"sesam open u...."

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "sesam open u...."

Hi,

Hoe open je de amps het beste? Ik heb begrepen dat je ze kunt vijlen (nagelvijl) en vervolgens kunt afbreken met een pennedop. Klopt het dat je het beste kunt vijlen op de "nek" bij het bandje? Heeft het zin om de onderkant in te tapen met wat plakband?

thx

Als er geen breeklijn aanwezig is op het dunste gedeelte van de hals van de Amp met een ijzerzaagje een inkeping(kje) zagen en dan de onderkant goed beethouden (niet HARD knijpen).
    Dan met een pennedop idd de bobenkant "omknakken".

Groet Smalluser

Comment

met klein vijltje gaat zeker stukken makkelijker. ik heb het nu 2x met ijzerzaagje geprobeerd, maar dan moet je een stuk langer zagen dan met een vijltje.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

mhhh Bruce het is (volgens mij) niet de bedoeling dat je ze geheel doorzaagt (niet helemaal duidelijk uit je post of je dat doet) maar alleen dat je rondom een inkeping maakt, zodat ze makkelijker kunnen breken.

Comment

Je hoeft alleen maar een klein kras lijntje te maken, op het dunste gedeelte van de hals. Daarna gewoon met een pennedopje afbreken.
          What's the difference between your wife and your gear?
          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
          I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (whoknows @ Mei. 04 2003,15:52)]mhhh Bruce het is (volgens mij) niet de bedoeling dat je ze geheel doorzaagt (niet helemaal duidelijk uit je post of je dat doet) maar alleen dat je rondom een inkeping maakt, zodat ze makkelijker kunnen breken.

het zal duidelijk zijn dat ik dan een cirkelzaag zou gebruiken. als je met ijzerzaag in glas zaagt duurt het langer om er een ruw stukje op te krijgen dan een vijltje. ofwel: met vijltje geef je een of twee halen en hebbie al ruw plekje. met zaagje moet je soms wel 10x heen en weer rammen. glijdt er gewoon overheen zonder te krassen. in principe moet je een krasje hebben. das gnoeg.
            hoeft helemaal niet rondom hoor. op 1 (!!&#33 plekje paar keer heen en weer en dat plekje wordt dan het tegenover-scharnierplekje. dus het wordt niet de plek waar je'm omknapt maar precies aan de andere kant. (grrvrrdrr hoe vertel je zoiets nou duidelijk) zo gauw je bij het vijlen voelt dat het glas niet meer glad is maar ruw wordt kan je'm al knappen.

greetzzz bruce

Comment

Bruce ik heb nog wel een slijptol liggen
              Je kan het ook gewoon doen zoals o.a. smalluser en Dieet zeggen.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 05 2003,14:27)]Bruce ik heb nog wel een slijptol liggen
                Je kan het ook gewoon doen zoals o.a. smalluser en Dieet zeggen.

Greets...
                Puntje van de kettingzaag werkt ook, maar let goed op je vingertjes
                They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.

Comment

ik breek het zonder een incaping te maken ,ik heb er nooit troubles mee gehad

greets
                  it is not the beauty of the building you should look at;its the construction of the foundation that will stand the test of time

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (serge @ Mei. 05 2003,20:25)]ik breek het zonder een incaping te maken ,ik heb er nooit troubles mee gehad

greets
                    Dan zal ik wel gewoon lomp zijn want dan versplinterd bij mij de hele boel

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (serge @ Mei. 05 2003,20:25)]ik breek het zonder een incaping te maken ,ik heb er nooit troubles mee gehad

greets
                      er zijn soorten waar het inderdaad kan. o.a. iraanse.
                      maar.... veel FAKE testo-ampullen kan je ook breken zonder inkeping. als je bijv. altijd dezelfde hebt die je niet kan breken en ineens kan het wel, zou ik grote vraagtekens erbij zetten.

je zou ze eens moeten laten testen. ondanks dat je missch. altijd resultaat hebt. fake heeft in 90% van de gevallen ook werkzame stof. euh... ik ken je achtergrond natuurlijk niet. missch. praat ik in jouw ogen poep, maar voor de niet zo doorgewinterde gebruiker is het zeker nuttig om te weten.

en nee hoor curioso je bent niet lomp. sommige zijn onmogelijk te breken zonder ze vrot te knijpen. happy again?

greetzz bruce

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (bruce @ Mei. 06 2003,12:57)]
                        Originally posted by [b

greets
                        er zijn soorten waar het inderdaad kan. o.a. iraanse.
                        maar.... veel FAKE testo-ampullen kan je ook breken zonder inkeping. als je bijv. altijd dezelfde hebt die je niet kan breken en ineens kan het wel, zou ik grote vraagtekens erbij zetten.

je zou ze eens moeten laten testen. ondanks dat je missch. altijd resultaat hebt. fake heeft in 90% van de gevallen ook werkzame stof. euh... ik ken je achtergrond natuurlijk niet. missch. praat ik in jouw ogen poep, maar voor de niet zo doorgewinterde gebruiker is het zeker  nuttig om te weten.

en nee hoor curioso je bent niet lomp. sommige zijn onmogelijk te breken zonder ze vrot te knijpen. happy again?  

greetzz bruce
                        als je ze makkelijk kan breken is het fake? niet dus he.
                        sorry bruce, maar moet je toch echt een beetje ongelijk geven, je kan mensen hier op het verkeerde been mee zetten.

Er is wel een merk dat als je die open kan knappen dan is het fake, de echte moet je echt zagen. Maar dat is maar 1 merk, weet zo niet welke.

Ik heb zelf nog maar 1x ampullen gehad die ik moest zagen.
                        Bijv. Omnadren, Virormone, Testex, Sustanon kon ik allemaal zo openen.

Over dat lomp kapotknappen : dat had ik bij de sustanon vaak, dat het halsje helemaal kapot klapte, wat wel lekker gaat is een washandje om de hals en dan afbreken, dan zit de troep in het washandje.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Jack @ Mei. 06 2003,13:08)]wat wel lekker gaat is een washandje om de hals en dan afbreken, dan zit de troep in het washandje.  
                          en in je ampul gebruik meestal een wc papiertje paar x gevouwen dan druk je hem zo om ook wel handig maar uitkijken voor glas in je vail

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Anabolic frolic @ Mei. 06 2003,14:02)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Jack @ Mei. 06 2003,13:08)]wat wel lekker gaat is een washandje om de hals en dan afbreken, dan zit de troep in het washandje.  
                            en in je ampul    gebruik meestal een wc papiertje paar x gevouwen dan druk je hem zo om ook wel handig maar uitkijken voor glas in je vail  
                            Ik hoop dat dat WC papiertje niet vers van de rol uit het toilet komt. Let op met bacterien.

Beter is om een alcohol doekje te gebruiken, met evt. daar overheen een handdoek of washandje.

Comment

Ben allang blij dat ik dus niet helemaal lomp ben
                              Wordt me weleens verweten

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X