Mening kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (whoknows @ Mei. 09 2003,23:58)]Ik heb in ieder geval het idee dat Deca je herstel periode vertraagd.

Positief effect van deca: schijnt de pijn in je gewrichten weg te nemen door water retentie (kan ik wel gebruiken ;-) ).  
    Klopt beide, ik gebruik de deca o.a. om een schouder blessure van bijna anderhalf jaren te herstellen, en dat lukt wonder boven wonder beter dan verwacht.

Betr. herstel periode: daarom gebruik ik altijd hcg als ik deca gebruik. Het helpt mij sneller te herstellen. Natuurlijk is wederom weer iedereen verschillend. Sommige hebben totaal geen problemen met deca. Ik zelf ben gek op deca.
    What's the difference between your wife and your gear?
    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
    I also love them both, and can't live without them.

Comment

Ben ook "gek" op deca en heb zoals bekend geen HCG nodig.
      Kuur altijd na met clomid en heb geen problemen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Heren nog een ander vraagje. Proviron gebruik je dat uit voorzorg of wanneer de tepels al gevoelig worden. Wordt dit middel dus meteen bij het begin gebruikt of pas bij klachten. Wat zijn dan de doseringen. Vriend van mij heeft namelijk behoorlijk laswt van zijn tepels gekregen. Is later wel weggetrokken maar toch!

grtz,
        Walter

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (walter @ Mei. 12 2003,09:42)]Heren nog een ander vraagje. Proviron gebruik je dat uit voorzorg of wanneer de tepels al gevoelig worden. Wordt dit middel dus meteen bij het begin gebruikt of pas bij klachten. Wat zijn dan de doseringen. Vriend van mij heeft namelijk behoorlijk laswt van zijn tepels gekregen. Is later wel weggetrokken maar toch!

grtz,
          Walter
          Proviron gebruik je uit voorzorg. Het duurd altijd een paar dagen voor dat het goed actief is in je lichaam. Als je alleen een anti-e wilt gebruiken op het moment dat je denkt dat je het nodig hebt, dan kun je beter nolvadex gebruiken.

Dosis proviron 25-50MG per dag.

Mensen die zeer gevoelig zijn voor gyno, kunnen ook een combinatie nolvadex + proviron gebruiken, dit gaat echter wel ten koste van je resultaten.
          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.

Comment

Proviron bij gevoelige tepels ( gyno ) is zinloos.
            Arimidex is het beste en ook het duurste, nolvadex is een goed alternatief.

Greets...

Comment

Proviron werkt als je het je gehele kuur gebruikt. Tijdens een anadrol kuur (max 150MG per dag) heb ik proviron gebruikt, en absoluut geen problemen met gyno.

1 nadeel van arimidex is (buiten de prijs) het is zeer slecht voor je cholestorol, absoluut slechter dan nolvadex of proviron. Het is wel verre weg het beste tegen gyno.

Comment

Diet hoe was die anadrol, het schijnt nogal een zwaar middel te zijn?

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (whoknows @ Mei. 13 2003,09:27)]Diet hoe was die anadrol, het schijnt nogal een zwaar middel te zijn?
                  Ok kuur was als volgt, MAAR RAAD HET NIEMAND AAN OM NA TE DOEN!!!!!!!!!& #33;!!!!!!

6 weken anadrol: met 25Mg proviron per dag
                  week 1 50Mg per dag
                  week 2 100MG per dag
                  week 3-4 150MG per
                  week 5 100 MG per dag
                  week 6 50MG per dag

Gevolgd door 4 weken dbol: met 20MG nolvadex per dag
                  week 7 40MG per dag
                  week 8 30MG per dag
                  week 9 20MG per dag
                  week 10 15MG per dag

Nakuren 3 weken met clomid.

Ben meer dan 10KG aangekomen heb daar zeer weinig van verloren.

MAAR: Voelde me absoluut al die weken zeer kloten (misselijk moei etc), anadrol is zo ongeveer de meest vreselijke shit die je kan nemen. Na ongeveer 4 weken was mijn urine bijna oranje. Heb daarna 6 maanden helemaal niets aan AS gebruikt.

NOGMAALS: IK RAAD HET ECHT IEDEREEN AF OM DIT NA TE DOEN.

Comment

Arm levertje....

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 12 2003,22:05)]Proviron werkt als je het je gehele kuur gebruikt. Tijdens een anadrol kuur (max 150MG per dag) heb ik proviron gebruikt, en absoluut geen problemen met gyno.
                      Toch geloof ik niet dat je zonder de proviron dan wel last had gekregen.

Greets...

Comment

Wow erg heftige kuur volgens mij, zeker niet aan te raden. Heb inderdaad nogal heftige dingen gelezen over anadrol (erg androgeen). Ook zeer lang op pillen gebruikte; je ook leverbeschermers (r-ala ofzo)?

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (whoknows @ Mei. 15 2003,13:26)]Wow erg heftige kuur volgens mij, zeker niet aan te raden. Heb inderdaad nogal heftige dingen gelezen over anadrol (erg androgeen). Ook zeer lang op pillen gebruikte; je ook leverbeschermers (r-ala ofzo)?
                          Gebruikte geen leverbeschermers, weet dat 't heel dom was. Maar ja daar schade en schande word je wijs. Probeer daarom nu zo veel mijn ervaringen met andere te delen. Zodat een ander niet de zelfde fouten maakt als ik.

Curiosio: Ja m'n lever heeft een behoorlijke hekel aan mij gehad. Ik zal ook nooit meer anadrol of d'bol gebruiken.

Betr. proviron, ik weet niet of ik zonder de proviron wel een probleem zou hebben gehad. Ik gebruik gewoon altijd een anti-e tijdens mijn gehele kuur. Er was mij juist aangeraden om tijdens de anadrol geen nolvadex maar proviron te gebruiken, omdat dat bij anadrol beter zou werken.

Comment

Yep dat heb ik ook begrepen dat je bij anapolon, anadrol geen nolvadex zou moeten gebruiken.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X