hgh gensci

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hgh gensci

iemand ervaring met hgh van gensci?. ze zeggen dat het de krachtigste hgh wat er is en dat je er minder van nodig hebt dan andere. 5 iu zou meer dan genoeg zijn. iemand hier ervaring mee of info over.

Ik zelf heb het niet gebruikt. Maat van me heeft het gebruikt en gaat er volgend jaar weer me beginnen. Hij zat in zijn wedstrijdvoorbereiding op 5 iu per dag en ging als een speer. Hij gebruikte hier bij:

100mg prop eod
    50mg winny eod

Bij niks dus en toch zeer goede resultaten.
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Naar wat ik weet komen ze allemaal van Gensci.

Comment

goed spul

Bij 10 iu had ik wat last van polsen. 8 iu was beter. 5iu per dag is ook goed, maar volgens mij kan je beter wat hoger doseren, en dan bvb om de dag of 3 x per week zetten. Is een persoonlijke ervaring, geen wetenschappelijke ondergrond.

Op welk moment van de dag ga je ze zetten?

Bij het zetten s'avonds had ik s'nachts wat last met slapen. Als je kan, zet je ze best wanneer je opstaat om te plassen s'nachts, zo rond 2 a 3 uur. Dan heb je er het minste last van. Maar ik zie ook in dat dat natuurlijk moeilijk te realiseren is.

Bij het zetten s' morgens werd ik wat moe overdag.

Er zullen wel wat leden zijn die beweren dat er betere merken zijn maar ik weet het niet. Kennis van me haalt zijn Hgh bij de apotheek en heeft weinig resultaat. Heb hem Jintropin aangeraden, maar hij wacht voorlopig nog af...

Comment

@ Myobolix1: ben je dezelfde als Myobolix?
          Zo ja, stuur me dan ff een pm met de reden van de tweede account, dan kan ik ze samen voegen.
          Zo niet moet je ff de regels lezen en ze opvolgen graag.

Comment

ben dezelfde, maar dat weet je al

Comment

Yep is geregeld, je bent nu weer gewoon Myobolix en dus bekend.

Comment

Op welk moment van de dag ga je ze zetten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X