D-Bol + Winstrol

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn doel ik 5 kilo droge massa te winnen

Overigens zeg ik niet dat ik dit ga doen, heb nog nooit en kuur gedaan maar als je naar mijn topics kijkt dan zie je dat ik wel vaker info vraag over orale combi's.

Na veel lees werk en info denk ik dat ik voorlopig ook niks ga gebruiken ben deze maand met goed eten trainen en rusten weer 2 kilo aangekomen dus zolang ik zie dat het vooruit gaat ga ik ook niets gebruiken
    Denk zelfs dat mijn eten nog beter kan, train nou 3x in week als ik dat eens naar 4 gooi en nog beter eet dan denk ik dat er nog en hoop te halen valt

Dus dit is voor mij echt alleen info mensen, denk zeker nog een jaa niets te gebruiken,

Comment

kuur

Ik ben nu zelf bijna 3 weken bezig met een kuurtje winstrol.
      Van extreme power (Stanozolol) met 4 keer per week hard trainen en goed eten.
      Dit is ook mijn eerste kuurtje gebruik 30 mg per dag en ben nu al bijna 3 kilo aangekomen.
      Dus ik zou enkelt voor de winstrol gaan.

Sucses.

Comment

Dbol + winstrol

heb ook van bepaalde mense in men (sport) omgeving gehoord
        dat eerst dbol en daarna winstrol goed resultaat heeft dbol om massa aan te komen en daarna winstrol om allles lekker strak te maken en overtolllig vocht af te drijven, en hun zeggen dat het goed is als eerste kuurtje dus ga der over 7 weken ook mee beginne laat wel horen wat er veranderd!!en ik denk maar ieder1 is anders en lichamen reageren OOK anders
        Last edited by stoney-melonie; 06-07-2008, 18:27.

Comment

Kleine bump van 2 jaar maar goed, maar geef toch een reactie; wat je zegt trekt op niks,

Comment

laat maar weten wat het geworden is
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by stoney-melonie View Post
              heb ook van bepaalde mense in men (sport) omgeving gehoord
              dat eerst dbol en daarna winstrol goed resultaat heeft dbol om massa aan te komen en daarna winstrol om allles lekker strak te maken en overtolllig vocht af te drijven, en hun zeggen dat het goed is als eerste kuurtje dus ga der over 7 weken ook mee beginne laat wel horen wat er veranderd!!en ik denk maar ieder1 is anders en lichamen reageren OOK anders
              Hey mafketel! Je hebt nog geen flauw benul van hoe je moet eten en wil er nu al een kuur in rammen? Hoe stom precies wil je over komen?

Verder een dikke bump, dus slotje.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X