Sust pain

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sust pain

Veel mensen hebben last van pijn na een sustanon injectie. Deze pijn is plaatselijk en schijnt veroorzaakt te worden door een van de test esters nl. Propianaat.
    In hoeverre blijft deze pijn bestaan in de volgende shot's? Is het zo dat je lichaam aan deze pijn went? Gaat het na verloop van tijd weg?

Wat zijn jullie ervaringen?

Het is dus heel verschillend per persoon. De ene krijgt pijn de ander niet. Ik zelf heb nog nooit last gehad van pijn na een sust injectie.

Als je een van diegene bent die wel pijn krijgt achteraf, kan het een kwestie van wennen zijn. Bij veel personen wordt de pijn steeds minder. Maar nogmaals het is echt per persoon verschillend. Ik ken mensen die helemaal met sust gestopt zijn omdat het te pijnlijk voor hen was.

Je kunt je sust natuurlijk ook verdunnen met een beetje deca, scheelt enorm in de pijn. De sust verwarmen met warm water werkt ook goed. Zelf verwarm ik de ampul (ongeopend) in een glas heet water, terwijl ik de spuit alvast vul met deca. Daarna ampul afdrogen met seriel alcohol doekje, open breken, en bij de deca in de zelfde spuit stoppen. Echt geen centje pijn.

Er is maar een manier om er achter te komen of je gevoelig bent voor sust, en dat is ervaring.

What's the difference between your wife and your gear?
    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
    I also love them both, and can't live without them.

Comment

wat diet zegt.

nog iets: is het de propionaat, of het merk. ikzelf had propionaat in amps van 2ml (viromone) maar geen last van pijn ofzo. dus ik denk dat het eraan ligt welke sust je hebt.

gr. bruce
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Oke heb gelezen dat het niet zozeer te maken heeft met de propionate maar meer met de benzyl alcohol die in de sust zit (als oplosmiddel waarschijnlijk) . Dit schijnt de pijn te geven.

Comment

Zit inderdaad hoogstwaarschijnlijk in het hoge benzyl-alcohol gehalte.
          Verschilt per merk maar vooral bij IP heb je er last van.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Het is inderdaat de alcohol en zit niet alleen bij sus.
            oldpride.nl

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 06 2003,17:03)]Zit inderdaad hoogstwaarschijnlijk in het hoge benzyl-alcohol gehalte.
              Verschilt per merk maar vooral bij IP heb je er last van.

Greets...
              klopt, spullen van IP kunnen flink "vervelend" zijn. Sommige houden schijven onder hun huid er aan over. Sus vind ik altijd wel pijnlijk tijdens het injecteren daarom deed ik altijd het zelfde wat Diet al tikte. Het liefste mengen met Deca, dat scheelt een hoop.

Grtzzzzzz Ax
              DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Ik hou de volgende routine aan bij het injecteren:
                Eerst verwarm ik de sust, in kopje heet water (gesloten ampule). Vervolgens injecteer ik langzaam en masseer de plek na injecteren. Daarna neem ik een warme douche.

Dit scheelt wel; heb er al veel minder last ervan (inmiddels derde inj.) Ook gebruik trouwens Karachi wat over het algemeen wel goed schijnt te zijn.

Comment

Stop gewoon wat deca bij de sust in de zelfde spuit, en je hebt helemaal geen pijn achter af.

What's the difference between your wife and your gear?
                  They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                  I also love them both, and can't live without them.

Comment

Ach heb geen deca in huis. Deze kuur die ik nu doe is mijn eerste met test alleen. Vooralsnog gaat het goed en de pijn er nagenoeg niet meer.

Ik heb inderdaad gehoord dat deca goed werkt om de pijn te neutraliseren.

Die Karachi sust is wel goed beter over het algemeen dan Nile daar schijnen wel wat fakes in omloop van te zijn.

Comment

Deed ik ook altijd de deca en sus bij elkaar, geen centje pijn.

Greets...

Comment

Heb zelf nooit last gehad met sust, heb het enkel en met deca gespoten, nooit last gehad.

Misschien de huls van de naald halen

mr.C, als ik hem uit moet leggen stuur je me maar een pm he.

Groeten JAN

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (jan @ Mei. 17 2003,09:11)]Heb zelf nooit last gehad met sust, heb het enkel en met deca gespoten, nooit last gehad.

Misschien de huls van de naald halen

mr.C, als ik hem uit moet leggen stuur je me maar een pm he.

Groeten JAN
                          Nou dacht ik dat wij wel op een lijn zaten na de korte email sessie maar ga nu weer twijfelen...

Greets...

Comment

No hard feelings mr.C.??

Groeten JAN

Comment

Pfff huls van de naald halen right........

Jan voor jouw omdat je he**************** minder snapt: Spotinjections      

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X