iemand ervaring die igf1 van gg gebruikt heeft?
igf1 gg
Collapse
X
-
Weinig mensen hier, kerel. Ik denk dat Testo het heeft gebruikt en wellicht Red. Het is ook pas weer sinds kort verkrijgbaar. Op DBB zijn er wel veel die het hebben gebruikt of nog gebruiken. Persoonlijk vind ik de resultaten erg tegenvallen in verhouding tot de prijs. Wel vind ik het een plek hebben tijdens een nakuur na een hele zware, lange kuur.
Jij gebruikt toch HGH én insuline? Heeft de IGF dan zo'n meerwaarde, denk je?We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
-
Originally posted by Mr. Symmetry View PostWeinig mensen hier, kerel. Ik denk dat Testo het heeft gebruikt en wellicht Red. Het is ook pas weer sinds kort verkrijgbaar. Op DBB zijn er wel veel die het hebben gebruikt of nog gebruiken. Persoonlijk vind ik de resultaten erg tegenvallen in verhouding tot de prijs. Wel vind ik het een plek hebben tijdens een nakuur na een hele zware, lange kuur.
Jij gebruikt toch HGH én insuline? Heeft de IGF dan zo'n meerwaarde, denk je?
. maar wel meer kans op een hypo dus wel meer dextrose nemen dan.
Comment
-
Kennis van me staat op 300mg tren enanthaat, 250 mg test, 400 mg boldenone. Hgh op 2x 5 iu per dag.
Zat rond de 103 kg, zonder massatoename, met aangepast dieet, is een cutting fase, dus veel massa zal er zowieso niet bijzijn.
MAAR...
Enkele dagen terug begonnen met Nutral Igf lr3 2x/dag 50 mcg, en komt nu plots op enkele dagen 2 kilo bij.
Dus ja ik denk dat igf een meerwaarde heeft.
Zeker weten.
Comment
-
De nieuwe methode van igf gebruik is eod of zelfs e3d op 60mcg, dat voldoende schijnt te zijn. Deze methode wordt toegepast om de receptorgevoeligheid zolang mogelijk uit te stellen.
8wkn on/4wkn off is bij deze methode gebruikelijk.
@Mr.Sym; igf zal geen wonderen verrichten bij eenmalig gebruik. De hoofdreden van igf is hyperplasia. Dat heeft tijd nodig en is vaker gebruik van igf wel een must.
Comment
-
Originally posted by snipke View Posten dan nog wel 2x 5iu, zet die kerel dat dan twee maal daags, en 5iu zetten s avonds haalt toch niets uit is me eens verteld, beste is toch van direct 10iu voor het slapen gaan te zetten
Grtz
Men zet HGH niet voor het slapen gaan, omdat tijdens de eerste uren van je slaap de hoogste piek concentratie van lichaamseigen GH geproduceerd wordt.
Greetz.Last edited by Castaway; 07-12-2006, 07:26.
Comment
-
Idd... je simuleerd dan je eigen hgh productie als je het 2 of 3 x per dag zet.... dit doe je nl. ook in je slaap....
Maar ik heb vragen bij de hoeveelheid test... want hgh heeft test nodig om om te zetten naar oestrogeen (vandaar dat test deca en dianabol word aangeraden)It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by red View PostIdd... je simuleerd dan je eigen hgh productie als je het 2 of 3 x per dag zet.... dit doe je nl. ook in je slaap....
Maar ik heb vragen bij de hoeveelheid test... want hgh heeft test nodig om om te zetten naar oestrogeen (vandaar dat test deca en dianabol word aangeraden)
Doseringen kunnen hetzelfde zijn als bij een normale kuur.
Greetz.
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostAls je meer als 3 IU gaat nemen is het beter om deze te verspreiden over de dag. Je dient 's morgensvroeg de eerste HGH te zetten (subcutaan) en voor het trainen de tweede (als voorbeeld).
Men zet HGH niet voor het slapen gaan, omdat tijdens de eerste uren van je slaap de hoogste piek concentratie van lichaamseigen GH geproduceerd wordt.
Greetz.
Grtzstil growing
Comment
-
Zijn idd behoorlijk wat bijwerkingen die stukken minder zijn als het 's avonds gezet wordt, idd de slaperigheid maar ook de tintelingen.
Cur heeft het allemaal uitgeprobeerd en was helemaal gelukkig toen hij overging op 's avonds zetten, hij merkte qua werking geen verschil maar qua bijwerkingen des te meer.
Comment
-
@Snipke & @Shannasse
Het kan uiteraard voor het slapen gaan zetten, alleen de theorie om het over de dag te verdelen is gewoon omdat je s' nachts de hoogste piekconcentratie hebt van lichaamseigen GH en die wil je behouden.
Ik heb het ook s' avonds gezet en ik sliep er zelfs slechter door en dat waren echt geen grote hoeveelheden.
Maar alles valt en staat ook met de persoonlijke gevoeiligheid, net als anabolica.
Greetz.Last edited by Castaway; 07-12-2006, 22:42.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment