GS : kristallen in spul, verminderde werking?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GS : kristallen in spul, verminderde werking?

Ik zit met vragen rond GS. Laatste levering bevat weer veel kristallen, als je éénmaal de ampul hebt aangeprikt komen er na een week, soms 2 weken kristallen in.

Soms zijn het slechts kleine kristallen en plakken ze alleen bovenaan, maar soms zit bijna gans de amp vol met ENORME kristallen, en ze verdwijnen niet met ze te verwarmen in de micro.

De werking van de test enanth en superdeca laat ook te wensen over, zijn er nog mensen met klachten?
    Kennis gaat op vijf weken 3.5 kilo omhoog, na 500 test enanthaat en 500 superdeca. Van 81 naar 84.5 kg op net geen 3000 kcal, 4 x trainen in de week en wel wat weinig rust, dat moet ik toegeven. Maar evengoed, ik vind dit toch maar een matig resultaat eerlijk gezegd.

Nog mensen met zelfde klachten?

Originally posted by myobolix1 View Post
    Ik zit met vragen rond GS. Laatste levering bevat weer veel kristallen, als je éénmaal de ampul hebt aangeprikt komen er na een week, soms 2 weken kristallen in.

Soms zijn het slechts kleine kristallen en plakken ze alleen bovenaan, maar soms zit bijna gans de amp vol met ENORME kristallen, en ze verdwijnen niet met ze te verwarmen in de micro.

De werking van de test enanth en superdeca laat ook te wensen over, zijn er nog mensen met klachten?
    Kennis gaat op vijf weken 3.5 kilo omhoog, na 500 test enanthaat en 500 superdeca. Van 81 naar 84.5 kg op net geen 3000 kcal, 4 x trainen in de week en wel wat weinig rust, dat moet ik toegeven. Maar evengoed, ik vind dit toch maar een matig resultaat eerlijk gezegd.

Nog mensen met zelfde klachten?
    Ik dieet op net geen 3000kcal. Dus vind het niet gek dat je nauwelijks aankomt.

Comment

Alles is afhankelijk van je gewicht. Iemand die 150 kg weegt zal inderdaad cutten op 3000 kcal, bij wijze van spreken.

Deze persoon, het ben niet ikzelf, weegt 80 kg, en heeft dus niet meer nodig om rustig zonder te veel vetmassa, bij te komen.

Ikzelf weeg 93 kg en kom nog steeds bij, op dit moment zonder AS, op 3200-3400 kcal.

Ook je verbruik telt mee, doe je veel cardio, heb je een intensieve, lichaamelijk vermoeiende job, heb je zowiezo meer kalorieen nodig, dat klopt.

Maar voor een zittend beroep zonder cardio heb ik niet veel meer nodig, inderdaad. Maar zal dan ook geen massa vet bijkomen ook niet...

Comment

Tuurlijk is dat zo. Maar iemand van 80kg heeft wel meer nodig dan 3000kcal. Ik heb gedieet op 2850kcal op 84kg. Naar mijn mening zit hij gewoon te laag in kcal. Ook ik doe kantoorwerk dus ga maar na. Aankomen gaat altijd gecombineerd met vetmassa, je kunt gewoon cleanbulken om de toename van vetmassa te minimaliseren.

Comment

kristallen

Nou ik heb ook deca mix 250 mg 10 ml van de G.S maar ik heb geen klachten geen kristallen enz.

Comment

superdeca lotnr 52519 01-2010
            test enanthate 998574 06-2009

De kleureninkt was ook op voor de test, want hij is wat lichtergroen uitgeslaan en de stier is ook anders gekleurd. Ik vermoed geen vervalsing want hierover heb ik nog niets gehoord.

Luister. Wat dat gewicht betreft. Toen ik pas begon met spuiten zetten kwam ik tot 10 kg bij van zelfde dosissen test deca, met een vol ronde vochtkop van de oesterogeen, en geloof me toen at ik ook nog geen 3000 kcal. Ik zie bij deze jongen gewoon niets gebeuren.

