nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe kuur

hallo allemaal!
    ik zal eerst maar wat meer over mezelf vertellen!
    ik ben 21 jaar, 1,75 lang, weeg 81kg, vetpersentage 12%,
    voeding is wel aardig!!

mijn kuur gaat er zo uit zien!!!

week 1 30 mg diana + 500 primoteston
    week 2 30 mg diana + 500 primoteston
    week 3 30 mg diana + 500 primoteston
    week 4 30 mg diana + 500 primoteston
    week 5 500 primoteston
    week 6 500 primoteston
    week 7 500 primoteston
    week 8 500 primoteston
    mischien verleng ik mijn kuur 2 weken maar dat ligt er helemaal aan hoe ik me voel!! is trouwens me 5e kuur!
    wat vinden jullie ervan?

Goede kuur met goede hoeveelheden. Zou idd vor 10 weken gaan dit ivm vasthouden van spiermassa.
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Voeding is wel aardig??? Je voeding moet gewoon goed zijn, anders is je kuur weggegooid geld. Hoe ziet je nakuur eruit?

gRtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

nieuwe kuur

[quote=harold;365069]Voeding is wel aardig??? Je voeding moet gewoon goed zijn, anders is je kuur weggegooid geld. Hoe ziet je nakuur eruit?

gRtz..[/quot

oke voeding is goed! maar kan altijd beter toch!!

nakuur wil ik ook doen weet alleen niet precies hoe en wat, heb ik namelijk nooit gedaan! Maar alles werkt nog prima hoor!!
        Heeft iemant mischien goede adviezen voor een nakuur!!

Comment

Beste advies is lezen en nog eens lezen...
          En stop dan alsjeblieft niet bij lezen over een nakuur, ga vooral ook ff door bij voeding.
          No offence maar als dit je 5de kuur wordt klopt er aan je stats te zien echt niet heel veel van je voeding en/of training.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
            Beste advies is lezen en nog eens lezen...
            En stop dan alsjeblieft niet bij lezen over een nakuur, ga vooral ook ff door bij voeding.
            No offence maar als dit je 5de kuur wordt klopt er aan je stats te zien echt niet heel veel van je voeding en/of training.
            5e kuur in 5 jaar!!!!!!!!! dus zeg maar elk jaar een kuurtje dan weeg je geen 120 kg droog!!

Comment

Oh, je bent er zo eentje die al is gaan kuren toen hij nog maar net uit de luiers was...
              Tja dat kon ik ook niet weten natuurlijk, vind dat je zelfs met je 21 nog erg jong bent voor een kuur laat staan je 5de maar dat is uiteraard je eigen keus.
              Was het er echt eentje per jaar of wellicht toch maar begonnen rond je 19e ofzo en dus meer iets als 5 kuren in hooguit twee jaar gedaan?

Zou wel slim zijn als je op zijn minst nog wat met die tip zou doen en alsnog ff je voedingsschema plaatst in het juiste onderdeel maar ook dat is eigen keus.

Comment

Je kuurvoorstel is goed. Succes ermee!

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                  Oh, je bent er zo eentje die al is gaan kuren toen hij nog maar net uit de luiers was...
                  Tja dat kon ik ook niet weten natuurlijk, vind dat je zelfs met je 21 nog erg jong bent voor een kuur laat staan je 5de maar dat is uiteraard je eigen keus.
                  Was het er echt eentje per jaar of wellicht toch maar begonnen rond je 19e ofzo en dus meer iets als 5 kuren in hooguit twee jaar gedaan?

Zou wel slim zijn als je op zijn minst nog wat met die tip zou doen en alsnog ff je voedingsschema plaatst in het juiste onderdeel maar ook dat is eigen keus.
                  JA ben inderdaad op mijn 17e begonnen met kuren heel stom weet ik maar kan ik niet meer terug draaien.
                  Maar ga zeker nog eve voor de voeding kijken!
                  bedankt

Comment

ik zal me voeding wel eve vermelde voordat iedereen denkt dat me voeding niet goed is!

Het enige waar mijn dieet uit bestaat is: brinta/havermout met water, kip, rijst, tonijn, groenteszoals brokolie enz, kwark,runderrookvlees ongezouten, kipfilet,fruit, en pasta.
                    en dat elke 2,5 uur werk ik daar iets van naar binnen.
                    moet goed zijn!! meestal kombineer ik iets van eiwitten met koolhydraten zoals, rijst met tonijn. en ik drink niets anders als water!!

Comment

Voeding hoort niet hier...
                      Plaats nou gewoon even je voedingsschema in het daarvoor bestemde onderdeel en doe het op de juiste manier, staan voorbeelden zat als je even rondkijkt.
                      Dus noem daar exact wat je hoe laat eet en hoeveel, je stats, je behoefte, de totalen van je schema en je doelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X