igf1 gg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klopt hoor, maar als je er zoals heel veel mensen overdag doodmoe van wordt ben je een stuk beter af als je het 's avonds zet. Rust is immers ook een hele belangrijke factor in groei en dan wel graag kwalitatief zo goed mogelijke rust, niet verstoord door tintelingen en/of pijn en/of te veel slaapmomenten overdag.
    De relatief lage eigen productie in de nacht wordt immers zoals Snipke al zei meer dan gecompenseerd door de toegediende HGH.

Comment

Ik kon juist beter slapen als ik het overdag zette.....? en je hebt wel meer dan 250 mg test nodig hoor als je 10 iu sth zet.....
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

@Red

Ik laat in het midden of deze hoeveelheid niet voldoende is.
        Ben er zelf van overtuigd dat bij de één die 250 mg wel toereikend is en bij een ander je met 1000 mg nog niet toekomt. Dit hangt af van kuurverleden, persoonlijke gevoeligheid, andere middelen die je erbij neemt etc.

@Shannasse

Inderdaad is als je 10 IU zet je eigen concentratie te verwaarlozen, maar daarom zou ik het wel verdelen in bijvoorbeeld 2 x 5 IU. Tijdens stress wordt ook GH geproduceerd. Trainen is stress voor het lichaam, zet dan voor de training 5 IU en voor het slapen gaan.

Overigens adviseer ik mensen om niet gelijk op 4 of 5 IU per dag te gaan zitten, laat het lichaam wennen aan de rHGH. Begin daarom eerst met 2 IU per dag, voor een hele maand en ga daarna pas naar je dosis toewerken, verhogend met een 0,5 IU per week. Werk zo toe naar een dosis die men nodig denkt te hebben, veelal zal deze liggen tussen de 4 en 8 IU per dag.
        Vanwege deze opbouw beperk je de negatieve effecten zoals, moeheid, tintelingen etc.

Greetz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X