Vraag Over Een Kuur ??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag Over Een Kuur ??

Hallo mensen

Ik heb een vraag ik ben nu 25 1,75 lang 73kg en ik doe al 2,5 a 3 jaar aan krachttraining en ik wil binnekort aan en kuur beginnen maar ik weet nog niet wat ! van jongens op de fitniscentrum zeggen dat ze meestal deca met sustanon gebruiken of andere dingen .
    MAAR ik wil er graag meer overweten wat het nou inhoud deca en sustanon wat het voor werking heb.En nawerkingen heb!!!!!

Want ik had het bij ene petrus gelezen over het 10 weken kuur deca en sustanon en naposim ofzo maar iedereen zat hem uit telachen over het omde week deca hoe zit dat ik snap het niet zo omdat ik me er ook niet bezig mee hou !!

( daarom wil ik er meer over weten )
    Want ik weeg al jaren 73 a 74kg wisselvallig ik kan eten wat ik wil al eet ik de hele dag door ik kom geen gram aan !!want ik heb al veel shakes uitgeprobeerd help ook niet .Ik heb een hele snelle spijsvertering zeg de dokter
    DAAROM VRAAG IK OOK VEEL ADVIES AAN MENSEN !!!!OM AAN TE KOMEN .want veel mensen willen alleen maar afvallen daar heb je wat voor maar niet om snel aan te komen !!HAHA

want DAAROM wil het ook gaan gebruiken vandaar
    WIE KAN MIJ ADVIES GEVEN OVER DECA EN SUSTANON OF ANDERE SOORT DINGEN OM AANTEKOMEN

groetjes dream80

En dit als 2e post... ik verwachtte het al en beetje.
    Kerel, als er iets is wat wij hier niet graag doen is het jou een kuur aansmeren.
    Ik vind dat je de volgende procedure eens moet uitproberen:

1.Neem je training eens flink onder loep en post deze in trainingsschema's. Tips komen dan vanzelf
    2.Doe exact hetzelfde met je voeding
    3.Ga vervolgens een half jaar aan de slag met al die tips
    4.Experimenteer wat met supplementen zoals creatine, ZMA, BCAA etc
    5.Werkt het allemaal niet, dan ga je je eerst eens een half jaar inlezen in het wereldje van de anabole steroiden
    6.Dan presenteer je een goed overdacht kuurschema en wederom komen dan de tips vanzelf

1 ding nog: Als je uberhaupt niet groeit, dan gaat een kuur daar weinig verandering in brengen. Hooguit een paar kilo.
    Succes!
    Last edited by Mr. Symmetry; 19-09-2006, 09:25.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik moet gewoon reageren op je onderschrift sym, meesterlijk.

Verder ben ik het helemaal met Sym eens, er zijn teveel mensen die maar gewoon beginnen te kuren omdat ze dat van iemand gehoord hebben. Lees je eerst in, vorm een eigen mening, op internet is een overdosis aan info te vinden.
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

De tips van Mr. Symmetry zijn de enige juiste.
        Dat verhaal van kunnen eten wat je wilt maar niet aankomen horen we zo vaak en is gewoon grote onzin, meer eten dan je nodig hebt = aankomen. Zo simpel is het en tenzij je van een andere planeet komt geldt dit óók voor jou.

Heb verder nog een tip voor je: ga héél veel lezen en begin met de regels.
        Je vraagstelling is namelijk niet toegestaan op dit forum, is te open.

Topic bij deze gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X