Primobolan kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Primobolan kuur

Ik wil een kuur doen enkel op primo en misschien deca erbij.
    Ik heb hier gelezen dat dit geen goeie stack is, maar primo is toch een androgeen en deca anabool? Is er dan geen synergie?
    Hoe zie een primo kuur eruit? Op- en afbouwen?

Nakuur wordt nolvadex of clomid.

Ik weet het het is een relatief lichte kuur, maar kan met relatief lichte kuren goed uit de voeten.

Ik zou deca en primo niet stacken
    Ga gewoon voor test+deca voor veel massa
    Of test+Primo voor kwalitatieve gains.
    Met test+deca zal je relatief wat meer gain tijdens de kuur maar de netto winst aan spier massa na de kuur zal niet veel verschillen imo.
    Ik zeg altijd maar zo.... Zeg maar niets....

Comment

Primobolan only? Tjonge, da's een tijd geleden dat ik dat iemand heb zien doen. Ik zie maar 1 voordeel in primo: het werkt ook tijdens een low-calory-dieet. Verder zie ik veel nadelen (o.a. duur) en onhandigheden (injecteren, moeilijk mengsel, althans, bij underground labs).

Dan wil ik je op de volgende tabel wijzen. Daaruit blijkt dat primo niet zo 'zachtaardig' is als je wellicht denkt. Zo is de impact op de (groei van) de prostaat best groot.

Minste impact gewicht prostaat

1.Methandrostenolone (Dianabol)
      2.Ethylestrenol (Maxibolin)
      3.Oxymetholone
      4.4-Chlorotestosterone acetate (Steranabol)
      5.Norethandrolone (Nilevar)
      6.Oxandrolone (Anavar)
      7.Nandrolone phenpropionate (Durabolin)
      8.Oxymesterone (Oranabol)
      9.Stanozolol (Winstrol)
      10.Norbolethone (Genabol)
      11.Methenolone acetate (Primobolan)
      12.Bolasterone (Myagen)
      13.Testosterone

Alles in ogenschouw nemen denk ik dat je beter creatine e.d. kunt nemen. Dat levert meer eerlijke kilo's op.
      Last edited by Mr. Symmetry; 16-11-2006, 19:35.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ok alvast bedankt voor de uitleg

Comment

primo is toch ook vrij prijzig vergeleken met dbol bijv ??
          Who's the Chef

Comment

Als je een only kuurtje wilt doen zou ik voor test gaan. Als je tabs wilt zou ik voor winny gaan. Test is toch wel de basis van elke kuur.

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Primo gaat helaas per 100mg/ml. En om goede resultaten te bereiken zul je al gauw op 300-400mg ew moeten zitten. En dat is zelfs voor beginners/minder gevorderden. Dus komt het prijzig uit.

Comment

Ik heb "lichte" deca kuren gedaan, hield er toch een kilo of 3 aan over. Gewoon 8 weken 2 ml.

Heb in het verleden ook testo gedaan, maar doe het liever wat rustiger aan. Testo is dan niet zo giftig, maar ik hou niet zo van de nadelige DHT verschijnselen. Maarja Primo is ook behoorlijk androgeen.

(...)

Edit Shannasse: check vooral ff de regels, het noemen van prijzen is hier VERBODEN!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X