Ik wou eigenlijk weten of er nog mensen zijn die teleurstellende resultaten hebben met GS. En of er zijn die kristallen krijgen in de amps, het kan toch niet dat ik alleen ben, het is op bijna elke ampul die werd gebruikt. Stuk of 6 ampullen tot nog toe

Comment

Met gewone deca heb ik in het verleden ook al problemen gehad. Zelfde problemen dus.

Hoe komt het dat ik hier zo weinig reactie op krijg?

Zijn er hier geen mensen die Generic Suplements gebruiken? Kan toch bijna niet mogelijk zijn...

Comment

Originally posted by Myobolix View Post
                Met gewone deca heb ik in het verleden ook al problemen gehad. Zelfde problemen dus.

Zijn er hier geen mensen die Generic Suplements gebruiken? Kan toch bijna niet mogelijk zijn...
                Waarom niet? Er zijn meer UG labs dan alleen GS.

Greetz.

Comment

Originally posted by Myobolix View Post

Tuurlijk zijn hier gebruikers van GS, maar het is (en blijft?) een compact forum, dus het zijn er geen honderden.

Over GS: toen dit merk als 1 van de eerste UG's op de markt kwam was iedereen happy. Het maakte immers een eind aan alle vervalste nepzooi. Nu zijn er meer UG's in Nederland actief en gaan gebruikers onderling vergelijken. Dan kom je tot de conclusie dat de populariteit van GS gedaald is. De kwaliteit van de UG's lijkt wat wisselend te zijn. Voorzover ik weet stelt GS zich echter coulant op als een klant niet tevreden is en z'n spullen wil omruilen of teruggeven. HG spullen zijn in mijn optiek altijd beter. Testosteron van bijvoorbeeld Karachi Pakistan leidt dus tot betere resultaten dan testosteron van GS, daar ben ik 100% zeker van. Echter, je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen en al zeker de handelaren niet. HG spullen worden vrijwel zonder uitzondering vervalst, dus de UG's bieden uitkomst. Je moet alleen slim 'shoppen' en het kaf van het koren weten te scheiden.

Dus wat betreft je deca: geef het terug, ruil het om of accepteer de kristallen. Zit niets anders op.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Klinkt hetzelfde als eigen ondervindingen. Ik dacht echter dat GS nog steeds hoog stond aangeschreven, maar blijkbaar, en zoals ik ook had verwacht gezien labiele resultaten, is hun glorie periode ook voorbij.

Nu ja, dan wordt het dus "slim" shoppen, idd...

Comment

gs

ik gebruik deca mix van de gs nu week samen met dboll van de gs 5 kilo aan gekomen en heb geen kristallen in me deca,als je wel kristallen in je deca hebt toont dus aan dat het geen fake is maar echte!hier heb je min lot nummers deca lot 56044 exp 11-2010 dboll lot 777848 exp 03-2010

Comment

Ok, het kan dan misschien echt zijn... Men zegt mij ook dat het net het "teveel" aan actieve stof, datgene is wat kristallen vormt.

Maar dat zal me worst wezen... Dat ze er dan maar indoen wat erop staat en niet meer, zodat ik tenminste een volledige ampul kan opgebruiken, en niet al in de helft moet uitkijken naar een nieuwe ampul omdat er gigantische kristallen in zitten.

Comment

deca kun je ruiken of het echt is

Comment

Originally posted by michel1981 View Post
                            deca kun je ruiken of het echt is
                            Heb jij een hele goede neus.

Comment

Als je echt wilt weten of ze echt zijn zal je dat moeten laten testen, en kom je daar niet achter door eraan te ruiken. HG spullen zijn inderdaad beter dan van de underground labs, alleen zoals mr Sym al zei, er is dan altijd een twijfel of ze echt zijn..

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X