je niet globaal zegd wat je wil vragen kunnen wij ook niet zeggen of je pm moet gebuiken he
                          Who's the Chef

Comment

Dat pm verhaal heeft Cur ervan gemaakt Beentje, omdat zijn vraag niet is toegestaan. (Zie het regeltje over aanpassing onder de tekst)

Regeltjes lezen blijft toch vaak een probleem helaas!

Comment

haha dat regeltje had ik ff niet gezien
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X