Originally posted by been
View Post
Haalbare kuur ?
Collapse
X
-
-
Ik heb zat bodybuilders gezien zonder borsthaar Het is volgens mij niet direct zo dat als je veel testosteron aanmaakt, je ook veel haar moet hebben/krijgen. Als jou vader niet veel haar op zijn armen heeft, en je moeder vrij blank is, dan zul jij ook niet veel haar op je armen krijgen. Is gewoon genetisch bepaald. En dat je onzeker bent, dat zul je op een andere manier moeten oplossen. Mischien wat dingen gaan doen waar je heel erg goed in bent, om jezelf zelfvertrouwen te geven.
Beter ga je je goed verdiepen in het trainen zonder anabolen, en alles op alles zetten om zo een goed resultaat te boeken. Ik denk trouwens (maar dat weet ik niet zeker) dat je je natuurljike testosteron het best kan testen door even goed naar je ballen te kijken En anders een test laten doen bij de doktor ofzo.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Vind na het lezen van je verhaal as nog minder een optie voor je dan ik al vond.
Over die onzekerheid, ten eerste is dat natuurlijk niet de tegenhanger van agressie, die twee kunnen zelfs uitstekend samengaan. Maar zelfs al zou een bijwerking van anabolen voor jou zijn dat je wat zekerder wordt is dat hooguit tijdens gebruik. Na een kuur ervaren de meesten een dip, oa door minder test dan normaal en verlies van (een deel van) de gewonnen massa. Zo'n dip zou jouw onzekerheid alleen nog maar kunnen versterken.
Ik heb je bij voeding al wat adviezen gegeven en zou het als ik jou was zeker voorlopig daarin zoeken.
Goede voeding, goede training en voldoende rust zullen je zeker flink wat groei brengen en dat kan zowel lichamelijk als mentaal alleen maar voordelen hebben. Je kunt eventueel supplementen gebruiken natuurlijk maar zou het daar (voorlopig) bij laten.
Zelfs al zou je van nature een laag testosteron gehalte hebben, het is altijd meer dan vrouwen hebben en ook die kunnen flink groeien, er valt dus nog heel veel winst te halen zonder as!
Comment
-
Hey kerel,
Denk nou niet dat je na een kuur ineens een hele man gaat zijn hé! Volgens mij zou een kuur je meer kwaad dan goed doen!
Ik ben 24 jaar en heb met moeite 10 haren op men kin terwijl de meeste van men maten klagen dat ze zich elke dag moeten scheren... Dat is nou eenmaal zo maar dat maakt me daarom niet minder man hé. Idem voor jou!!!
Aanvaard jezelf zoals je bent, train hard and enjoy the gains that come with it!!! Maar begin nou niet te kuren om je onzelfzekerheid weg te werken en je mannelijkheid op te krikken want geloof me dat loopt gegarandeerd fout!
greetzzzThe wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Comment
-
De hoeveelheid haar zegt helemaal niets over je testosteronproductie. De hoeveelheid haar is genetisch bepaald. Ik ben zeer gespierde gasten zonder dat ze behaard zijn. ik ken ook gasten die dat totaal niet gespierd zijn maar zoveel borsthaar hebben dat je er een trui van kunt breien.
Als ik je een advied mag geven... begin niet aan een een kuur, en zeker nu niet! Probeer eerst doormiddel van voeding en een goed triningsprogramma met voldoende rust wat massa te winnen. En geduld is een schone zaak!! zekker met body building.
En als je dan toch wilt beginnen....... zorg dan dat je alles weet van de stoffen die je wilt gaan gebruiken. Verdiep je in de werking en de effecten. Niet alleen de positieve maar zeker ook de negatieve. Wat gebeurt er in je lichaam als je bepaalde stoffen gebruikt en wat gebeurt er als ik er mee stop.
Je moet bedenken dat hormonen (Testosteron) zéér reactieve stoffen zijn! Er worden maar enkele druppels testoteron geproduceert per dag. Een kleine hoeveelheid die je kunstmatig toedient kan al grote veranderingen teweeg brengen in je hormoonproductie.
Kuren is meer dan alleen een doosje pillen of injecties! Je zult er alles van moeten weten en zeker uit betrouwbare bronnen.
Vergis je ook niet in de pschysche gevolgen van een kuur. Spelen met je testosteron productie kan zeer grote gevolgen hebben op je geestelijke gesteldheid.
Kortom; Verdiep je in de anabole materie, en probeer eerst massa te winnen zonder anabole.je kunt over een paar jaar altijd nog gaan kuren want na 3 jaar fitness ben je nog lang niet aan je top!!
succes
gr
Comment
-
je wil dus eigenlijk as gebruiken alleen voor de side's ??
die niet eens bij iedereen het zelfde zijn en miss bij jou wel helemaal nix
ik zou het dan zeker niet doen
en haar hebben op je lijf is ook niet alles scheer je je eigen een ongelukWho's the Chef
Comment
-
Is nog niks verkeerds gezegd maar voordat er hier meer geintjes volgen, bedenk dat dit een serieus topic is en dat de dingen die genoemd zijn ongetwijfeld ook heel erg serieus zijn voor de topicstarter.
Wat respect voor die eerlijke reply's en de persoon zelf zijn dus gewenst!
Comment
-
Ga er vanuit dat dat betrekking heeft op mij. Heb zelf het gevoel dat de TS ons standpunt tenopzichte van zijn al dan niet kuren wel door heeft. Maar je zegt het natuurlijk uit vooorzorg dat er niet meer lolbroeken komen. Oke:dVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Klopt helemaal David, een geintje leidt vaak tot meer reacties die steeds een stapje verder gaan en dat vind ik in een topic als dit nogal ongepast.
Geintjes moeten zeker kunnen maar niet altijd en overal, als iemand die al heeft aangegeven soms wat onzeker te zijn het gevoel zou kunnen krijgen dat hij in de zeik wordt genomen gaat het niet goed, dat past bepaald niet bij de sfeer die we hier op het board graag zien.
Was dus inderdaad puur uit voorzorg!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment