Vraag Over Een Kuur ??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag Over Een Kuur ??

Hallo mensen

Ik heb een vraag ik ben nu 25 1,75 lang 73kg en ik doe al 2,5 a 3 jaar aan krachttraining en ik wil binnekort aan en kuur beginnen maar ik weet nog niet wat ! van jongens op de fitniscentrum zeggen dat ze meestal deca met sustanon gebruiken of andere dingen .
    MAAR ik wil er graag meer overweten wat het nou inhoud deca en sustanon wat het voor werking heb.En nawerkingen heb!!!!!

Want ik had het bij ene petrus gelezen over het 10 weken kuur deca en sustanon en naposim ofzo maar iedereen zat hem uit telachen over het omde week deca hoe zit dat ik snap het niet zo omdat ik me er ook niet bezig mee hou !!

( daarom wil ik er meer over weten )
    Want ik weeg al jaren 73 a 74kg wisselvallig ik kan eten wat ik wil al eet ik de hele dag door ik kom geen gram aan !!want ik heb al veel shakes uitgeprobeerd help ook niet .Ik heb een hele snelle spijsvertering zeg de dokter
    DAAROM VRAAG IK OOK VEEL ADVIES AAN MENSEN !!!!OM AAN TE KOMEN .want veel mensen willen alleen maar afvallen daar heb je wat voor maar niet om snel aan te komen !!HAHA

want DAAROM wil het ook gaan gebruiken vandaar
    WIE KAN MIJ ADVIES GEVEN OVER DECA EN SUSTANON OF ANDERE SOORT DINGEN OM AANTEKOMEN

groetjes dream80

En dit als 2e post... ik verwachtte het al en beetje.
    Kerel, als er iets is wat wij hier niet graag doen is het jou een kuur aansmeren.
    Ik vind dat je de volgende procedure eens moet uitproberen:

1.Neem je training eens flink onder loep en post deze in trainingsschema's. Tips komen dan vanzelf
    2.Doe exact hetzelfde met je voeding
    3.Ga vervolgens een half jaar aan de slag met al die tips
    4.Experimenteer wat met supplementen zoals creatine, ZMA, BCAA etc
    5.Werkt het allemaal niet, dan ga je je eerst eens een half jaar inlezen in het wereldje van de anabole steroiden